تبلت ۱۰۰ دلاری با بوت دوگانه اندروید و لینوکس +عکس

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

البته علاوه بر تبلت، با پرداخت ۸۵ دلار می توانید یک مینی کامپیوتر PengStick داشته باشید که با اتصال آن iبه مانیتور یا تلویزیون، از سیستم عامل لینوکس و اندروید آن استفاده کنید. وقت تحویل احتمالی این محصولات هم ژانویه ۲۰۲۴ اعلام شده است

به گزارش تفسیری خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران شاید این تبلت همانند نکسوس ۷ و کیندل فایر سریع نباشد، اما با قیمت قابل توجه و قابلیت بوت دوگانه اش می تواند انتخابی ایده آل برای هواداران جنبش باز متن و همچنین دوست داران تبلت های ارزان قیمت باشد.

تبلت های PengPod که توسط شرکت Peacock Imports تولید می شوند، حاوی قابلیت بوت دوگانه اندروید ۴.۰ و نسخه ای از لینوکس با رابط کاربری KDE Plasma Active می باشند. البته برای داشتن چنین تبلتی باید کمی دیگر منتظر مانده و امیدوار باشیم تا سرمایه لازم برای اجرای پروژه توسط این شرکت جمع آوری شود.

افرادی که مایل iبه کمک iبه پروژه باشند، می توانند با پرداخت ۱۰ دلار یک کارت SD حاوی لینوکس نصب شده روی این تبلت را دریافت کنند. با پرداخت کمکِ ۹۹ دلاری، یک تبلت پینگ پاد ۷۰۰ هفت اینچی برای تان ارسال می گردد که از یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه SSD iبهره می برد. و با پرداخت کمک ۱۸۵ دلاری، مالک یک پینگ پاد ۱۰۰۰ ده اینچی با یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهید شد.

البته علاوه بر تبلت، با پرداخت ۸۵ دلار می توانید یک مینی کامپیوتر PengStick داشته باشید که با اتصال آن iبه مانیتور یا تلویزیون، از سیستم عامل لینوکس و اندروید آن استفاده کنید. وقت تحویل احتمالی این محصولات هم ژانویه ۲۰۲۴ اعلام شده است.

مینی کامپیوتر PengStick از یک پردازنده ۱.۲GHz Cortex A۸ ARM iبهره می برد. هر دو تبلت ۷ و ۱۰ اینچی iبه پورت های HDMI و USB، دوربین جلو، اسپیکر و وای فای مجهز می باشند. کیفیت صفحه نمایش مدل ۷ اینچی ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل و مدل ۱۰ اینچی ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل است. مدل ۷ اینچی از باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری و ۱۰ اینچی از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری iبهره می برند. سازنده این تبلت ها هدف خود را «تولید یک تبلت قدرتمند لینوکسی واقعی با قیمتی قابل قبول و رقابتی» اعلام کرده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.