تبلت تازه دیمو معرفی شد

۴ م دیماه ، موبنا- تبلت دیمو ۹۰۰ پلاس که یکی از تازهترین محصولات این برند ایرانی درکشور به شمار می‌آید به تازگی وارد بازار دیجیتال کشور شده است.

این محصول تازه وارد ایرنی با قیمت ۹۳۰هزار تومان و با برخورداری از گارانتی یک ساله و همچنین گارانتی تعویض یک ماهه روانه بازار شده است.
۹۰۰ پلاس دیمو در واقع یک محصول۹٫۷ اینچی با وزن ۶۵۰ گرمی است که در مقایسه با نمونه‌های خارجی و صاحب نام از وزن سنگین‌تری برخوردار است.
با این حال که این نمونه در ابعاد ۹٫۸ در ۱۸۴ در ۲۴۲ میلیمتری تولید شده به راحتی در دست جای می‌گیرد.
در قسمت جلویی این تبلت صفحه نمایش آن در میان نوارهایی مشکی رنگ که قابلیت ۱۰ نقطه لمس را به صورت همزمان فراهم می آورد، عرض اندام می‌کند.

صفحه نمایش لمسی تبلت ۹٫۷ اینچی از نوع ال سی و IPS Capacitive است که با وضوح ۷۶۸ در ۱۰۲۴ پیکسل تولید شده است.

در بخش بالایی آن کلیدهای تنظیم صدا و بازگشت به صفحع اصلی تعبیه شده که به نوعی کار را برای کاربر آسان می‌کند.

در بخش سمت راست دیمو ۹۰۰ پلاس تنها دکمه خاموش و روشن قرار گرفته و این در حالی است که پورت های این دستگاه تماما در این قیمت تعبیه شده اند.

پورت جک صوتی ۳٫۵ میلیمتری بلندگو،‌میکروفون،‌یو اس بی ،‌ شکاف حافظه، HOST ،‌اچ دی ام آی و DC-5V از جمله پورت هایی می باشند که در این قیمت قرار گرفته‌اند.

۹۰۰ پلاس دیمو یک پردازنده دو هسته ای ۱٫۶ گیگاهرتزی در قلب خود جای داده که از نوع ARM است.

درکنار این پردازنده وجود یک گیگابایت رم و پردازنده جداگانه گرافیکی،‌امکانات پردازشی این تبلت را تکمیل می‌کنند.

همچنین پردازنده گرافیکی استفاده شده در این تبلت نیز دو هسته ای از نوع ARM CortexA9 RK3066 Dual Core است که می‌توان آن را قدرتمندترین پردازنده گرافیکی تبلت ها دانست که قدرت انجام پردازش های سنگین گرافیکی را به وجود می‌‌‌آورد.

پخش کردن فایل‌های ویدیویی با وجود این پردازنده برای این پردازنده گرافیکی برای این تبلت بسیار آسان است و کاربر می‌تواند با استقاده از آن ها و و جود خروجی HDMI بخش قدرتمند ویدیویی را با خود به همراه داشته باشد.

همچنین در این تبلت ایرانی دوربین قدرتمندی برای عکاسی در نظر گرفته شده است.

این محصول قابلیت استفاده از سیمکارت را ندارد و از همین رو تنها راه آسان براس استفاده از اینرنت، اینترنت بی سیم است که به سبب آن امکان استفاده از تراشه وای فای در این مدل فراهم شده است.

یکی از ویژگی‌های حایز اهمیت این تبلت قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی و نیز فونت به کار گرفته شده برای آن است.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.