تبیان: رشد آرای رضایی در نظر سنجی ها

۲۰خردادماه،

سایت تبیان نوشت :

بر اساس بعضی نظرسنجی‌ها، هواداران تعدادی از کاندیداها – مشخصا ولایتی، روحانی، عارف و رضایی – به سبب موضع‌گیری‌های انتقادی این اشخاص، بر موضع خود مصرتر شده‌اند و البته حامیان دیگر کاندیداها نیز چندان از این قاعده مستثنی نیستند، بطوریکه حامیان حدادعادل او را مرد منصف مناظره اخیر می‌خوانند و حامیان سعید جلیلی نیز به نوعی او را پیروز این کارزار می‌دانند. 

اما این تاثیر دربارهٔ رای و نظر آن دسته از کسانی که نمی‌توان نام هوادار را به آنها نسبت داد و هنوز تصمیم قطعی خود را نگرفته‌اند، شکل متفاوتی دارد. 

همین امر سبب شده است که در بسیاری از نظرسنجی‌های سراسری، آراء محسن رضایی رشد داشته باشد. البته بعضی معتقدند که روند سفرهای تبلیغاتی او و تاکیدش بر مساله قومیت‌ها (صحبت علیه تبعیضات موجود علیه قومیت ها)که در فیلم تبلیغاتی‌اش نیز مشهود بود، از دیگر دلایل این رشد است بطوریکه رای وی در روستاها رشد بیشتری نسبت به نظرسنجی‌های شهری یا سراسری داشته است. اما باید این نکته را هم در نظر داشت که تلاش رضایی برای اتخاذ رویکردی فراجناحی و اصرارش بر پرهیز از جدل‌های سیاسی در مناظره سوم و در عوض تلاشش برای ارائه برنامه، در این افزایش رای بی‌تاثیر نبوده است.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.