تبلت جایگزین اسباب‌بازی‌های رایج کودکان می‌شود

۶ م دیماه ، مهر- یک تحلیلگر صنعت اسباب بازی سازی اظهار داشت که اسباب بازی سازان از این ایده که ممکن است کودکان اسباب بازیهای سنتی را رها کرده و به استفاده از تبلتها روی آورند وحشت زده می باشند.

شان مک گرون مدیر امور تحقیقات در شرکت سرمایه گذاری نیدهام اند کمپانی اظهار داشت: این روزها حتی کودکان سه ساله به جای اسباب بازیهای سنتی، تبلت هایی چون آی پد و کیندل فایر برای سال نو هدیه می گیرند.

مک گرون اظهار داشت: شرکتهای ماتل و هاسبرو به عنوان اسباب بازی سازان از ایده جاگزینی تبلت با اسباب بازی وحشت زده می باشند.

مقامات هاسبرو اظهار داشتند که این شرکت برای ارائه اسباب بازیهای دارای فناوری به کودکان تلاش می کند.
جان فراسکوتی رئیس بخش بازاریابی این شرکت گفت: واضح است که کودکان امروز ترجیح می دهند از ابزارهای دیجیتالی استفاده کنند.

وی افزود: یکی از تلاشهای این شرکت به رسمیت شناختن اهمیت رسانه دیجیتال و تغییر اسباب بازیهای دهه ۱۹۹۰ به سبک فناوریهای روز است تا این اسباب بازیها به ذائقه کودکان امروز خوش باشد.

این درحالی است که مقامات شرکت ماتل در این رابطه اظهار نظر نکردند.

پیش از این پیش بینی شده بود که عروسکهای زیبا و بازیهای مختلف چند نفره سنتی قرار است جای خود را به ابزارهای الکترونیک و دستگاه های سبک آی پد بدهند.

کودکان سه ساله برای کریسمس امسال محصولات رایانه ای را هدف گرفته و از سوی دیگر صاحبان این صنایع نیز کودکان را با محصولات تازه خود هدف قرار داده تا از این بازار درحال رشد بی نصیب نمانند.

دراین میان حتی تبلتهایی به سبک آی پد برای کودکان تولید شده که از دو دوربین، ضبط ویدئویی و حافظه ۴ گیگا بایتی برخوردار است.

از سوی دیگر عده ای اظهار می دارند با نزدیک شدن قیمتهای تبلتهای کودکان و تبلتهای واقعی بیم این مسئله می رود که تبلتهای واقعی در آینده نزدیک جایگزین تبلتهای ویژه کودکان شود.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.