تبلیغات برنامه خندوانه برای کنسرت حافظ ناظری

تبلیغات برنامه خندوانه برای کنسرت حافظ ناظری

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز:حضور حافظ ناظری به عنوان مهمان یکی از تازه ترین برنامه های «خندوانه» شبهه برانگیز به نظر می رسد آن هم در فاصله ای اندک با کنسرت این خواننده.فرزند شهرام ناظری وقتی روبروی رامبد جوان نشست، از گذشته اش گفت ، درباره سبک کاری اش و تفاوت آن با پدر حرف ها زد ، آواز خواند ‌، کلیپ هایی از او روی آنتن رفت و در پایان جشن تولدش در استودیو برگزار شد!!!

به اصل این مهمانی نمی توان خرده گرفت که چرا یک خواننده جوان به برنامه دعوت شده و مثلا فلان خواننده دعوت نشده.این هم پذیرفتنی نیست که حافظ ناظری هنوز تحت تاثیر پدر قرار دارد و حتی کنسرت هایش را با او برگزار می کند. باید پذیرفت هر کس مرام و شیوه ای دارد و اصلا این که چرا حافظ ناظری برخلاف همایون شجریان زیر نام پدر هست ، بحثی جداست.حتما اهالی «خندوانه» می توانند پاسخ دهند که یکی از رسالت های برنامه معرفی بیشتر چهره های هنری است و دعوت از ناظری هم در این راستا تعریف می شود.
رپورتاژ برای کنسرت ناظری؟
پس تا این جا ایرادی نباید گرفت؛ قصدی وجود ندارد که بگوییم چرا خواننده ها و آهنگسازان بنام و معتبرتر و اصلا خود شهرام ناظری به «خندوانه» دعوت نشده اند.مشکل از جایی شروع می شود که برنامه به شکلی کاملا آشکار کنسرت چند هفته آینده حافظ و شهرام ناظری را تبلیغ می کند.تبلیغ کنسرت به عنوان یک امر فرهنگی خیلی هم خوب است و جای تحسین دارد منتهی ایراد وقتی است که احساس شود پای اسپانسر مشترک در میان است.
اپراتور تلفن همراه هم اینجاست و هم آنجا
به زبان ساده حرف بزنیم : حافظ ناظری در چند هفته آینده به همراه پدرش کنسرت برگزار می کند ؛ اسپانسر این کنسرت یکی از اپراتورهای تلفن همراه است. یعنی همان که حامی مالی «خندوانه» هم هست!!!
در طول برنامه بارها اسم این اپراتور به میان آمد و در انتهای برنامه جوان و ناظری در تمجید از آن حرف زدند. طوری که به بیننده این طور القا می شد که اپراتور مذکور، برای تبلیغ کنسرت خودش ، جناب حافظ ناظری را به برنامه آورده .
یعنی خود را مالک «خندوانه» می داند و این حق را برای خود قائل است که هر جا اسپانسر می شود در «خندوانه» تبیلغ کند.
حد مالکیت برنامه تا کجاست و آیا در آینده شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود؟!
و یک سوال دیگر ، چرا حافظ ناظری باید در آستانه برگزاری کنسرت مهمان «خندوانه» شود؟‌ آیا این حق برای بقیه خواننده ها محفوظ است یا هر کس حامی مالی اش اپراتور فلان باشد سهمی از تبیلغ خواهد داشت؟

تاریخ انتشار خبر: ۲ August 2016 | 7:58 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.