تب مالدینی فرودگاه را نیمه تعطیل کرد!/ پائولو: همه چیز اینجا خوب است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – ستارگان میلان به تهران رسیدند تا ورودشان فرودگاه بین المللی تهران را غرق در هیجان کند.

به گزارش ممتاز ؛ ۱۷ بازیکن رویایی سالهای نچندان دور فوتبال دنیا ، به تهران رسیدند تا با پرسپولیسی های قدیمی بازی کنند. یک بازی رویایی. حضور آنها در تهران این قدر مهم بود تا بسیار از آنها که عشق فوتبالند. همان ها که هنوز عکس پائولو مالدینی خوش تیپ را روی دیوار اتاق شان داشتند ، با فرانکو باره سی خاطرات کودکی یا جوانی شان را سیر کردند. برای گل های زیبای ابراهیم با چنان فریاد می زدند که سقف خانه می لرزید. همان ها که دریبل های زوانمیر بوبان یا تکل های غیرتی گتوزو برای شان به یادگار مانده بود با وجود تمام مشکلات تا فرودگاه امام خمینی تهران رفتند تا از مهمانان میلانی استقبال کنند. این قدر این هیجان استقبال بسیار بود که برنامه ویژه استقبال باشگاه را هم به مشکل انداخت. این قدر که نشد تا مهمانان را با خودروهای تشریفات به هتل آزادی ببرند. به سرعت سوار بر اتوبوس شان کردند و با اسکورت راه افتادند. پای مالدینی که به میان جمعیت باز شد هلهله ای به راه افتاد. او با هیجان برای حاضرین دست تکان می داد. پائولو که سیمایش کمی نسبت به آن سال ها عوض شده ، موهایش کوتاه تر می باشند و کمی گرد پیری به صورتش پاشیده شده ، هنوز هم محبوب ترین است . مثل یک سوپراستار واقعی. که او اصل جنس است. پرسپولیسی ها حالا فردا باید رودروی او بازی کنند. کسی سال ها یکی از بهترین های دنیا بوده و هنوز هم کمتر دفاعی به گردش می رسد.

او بعد از حضور در تهران در چند کلمه کوتاه ابراز خوشحالی کرد که تهران است :« اینجا همه چیز خوب است و امیدوارم بازی خوبی در ایران داشته باشیم.»

۴۱۴۱

طرفداران فوتبال که با بوق و پرچم ها و عکس های ستارگان میلان برایاستقبال شان آمده بودند ، تا می توانستند نام مالدینی و ستاره های تازهتر مثل گتوزو را فریاد می زدند و لحظاتی عجیب را در فرودگاه رقم زدند


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.