تبلت نوکیا ماه آینده معرفی می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت نوکیا تاکنون در مورد شایعات انتشار یافته عکس‌العملی نشان نداده است، اما منابع آگاه با اطمینان کامل می‌گویند که این شرکت فنلاندی در حال کار کردن روی یک رایانه لوحی مبتنی بر سیستم‌عامل Windows RT است.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که نوکیا این دستگاه را ماه آینده به صورت رسمی معرفی کند و از هم‌اکنون خبرهای در مورد جزئیات آن انتشار یافته است. رایانه لوحی نوکیا همراه با سیستم‌عامل Windows RT 8.1 به دست کاربران جهانی می‌رسد و پیش‌بینی شده است که از اواسط اکتبر امکان خرید آن برای عموم کاربران فراهم شود. لازم به ذکر است که مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل Windows 8.1 را ۱۷ اکتبر به صورت رسمی معرفی کند.
 
طبق شایعات تازه انتشار یافته، رایانه لوحی نوکیا نمایشگر لمسی ۱۰٫۱ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی دارد که این نمایشگر به صورت همزمان نسبت به ۵ نقطه لمسی حساس است. شرکت نوکیا برای این تبلت پردازنده Snapdragon 800 با توان ۲٫۱۵ گیگاهرتز را به همراه حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته است.
 
پیش‌بینی شده است که نوکیا برای این رایانه لوحی یک صفحه‌کلید سخت‌افزاری باریک و سبک را نیز عرضه می‌کند که کاربران در صورت تمایل می‌توانند آن را از بدنه تبلت جدا کنند. این رایانه لوحی مبتنی بر ورودی USB 3.0 و خروجی micro HDMI ساخته شده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.