تبریک انگلیس به مسلمان به مناسبت ماه رمضان

تبریک انگلیس به مسلمان به مناسبت ماه رمضان

 فارس به گزارش سایت وزارت خارجه انگلیس، «ویلیام هیگ» وزیر خارجه انگلیس در اقدامی تبلیغاتی همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با انتشار بیانیه‌ای ماه رمضان را به مسلمانان تبریک گفت.

در بیانیه وی آمده است: با آغاز ماه مقدس اسلامی رمضان، بهترین آرزو‌ها را برای مسلمانان انگلیس و سرتاسر جهان دارم: رمضان مبارک.وی ماه رمضان را دوره‌ای خاص برای تعمق، تفکر و رسیدگی به دیگران نامیده است. او این ماه را فرصتی برای جمع شدن خانواده‌ها و به یادآوردن دیگران توصیف کرده و صدقه و غمخواری برای دیگران را ذات اصلی ماه رمضان دانسته است. او در پایان بیانیه خود در مورد سوریه نیز صحبت کرده و ابراز امیدواری کرده است که صلح، امنیت و ثبات به این کشور باز گردد. این در حالی است که انگلیس، آمریکا و دیگر کشورهای غربی روز گذشته تلاش کرده بودند تا با تصویب قطعنامه ضدسوری و با استفاده از فصل ۷ از منشور سازمان ملل، راه برای آغاز حمله علیه سوریه را هموار کنند، که البته با وتوی روسیه و چین این تلاش ناکام ماند.

tags

,انگلیس, اوضاع سوریه, تبریک انگلیس به مسلمانان, درباره رابطه انگلیس و مسلمانان, درباره ماه رمضان, رابطه انگلیس و مسلمانان, رابطه ایران و انگلیس, رابطه مسلمانان و انگلیس, عکس وزیر امورخارجه, ماه رمضان, ماه رمضان در سوریه, ماه رمضان و انگلیس, مسلمانان و انگلیس, وزیر خارجه انگلیس, ویلیام هیگ

تاریخ ۳۰ تیر      

تعداد بازدید ۷      

موضوعاتاخبار روز ایران و جهان,اخبار سیاسی

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.