تبریز در توسعه فرودگاه و خطوط هوایی احساس کمبود نمی‌کند

عضو شورای شهر تبریز توسعه‌یافتگی فرودگاه و خطوط هوایی این استان را از شاخصه‌های انتخاب شهر تبریز به عنوان زیباترین و توسعه یافته‌ترین شهر ایران عنوان کرد.

به‌گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، در نشست کمیسیون گردشگری شورای شهر تبریز که با هدف بازدید اعضای کمیسیون از فرودگاه تبریز و بررسی مسائل موجود، برگزار شد، «دبیری» از اعضای شورای شهر تبریز در سخنانی توسعه فرودگاه بین‌المللی تبریز را قابل تحسین دانست و عنوان کرد: همانطورکه تبریز به عنوان شهر اولین‌ها شهرت یافته، امید است فرودگاه بین‌المللی تبریز نیز به عنوان یکی از پیشروترین فرودگاه‌های کشور فعالیت کند. 

وی با بیان اینکه شهر تبریز به عنوان زیباترین و توسعه یافته‌ترین شهر ایران انتخاب شده است، گفت: توسعه‌یافتگی فرودگاه و خطوط هوایی در بین فاکتورهای متعدد برای این انتخاب به شمار می‌رود که با همت تلاشگران فرودگاه تبریز، این شهر در این زمینه احساس کمبود نمی‌کند.

در ادامه این نشست «مهدی رزاز»؛ معاون عملیات هوانوردی فرودگا‌ه‌های استان آذربایجان شرقی گفت: فرودگاه‌ها یکی از مبادی ورودی و خروجی هر شهر محسوب می‌شوند و در حوزه مسائل مربوط به گردشگری از اهمیت فوق العاده‌یی برخوردار هستند. 

وی در ادامه با اشاره به جایگاه فرودگاه بین‌المللی تبریز گفت: این فرودگاه یکی از فرودگاه‌های برتر کشور است و ما باید تلاش کنیم از جهات مختلف همچون راحتی و ایمنی مسافر، این فرودگاه را به بالاترین حد برسانیم. 

معاون  عملیات  هوانوردی فرودگاه‌های استان همچنین به پروژه‌های در دست اجرای فرودگاه بین‌المللی تبریز اشاره کرد و افزود: پروژه ترمینال بین المللی ۱۴۰۰۰مترمربعی و پروژه بهسازی باند اصلی، در حال حاضر از مهمترین پروژه‌های این فرودگاه است.

وی اظهار داشت: تلاش شبانه‌روزی مدیرکل و کلیه کارکنان فرودگاه تبریز بر آن است که این دو پروژه مهم در زمان معین و به بهترین شکل ممکن به پایان رسد./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.