تبلت نوکیا هفته آینده عرضه می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت نوکیا قصد دارد هفته آینده تبلت Lumia 2520 را وارد کشور آمریکا کند و توضیح داده است که این محصول در تاریخ ۲۲ نوامبر از طریق شرکت مخابراتی AT&T وارد بازار می‌شود و پس از آن از طریق دیگر شرکت‌های مخابراتی به دست کاربران می‌رسد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این رایانه لوحی با رنگ مشکی وارد بازار می‌شود و قیمت آن به همراه قرارداد مخابراتی دو ساله ۴۰۰ دلار اعلام شده است.
 
تبلت تازه نوکیا نمایشگر لمسی ۱۰٫۱ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی به نمایش درمی‌آیند. روی این محصول سیستم‌عامل Windows RT 8.1 نصف شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD و باتری ۸۰۰۰ mAh اشاره کرد.
 
این رایانه لوحی دوربین دیجیتالی ۶٫۷ مگاپیکسلی را در قسمت پشت شامل می‌شود و یک دوربین دوم با کیفیت ۲ مگاپیکسلی در قسمت مقابل دارد که امکان برقراری ارتباطات تصویری را فراهم می‌کند.
 
رایانه لوحی Lumia 2520 همچنین یک صفحه‌کلید سخت‌افزاری دارد که می‌توان آن را مشابه صفحه‌کلید تخت تبلت Surface 2 مایکروسافت دانست.
 
گفته می‌شود که این محصول همزمان با کنسول بازی Xbox One مایکروسافت و همچنین گوشی هوشمند Lumia 1520 نوکیا عرضه می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.