تبریک دکتر صدر به جای رییس کل نظام پزشکی به رییس جمهور!

۲۷خردادماه،
ممتاز نیوز: دکتر شهاب الدین صدر با عنوان رییس کل سازمان نظام پزشکی پیام تبریکی به رییس جمهور منتخب ایران، دکتر حسن روحانی صادر کرد.
به گزارش خبرنگار ممتاز نیوز، دکتر شهاب الدین صدر با عنوان رییس کل سازمان نظام پزشکی پیام تبریکی به رییس جمهور منتخب مردم، دکتر حسن روحانی صادر کرده است. هرچند که تا زمان تنفیذ حکم رئیس کل تازه سازمان، کلیه مسئولیت های قبلی معتبر است اما بهتر بود که این تبریک از جانب شخص دکتر صدر صادر شده و و نه با عنوان رییس کل سازمان نظام پزشکی و از طرف جامعه پزشکی!

 چرا که جامعه پزشکی در ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی دکتر علیرضا زالی را به عنوان رییس کل تازه سازمان برگزیده اند و بر اساس اصول اخلاقی، هم اکنون دکتر زالی رئیس تازه سازمان می باشد و حق این است که این تبریک از سوی منتخب جامعه پزشکی صورت پذیرد .

لازم به ذکر است نارضایتی اکثریت جامعه پزشکی از نحوه ریاست دکتر صدر بر سازمان نظام پزشکی و نیز ردصلاحیت وی در انتخابات مجلس و شورای اسلامی و سازمان نظام پزشکی مانع از ریاست دوباره وی بر سازمان نظام پزشکی شد اما احمدی نژاد با وجود قانونی بودن ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی از امضای حکم دکتر زالی به عنوان منتخب جامعه پزشکی برای ریاست کل سازمان سرباز زده است تا دکتر صدر همچنان در این سازمان به ریاست خود ادامه دهد.

 هرچند انتخابات نظام پزشکی با سئوالات پاسخ نداده ای در راستای ردصلاحیت چهره های نام آشنای پزشکی برگزار شد اما در حال حاضر دکتر زالی منتخب جامعه پزشکی است و انتظار می رود دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب ایران بعد از تنفیذ حکمش از سوی مقام معظم رهبری، هر چه سریع تر به این خواسته جامعه پزشکی رسیدگی کند و حکم دکتر زالی را به عنوان رییس کل سازمان نظام پزشکی برای یک دوره ۴ ساله امضا کند.

گفتنی است دکتر حسین علی شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از آماده کردن یک طرح دو فوریتی برای حذف قانون مربوط به امضای حکم رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور توسط رییس جمهور خبر داده بود اما این کار مورد رضایت جامعه پزشکی نبود لذا تصمیم بر آن شد که جامعه پزشکی منتظر رییس جمهور تازه برای امضای حکم رییس کل سازمان باشند.

مردادماه سال جاری زمان آغاز دولت یازدهم به صورت رسمی است و آن زمان جامعه پزشکی منتظر تنفیذ حکم دکتر زالی از سوی دکتر حسن روحانی رییس جمهور تازه برای ریاست کل سازمان نظام پزشکی می باشند.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.