تبلیغات در ناوگان تاکسیرانی شهری بزودی اجرایی می شود

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با اشاره به مصوبات صد ویکمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، از اجرای کامل دستورالعمل ضوابط تبلیغات در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور، بابک هاشمی گفت: یکی از دستورات جلسه اخیر شورای عالی ترافیک، رسیدگی به برخی مشکلات و ناهماهنگی ها در اجرای دستورالعمل ضوابط تبلیغات در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری کشور، خصوصاً ناوگان تاکسیرانی بود که در نهایت پس از بحث و بررسی های به عمل آمده مقرر شد پلیس راهور ناجا ضمن همکاری کامل، زمینه لازم را برای اجرایی شدن این مصوبه در سراسر کشور فراهم کند.
هاشمی گفت: امید است با اجرایی شدن این مصوبه که به تایید وزیر کشور نیز رسیده است و همچنین همکاری پلیس راهورناجا، رانندگان شریف و زحمتکش تاکسیرانی بتوانند از این فرصت به خوبی بهره مند شوند.
وی همچنین خواستار تلاش سازمانهای تاکسیرانی شهری جهت اجرای این مصوبه در زمان اندک شد و گفت: اتحادیه سازمانهای تاکسیرانی های شهری کشور آمادگی دارد تا در صورت انعکاس هرگونه مشکل و یا مانع خاصی در روند اجرای این مصوبه ، سریعا وارد عمل شده تا از طریق شورای عالی ترافیک پیگیری شود.

۳۰۱۳۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.