تبریز به قطب زیبایی در مبلمان شهری تبدیل می شود

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز گفت: شهر تبریز به قطب زیبایی در مبلمان شهری ، نورپردازی و المان های فرهنگی و هنری تبدیل می شود.

به گزارش هنرآنلاین، وحیدی مهر در جلسه هماهنگی ساماندهی مبلمان شهری و توزیع متوازن تبلیغات محیطی تبریز توجه به امر زیباسازی و اصلاح مبلمان شهری را یکی از شاخص های اصلی توسعه شهرها در عصر حاضر دانست وافزود: برای بهبود زیبایی بصری شهر تبریز ، ساماندهی تبلیغات شهری از ضروریات امروز جامعه و جزو مطالبات اصلی شهروندان است.

وی بابیان اینکه زیباسازی و اهمیت دادن به طراحی های مناسب در معابر شهری در حقیقت ارزش دادن به حس بصری شهروندان است تاکید کرد: برای ظهور شهری زیبا نیازمند مشارکت همه شهروندان به خصوص صاحب نظران و اصحاب فکر و هنر هستیم.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز ساماندهی مبلمان شهری ،‌ توسعه متوازن و توجه به مناطق کم برخورداررا از اولویت‌های اصلی شهرداری تبریز در زیبا سازی محیط شهری در سال ۹۱ عنوان وخاطر نشان کرد: ساخت بیلبوردهای بزرگ تبلیغاتی و ایستگاههای بسیار مدرن اتوبوس به همراه بیلبوردهای تبلیغاتی دارای رادیو هوشمند و محل شارژ موبایل و ساخت دکه های مستقل شارژ موبایل و پلهای عابر پیاده با بهره برداری تبلیغاتی از اقدامات آتی شهرداری تبریز در حوزه مبلمان زیبا سازی محیط شهری به شمار می رود.

وحیدی مهر با اشاره به انتخاب شهر تبریز به عنوان توسعه یافته‌ترین و زیباترین شهر ایران از سوی مجله الکترونیکی سازمان ملل متحد ، کسب این عنوان بین‌المللی و قابل توجه از سوی رسمی‌ترین نهاد جهانی و بین‌المللی را سندی دیگر دال بر جایگاه و شأن تاریخی بالای این شهر در بین شهرهای ایران اسلامی ارزیابی کرد.

وی گفت: برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی به عنوان یکی از ارکان توسعه شهری، افزایش مراکز رفاهی و تفریحی موجود در شهر، نوسازی و اصلاح مبلمان و المان‌های شهری و تجهیز و توسعه شهر به منظور در اختیار قرار گرفتن امکانات مادی و معنوی در راستای آرامش و آسایش زندگی شهروندان امری ضروری است. 

انتهای پیام/


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.