تبلیغات گسترده آمریکا برای فیلم ضدایرانی

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز:

پخش‌کنندگان فیلم ضدایرانی «۳۰۰: خیزش یک امپراتور» قصد دارند با نمایش یک فیلم ۱۳ دقیقه‌ای این فیلم را پیش از فرارسیدن زمان اکران رسمی‌اش در جهان تبلیغ کنند.

پخش‌کنندگان فیلم ضدایرانی «۳۰۰: خیزش یک امپراتور» قصد دارند با نمایش یک فیلم ۱۳ دقیقه‌ای این فیلم را پیش از فرارسیدن زمان اکران رسمی‌اش در جهان تبلیغ کنند.

اعلام شده علاقه مندان همچنین می‌توانند یک پوستر ویژه از فیلم دریافت کنند. پوسترهای مختلف این فیلم در گالری تصویری این فیلم در وب سایتش ارایه شده است.

بازیگران این فیلم نیز در بیانه های مختلفی که خطاب به هوادارانشان صادر کرده اند، تلاش دارند تا توجه بیشتری را جلب این فیلم کنند. از جمله لنا هیدی که از بازی مجدد در نقش ملکه گورگو ابراز خوشحالی کرده و از طرفداران می خواهد تا این فیلم ۱۳ دقیقه‌ای را مورد توجه قرار بدهند.

این فیلم که نوآم مورو آن را کارگردانی کرده با بازی سالیوان استپلتون، اوا گرین، هانس ماتسون، دیوید ونهام، رودریگو سانتونرو، ایگال نوآر، کالان مالوی، جک اوکانل و اندرو تیرنان ساخته شده است.

این فیلم مثل قسمت اولش برمبنای کمیک بوک فرانک میلر با عنوان «خشایارشا» ساخته شده است و داستانی که جعل تاریخ است را دربارهٔ نبرد خشایارشا با رومیان بیان می‌کند. در این فیلم سانتورو در نقش خشایار شا ظاهر شده است.

این فیلم اکران خود را هفتم مارس(۱۶ اسفند) در آمریکا آغاز می کند.

تبلیغات تلویزیونی این فیلم نیز با ترانه «خوک های جنگ» ترانه کلاسیکی از گروه بلک سابات(یکشنبه سیاه) گروه راک بریتانیایی، قرار است همراه باشد. این ترانه یکی از ترانه‌های آلبوم «پارانویید» این گروه در دهه ۷۰ است. این ترانه ، به عنوان ترانه‌ای ضد جنگ شناخته می‌شود که در اعتراض به به ایجاد کنندگان جنگ ها که موجب کشته شدن هزاران نفر می شوند، هواداران زیادی به دست آورده بود.

فیلم این تبلیغ تلویزیونی نیز تصویر اسلو موشنی از صحنه‌های وحشیانه جنگ را تصویر می‌کند.

فیلم «۳۰۰» در سال ۲۰۰۷ اکران شد و ایرانیان سراسر جهان به مضمون دروغین آن برای ایجاد فضایی غیرایرانی از طریق سینما اعتراض کردند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.