تبریک رییس دانشگاه آزاد به رهبر انقلاب، ملت ایران و رییس‌جمهور منتخب ایران اسلامی

۲۶خردادماه،

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، تحقق حماسه سیاسی و حضور میلیونی مردم را در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت سرافراز و سربلند ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرهاد دانشجو در این پیام ضمن تبریک انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان هفتمین رییس‌جمهور ایران به وی، ابراز امیدواری کرد که همان‌گونه که ملت ایران حماسه سیاسی را به منصه ظهور گذاشتند، طبق منویات رهبر معظم انقلاب در آفریدن حماسه اقتصادی و برداشتن گامی مهم در راستای اعتلای کشور و آسایش و رفاه بیش از پیش این ملت سلحشور و همیشه در صحنه، به یاری خداوند عزوجل دولت منتخب ملت موفق باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از دیگر کاندیداهای ریاست‌جمهوری که با رعایت اخلاق اسلامی و سعه‌صدر در به وقوع پیوستن این اتفاق مهم و خلق حماسه سیاسی تلاش کردند، صمیمانه تشکر و قردانی کرد.

در خاتمه، فرهاد دانشجو ابراز امیدواری کرد که عملکرد آحاد ملت از مسئولان، نامزدهای انتخابات تا رییس‌جمهور منتخب مردم سبب رضایت‌مندی خدای سبحان، امام راحل، شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان قرار گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.