تبدیل چند درخت دانشگاه امیرکبیر به مجسمه

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

تبدیل چند درخت دانشگاه امیرکبیر به مجسمه

  جمشید مرادیان قصد دارد با همکاری دانشگاه امیر کبیر تهران، سه درخت خشک شده در محوطه این دانشگاه را تبدیل به اثر هنری کند. 

به گزارش ممتاز ، مرادیان در گفت‌وگو با ایسنا ، از تبدیل چند درخت به اثر هنری در دانشگاه امیر کبیر تهران خبر داد و گفت: چندی پیش مسؤولان دانشگاه امیرکبیر با من تماس گرفتند و درخواست کردند درختان خشک شده دانشگاه را تبدیل به مجسمه کنم.

این هنرمند در ادامه گفت: حدود دو ماه دربارهٔ این پروژه صحبت شد و تمام مقدمات برای کار آماده شده است. اکنون یکی از درخت‌ها را زیرپلاستیک در مواد گذاشتیم تا حشره کشی و قارچ زدایی شود تا برای تبدیل به یک مجسمه آماده باشد.

وی دربارهٔ تاریخ آغاز کار اظهار کرد: به احتمال بسیار روز دوشنبه دوم دی ماه، کار ساخت مجسمه را آغاز می‌کنم این کار سه متر ارتفاع دارد و قرار است طرحی انتزاعی که خط و اصل صنعت و لطافت است روی آن درخت خشک شده پیاده شود.

مرادیان همچنین یادآور شد: طرح تبدیل درخت‌های خشک شده به مجسمه را من مدت‌ها پیش برای شهرداری و شخص آقای قالیباف بیان و پیشنهاد کردم.

به گزارش ایسنا، جمشید مرادیان متولد سال ۱۳۳۰ در تهران و دانش آموخته رشته مجسمه سازی از دانشگاه سوده است.

عضویت در انجمن مجسمه سازان ایران،‌ شرکت در بی‌نیال‌های مجسمه‌سازی ایران شرکت در چند نمایشگاه گروهی و انفرادی در ایران و خارج از کشور‌، شرکت در دهمین نمایشگاه بین المللی «لوزاکا» ژاپن در سال ۲۰۰۱، شرکت در سمپوزیوم مجسمه سازی شانگهای چین در سال ۲۰۰۳ بعضی از فعالیت‌های این هنرمند محسوب می‌شود. 

/۱۱۷/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.