تتلو خواننده رپ بازداشت نشده است

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2015/10/c1a8af2c1ddda8da4666b9bae2373e1b1.jpg

درحالیکه روزنامه ایران در خبری از بازداشت امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو از خوانندگان رپ خبر داده اما بررسی های اولیه حاکی است این خبر صحت ندارد.

 

به گزارش ممتاز نیوز، امیر تتلو از که از فعالان اینستاگرام است، طبق معمول هر روز از دیشب تا کنون چند پست منتشر کرده و در آخرین مورد ، صبح امروز با پستی در اینستاگرام از طرفدارانش دعوت کرده بود که نماز صبح را اقامه کنند.

 

بررسی های تکمیلی خبرنگار عصرایران نشان می دهد خبر مورد استناد روزنامه ایران مربوط به سال ۹۲ است و به نوعی این روزنامه دچار اشتباه شده است.

 

تتلو در واکنش به این شایعه هم در اینستاگرامش اینگونه نوشت: دوستان هفته ى ناجا هست و باز یه عده از خدا بى خبر و ضد ایران میخواد نیروى انتظامى رو خراب کنن و چهره ى نظام رو خراب کنن و به همین خاطر خبر دستگیریه مارو پخش کردن !! خواستم بگم که این فقط یک شایعه هستو اتفاقا نیروى انتظامى لطف کرد و پیانوى مارو هم پس داد که عکسش رو هم براتون گذاشتم پس به جاى این حرفا و این شایعه ها این هفته رو تبریک بگیم و خسته نباشید بگیم به عزیزان زحمت کشى که واقعا واسه امنیت کشور زحمت میکشن و عشق رو تو کشورمون جارى کنیم و براى مهربانى ایجاد انگیزه کنیم.

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.