تبریک انجمن پزشکان عمومی به هیئت رئیسه شورای عالی نظام پزشکی

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز: رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران با ارسال نامه ای، انتخاب رئیس تازه شورای عالی نظام پزشکی را تبریک گفت.

به گزارش ممتاز نیوز، با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای عالی نظام پزشکی که روز شنبه ۲۳ شهریور و پس از رای گیری از ۲۷ نفر اعضای شورا انجام شد، دکتر اسماعیل ایدنی به عنوان رئیس شورای عالی، دکتر محمود فاضل به عنوان نایب رئیس اول، دکتر حمید خویی به عنوان نایب رئیس دوم و دکتر محمود مصلحی به عنوان دبیر شورای عالی نظام پزشکی به مدت ۲ سال انتخاب شدند.

بنابر این گزارش، تمامی اعضای هیئت رئیسه منتخب، از اعضای مورد حمایت ائتلاف بزرگ جامعه پزشکی کشور بوده و این اتفاق یکی دیگر از موفقیتهای این ائتلاف محسوب می گردد.

به دنبال این موفقیت رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران طی پیامهایی جداگانه به هیئت رئیسه منتخب، این موفقیت بزرگ را به آنها تبریک گفت و امید خود را به حمایت و همفکری شورای عالی نظام پزشکی برای ارتقای جایگاه طب عمومی در کشور اعلام نمود.

در متن نامه رئیس انجمن پزشکان عمومی خطاب به رئیس شورای عالی نظام پزشکی آمده است: انتخاب ارزشمند جنابعالی به عنوان ریاست شورای عالی نظام پزشکی، افتخاری دیگر از زنجیره تحولات آغاز شده در سازمان نظام پزشکی کشور است و اطمینان دارد که توانمندی و همت جناب‌عالی به اتفاق سایر اعضای فهیم شورای عالی نظام پزشکی، زمینه مناسب را برای بازیابی اهداف و آرمان­های سازمان نظام پزشکی و نظام سلامت کشور فراهم خواهد ساخت.
انجمن پزشکان عمومی ایران همچنان همراهی جامعه بزرگ پزشکان عمومی کشور را در رفع مشکلات نظام سلامت و خدمت به هم‌میهنان عزیز اعلام نموده و امیدوار است که با مشارکت همه‌ جانبه‌ شورای عالی نظام پزشکی و سایر ارکان این سازمان، ارتقای جایگاه طب عمومی و عزتمندی این قشر فرهیخته میسر گردد.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.