تبریک کاپیتان ۵۴ سال قبل والیبال ایران به خولیو ولاسکو/ آن روز باختیم اما امروز اینجایم که تشکر کنم برای این برد زیبای تان

به گزارش خبرآنلاین ؛ در میان جشن و پایکوبی هزاران هوادار پرشور هوادار والیبال ، که سر از پا نمی شناختند از شادی جشن بزرگ رسیدن به یک قدمی صعود به لیگ جهانی والیبال ، پیرمردی خوش رو به سالن کنفرانس مطبوعاتی خولیو ولاسکو آمده بود تا در پایان کنفرانس با حرف هایش غرور داشتن چنین قهرمانانی را به همه ایرانیان هدیه کند. شریف زاده بوشهری ، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ، اعزامی به بازی های آسیایی ۱۹۵۸ توکیو ، تیمی که در نیمه نهایی در این شهر با ژاپن روبرو شد و با شکست برابر تیم رویایی آن سال های ژاپن که چند سال بعدش در دو گروه زنان و مردان قهرمان المپیک شد ، شکست خوردند. آن سال ها اوج والیبال ژاپن بود ما همان سومی هم برای مان کاری بود کارستان اما حالا حریفی مثل ژاپن خیلی هم حریف دندان گیری برای والیبال جهانی ایران نیست. شاید به همین دلیل و به افتخار این تیم متحول بود که کاپیتان شریف زاده همه را سورپرایز کرد تا شخصا به ولاسکو تبریک بگوید.

پیشاپیش از اینکه تصاویر کیفیت چندانی ندارند از شما پوزش می طلبیم اما آنچه در این لحظات کوتاه اتفاق می افتد به نظر این قدر جذاب هست که ما را برای کیفیت نامناسب تصاویر ببخشید.

۴۱۴۱

دانلود فایل ضمیمه   دانلود فایل ضمیمه


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.