تبلت ویندوز ۸ ایسر

تبلت ویندوز ۸ ایسر

کمپانی Acer یکی از بهترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ و تبلت، سرانجام دومین تبلت ویندوز ۸ خود را عرضه می کند. قرار است W510 از ماه نوامبر که حدود یک ماه دیگر است، با قیمت ۵۰۰ دلار عرضه شود. قبلاً در نمایشگاه Computex با این تبلت آشنا شده بودیم. صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل و البته از نوع IPS LCD و پردازنده‌ی ۲ هسته‌‌ای اینتل با سرعت ۱٫۵ گیگاهرتز (مدل Atom Z2760 Clover Trail) از مشخصات اصلی آن است. در مدل قوی‌تر یعنی W500 از پردازنده‌های i3 یا i5 با معماری Ivy Bridge استفاده شده است و طبعاً قیمت بالاتری هم دارد.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/f1a6f08ebebe75dd481a5d83bcabd4fc.jpeg

مقدار رم ۲ گیگابایت است و می‌توان یک SSD با ظرفیت ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت برای آن انتخاب کرد. البته کارت‌خوان microSD هم در این تبلت پیش بینی شده که توسط آن می‌توان فضای ذخیره‌سازی را باز هم بیشتر کرد. از دیگر اتصالات می‌توان به پورت micro HDMI، اتصال وایرلس یا WiFi a/b/g/n اشاره کرد. قطب‌نمای دیجیتال، حسگر جاذبه و ژیروسکوپ هم در این تبلت به کار رفته است.

Acer یک صفحه کلید جداگانه که می‌تواند به تبلت متصل شود هم ارائه کرده است که علاوه بر صفحه کلید فیزیکی، مزیت دیگری هم دارد و آن پورت USB در اندازه‌ی بزرگ است. تبلت و صفحه کلید روی هم رفته ۰٫۸۴ اینچ ضخامت و ۲٫۶۳ پوند وزن دارند که معادل ۲٫۱ سانتی‌متر و ۱۲۰۰ گرم است. بدون داک و صفحه کلید ضخامت تبلت تنها ۸٫۹ میلی‌متر می‌باشد.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/228f2a2dfec15d7d0e25de0426418154.jpeg

اگر صفحه کلید را نادیده بگیریم، باتری اضافی آن را هم از دست می‌دهیم. تبلت W510 به تنهایی برای ۹ ساعت کار شارژ نگه می‌دارد که با اضافه کردن صفحه کلید، این زمان به ۱۸ ساعت افزایش می‌یابد. در سمت جلو یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p تعبیه شده است. یک دوربین دیگر در سمت عقب با رزولوشن ۸ مگاپیکسل وجود دارد که مجهز به فوکوس خودکار و فلش LED است.

هزینه‌ی مدل ۳۲ گیگابایتی ۴۹۹ دلار و هزینه‌ی مدل ۶۴ گیگابایتی به همراه صفحه کلید و داک مخصوص ۷۹۹ دلار است.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/5c12eff8d9c1164f2d64366593928e233.jpg

اختصاصی از مجله اینترنتی ممتازنیوز – Www.FunMehr.com & IR

عضویت در ممتازنیوز

طبقه بندی: اخبار آی تی, اخبار آی تی, اختراعات جدید   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۰ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , acer, Acer Iconia W510, IT, W510, آموزش, آی تی, اخبار آی تی, اخبار تکنولوژی, اختراعات, اختراعات جدید, ایسر, تبلت, تبلت ویندوز ۸ ایسر, ترفند, جدیدترین تکنولوژی ها, سیستم عامل ها, معرفی کالاها, معرفی گوشی, معرفی گوشی ها, ویندوز ۸, کالا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.