تبدیل تلفن به دستگاه روابط عمومی همراه در آینده

۱۹م آذر ،

به اعتقاد یک استاد دانشگاه، مشکل پهنای باند، اصلی‌ترین مشکل در ایجاد و احداث شهرهای الکترونیک کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، پرفسور علی اکبر جلالی در کارگاه آموزشی روابط عمومی در دانشگاه آزاد گرمسار با بیان اینکه تأسیس شهرهای الکترونیک در سراسر کشور گامی به سوی تشکیل دولت الکترونیک است، افزود: متأسفانه مشکل اصلی در ایجاد و احداث شهرهای الکترونیک پهنای باند است که سبب کاهش سرعت سیستم‌های مختلف ارتباطی شده است.

طراح شهر الکترونیک استان سمنان از تلفن همراه به عنوان دستگاه روابط عمومی همراه در آینده نزدیک نام برد و افزود: بسیاری از روابط عمومی‌های نهادهای مختلف در کشور ساماندهی و کار الکترونیکی را خوب فرا نگرفته‌اند و سیستم های مجازی و غیرسیمی هنوز هم در کشورما به خوبی توسعه پیدا نکرده است.

جلالی، ضعف کشور در گسترش سخت‌افزار و نرم‌افزارهای تازه را کم شدن پهنای باند دانست و افزود: هرچه پهنای باند بیشتر باشد ارتباط عمومی بهتر است و هزینه ها هم به نوبه خود کمتر می گردد.

این کارشناس با اشاره به منابع انسانی موجود در کشور افزود: خوشبختانه به لحاظ منابع انسانی در کشور کمبودی ملاحظه نمی‌شود اما باید در تغییر ساختار سیستم های ارتباطی کشور از سیستم‌های سیمی به سیستم‌های غیرسیمی تلاش بیش‌تری شود تا فرهنگ الکترونیک به عنوان یک امر نهادینه در بین مردم جا بیفتند و اشخاص از طریق فضای مجازی زندگی روزمره خود را پی بگیرند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.