تب پدیده سازی در استقلال و پرسپولیس/ قلعه نویی شخصا گفته این پسر ستاره فوتبال ایران می گردد

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – درحالی که پرسپولیسی ها با خرید پدیده ۹ ساله اردبیلی به کشف یک ستاره بزرگ امیدوارند ، استقلالی ها هم با تشخیص قلعه نویی چشم به ساق های پسری ۴ سال و نیمه بسته اند.

لطفا منتظر بمانید…

به گزارش ممتاز ؛ حسام پسر بچه ای چهار سال و نیمه است که بیش از دوماهی می گردد هر روز کنار تمرین استقلال بازی می کند. این پسر کوچولوی خوش چهره حالا یکی از سرشناس ترین مهمانان تمرین تیم است. او رفاقتی صمیمی دارد با ستاره های این تیم. حسام که شماره پیراهنش شماره فرهاد مجیدی است و استیل بازی اش هم شباهت بسیاری به کاپیتان آبی ها دارد کشف سرمربی تیم است. این بچه در یکی از تمرینات استقلال در زمین شماره ۲ آزادی نظر قلعه نویی را به خود جلب می کند. مسئولان کمپ استقلال دربارهٔ حسام می گویند:« امیرخان بازی او را در زمین شماره ۲ آزادی دید. با اینکه ۴ ساله است اما بسیار خوب توپ را پیش می برد و استیل پا به توپش حرف ندارد. ژنرال به پدر این بچه گفت می تواند او را بیاورد به آکادمی استقلال و حتی برای اینکه او به فوتبال ترغیب شود اجازه داد گوشه ای از تمرین تیم هم باشد. »

قلعه نویی که خودش یکی از بهترین های تاریخ استقلال است ، در بازیکن شناسی شهره است. بازیکنانی مثل امید ابراهیمی ، مجتبی جباری ، امیر صادقی و خسرو حیدری در حقیقت از دوره حضور ابتدایی او در استقلال بودند که راهی تیم بزرگسالان شدند یا حتی وحید طالب لو این بخت بازی را با قلعه نویی پیدا کرد و چهره شد. حالا باید دید این پسر ۴ سال و نیمه می تواند کشفی تازه از سوی سرمربی آبی ها باشد. 

در این ویدئو بخش هایی از فوتبال کودکانه حسام که خودش به خودش می گوید حشام و چون رحمتی به شوخی :«هاشم» صدایش می کند ، شاکی می گردد را با فرزند پژمان نوری می بینید. پسر نوری که دو سالی از حسام بزرگتر است . به نظر شما حسام می تواند آن طور که سرمربی استقلالی ها گفته آتیه استقلال و فوتبال ایران باشد؟


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.