“تبعیت از رهبری” راه عبور از فتنه / وحدت قوا محور سلامت جامعه است

۲۹ام بهمن ،

مدیر دانشجوئی دانشگاه مازندران گفت:وحدت قوا از ضروری‌ترین مسئولیت‌های کارگزاران نظام و محور سلامت جامعه است، چراکه تفرقه و اعمال روش‌های غیراخلاقی سبب خوشحالی دشمن میشود.

 

“محمد علی کریمی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمایشات شفاف و صریح رهبر انقلاب در خطاب به مسئولان کشور اظهار داشت: با توجه به قرارگرفتن کشور در برهه زمانی حساس سیاسی و اقتصادی مسئولان و نخبگان می‌بایست با کنار گذاشتن منافع شخصی،گروهی و حزبی با همدلی و وحدت سببات اجماع نهادها و دستگاه‌ها را فراهم کنند.
 
وی دربارهٔ وحدت مسئولین تصریح کرد: وحدت قوا از ضروری‌ترین مسئولیت‌های کارگزاران نظام و محور سلامت جامعه است، چراکه تفرقه و اعمال روش‌های غیراخلاقی سبب خوشحالی و کارشکنی دشمن می‌شود.

 کریمی افزود: بر همگان لازم و ضروری است که با سعه‌صدر، بصیرت‌افزائی و پرهیز از اختلافات سلیقه‌ای پای میثاقی که با حضرت امام (ره) و شهدا بستند، بایستند و با تبعیت از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری بتوانند از فتنه‌ها عبور کنند.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: اگرعملی خلاف مصلحت‌های رهبر صورت پذیرد بی‌شک کشور آسیب می‌بیند؛ بنابراین مسئولان می بایست از بداخلاقی‌های سیاسی دست بردارند و اختلاف سلیقه‌ها را با تحمل و تأمل کمرنگ جلوه دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.