تا پایان کرونا کار نمی کنم

مریم شیرزاد ـ گوینده و دوبلور ـ می‌گوید در حال حاضر فعالیتی ندارد و تا رفع کرونا ترجیح داده است کار نکند.

مریم‌ شیرزاد گویندگی در رادیو را از سنین نوجوانی آغاز کرده و تاکنون صدای نقش های ماندگاری همچون سارا استنلی در سریال «قصه های جزیره»،  آن شرلی در سریال «رویای سبز»، اوشین در سریال «سال های دور از خانه» و سرندیپیتی در کارتون «جزیره ناشناخته» را در کارنامه هنری خود دارد. 

این دوبلور باسابقه در گفت و گویی کوتاه با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که فکر می کند چقدر رعایت پروتکل های بهداشتی در روزهای کرونایی برای گوینده ها و دوبلورها امکان پذیر است؟ گفت: گاه اموری حتی اجتماعی، جنبه شخصی می گیرند و نمی شود توصیه کرد.

شیرزاد درباره نسل جوان دوبلورها و گوینده های ایرانی و امید به پیشرفت این حرفه، گفت: امید به هر فردی که تمام مساعی خود را به کار می برد همیشه هست چه جوان چه غیرجوان و پیشرفت در هر زمینه کاری و هنری مدیون چنین افرادی است.

او برخورداری از صدای زیبا را تنها عامل موفقیت در حرفه گویندگی ندانسته و عنوان کرد: عامل صدا اگر با دانش و آموزه های صحیح همراه نباشد، ضمانت جهت توفیق، کاهش می یابد.

مریم شیرزاد در پایان درباره شرایط روحی این روزهای جامعه و راه حل بهبود اوضاع روانی توصیه کرد: به داشته ها باید بیشتر توجه کرد اینکه هنوز می توانم روی دو پایم راه بروم نعمت است. ذره بین گذاشتن روی نعمات، زایل کننده نوامیدی هاست.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.