تبلتی ارزان از HP در رنگ‌های متنوع معرفی شد

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

مدل Slate 7 2800 Tablet – ۸GB از تبلت‌های ارزان قیمت HP در بازار داخلی است.

این تبلت هفت اینچی که دارای ابعادی برابر با۱۹۷/۱ × ۱۱۶/۱ × ۱۰/۷ میلیمتر و وزنی معادل ۳۷۲ گرم است گزینه مناسبی برای اشخاصی است که مدام در سفر یا در حال جرکت می باشند و علاقه‌مند می باشند دستگاهی سبک وزن، با قابلیت کاربری آسان و البته قیمت مناسب داشته باشند. در طراحی این مدل از ترکیب شیشه، فلز و ترکیبی لاستیکی ضد خش استفاده شده است.

در این مدل از یک ال سی دی ۷ اینچی از نوع FFS+ استفاده شده است که توانایی نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد. وضوح تصاویر در این نمایشگر معادل ۶۰۰ × ۱۰۲۴ پیکسل و تراکم پیکسلی معادل ۱۷۰ پیکسل در هر اینچ است.

 نمایشگر استفاده شده در Slate 7 را می‌توان جزو سری‌های متوسط بازار دسته بندی کرد. این ۷ اینچی از زاویه دید قابل قبولی برخوردار است، اما در نمایش رنگ‌های سفید به ویژه در هنگام مرور صفحات وب اندکی نویز دارد.

در مورد کانفیگ هم باید بگوییم که HP برای این مدل پردازندهDual Core از خانواده Cortex-A9 با فرکانس پردازشی ۶/۱ گیگاهرتز در نظر گرفته شده است. حافظه پردازشی در این مدل ۱ گیگابایت است که به راحتی عمده نرم‌افزارها را بدون مشکل پشتیبانی می‌کند.

این تبلت  در دو نسخه ۸ و ۱۶ گیگابایتی به بازار عرضه شده است که به واسطه تعبیه درگاه کارت حافظه از نوع microSD امکان ارتقای آن تا ۳۲ گیگابایت علاوه بر مقدار پیش فرض وجود دارد. در مورد سیستم عامل هم باید بگوییم کهSlate 7 میزبان نسخه ۴/۱ سیستم عامل محبوب آندروید است.

دوربین در نظر گرفته شده برای این محصول هم یک دوربین ۳/۱۵ مگاپیکسلی با وضوح تصاویر ۲۰۴۸ × ۱۵۳۶ پیکسل است. همچنین امکان فیلمبرداری با کیفیت ۷۲۰P در ۳۰ فریم بر ثانیه وجود دارد. در قسمت جلو نیز از یک دوربین VGA برای مکالمات تصویری استفاده شده است. ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت نیز ظرفیت باتری استفاده شده برای Slate 7 که از نوع لیتیوم پلیمری است، بوده که توانایی شارژدهی ۵ ساعت به طور مداوم را دارد.

به طور کلی، طراحی شیک و با کیفیت، تجهیز به صفحه نمایش ۷ اینچی، بهره‌مندی از آندروید نسخه ۱/۴Jelly Bean، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ microSD 32 تا گیگابایت، وجود دو دوربین در جلو و عقب و… از نقاط قوت این تبلت۳۷۰ گرمی است که در رنگ‌های قرمز، مشکی نقره‌ای به بازار عرضه شده است. قیمت اعلام شده برای تبلت در حدود ۶۸۰ هزار تومان است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.