تبیین حماسه “۹ دی” از رشد تزویر در جامعه جلوگیری می‌کند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه تبیین و شفاف‌سازی درباره ۹ دی امری است که اگر به خوبی صورت نگیرد باعث افزایش تزویر در جامعه می‌شود، گفت: مردم با خلق حماسه ۹ دی ثابت کردند که پیرو ولایت هستند و همواره پای آرمان‌های نظام اسلامی ایستادگی می‌کنند.

میرطاهر سیدعسگری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه حماسه ۹ دی نشاندهنده بصیرت مردم بود، گفت:‌حرکت مردم در ۹ دی نشاندهنده این بوده که ملت ایران از سطح هوش بسیار بالایی برخوردارند.  
 
وی با بیان اینکه مردم بصیر فرق میان حق و باطل را تشخیص دادند، ادامه داد:‌ مردم با خلق حماسه ۹ دی ثابت کردند که پیرو ولایت هستند و همواره پای آرمان‌های نظام اسلامی ایستادگی می‌کنند.  
 
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه برخی افراد در دانشگاه مسائل را سلیقه‌ای مطرح می‌کنند، تصریح کرد: تبیین و شفاف‌سازی درباره ۹ دی امری است که اگر به خوبی صورت نگیرد باعث افزایش تزویر در جامعه می‌شود. 
 
سیدعسگری تصریح کرد: مردم با خلق حماسه ۹دی از آشوب‌گران اعلام برایت کردند، و خواستار آن شدند که عاملان فتنه به سزای اعمال خود برسند.  
 
وی با اشاره به اینکه منافقین با عنوان حق اقدامات باطل انجام می‌دهند، تصریح کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه ۲۹ خرداد فرمودند که همه باید خطوط خود را مشخص کنند اما فتنه‌گران این فرمایش ایشان را انجام ندادند.  
 
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران با تاکید بر اینکه مسئولان باید همراه ملت در کنار مقام معظم رهبری حرکت کنند و حامی نظام باشند، خاطرنشان کرد: دولت باید از حضور فتنه‌گران در پست‌های اجرایی جلوگیری کند چرا که ملت ایران با حضور بدخواهان نظام در مناصب کشوری کاملا مخالف هستند.  
 
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.