تثبیت قیمت کاغذ تا برخورد با تبلیغات انتخاباتی در نمایشگاه مطبوعات

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

در گفتگو با معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد مطرح شد؛

توسط قانون مطبوعات و انتخابات از تبلیغات زود هنگام و تخریب چهره ها در نمایشگاه مطبوعات امسال جلوگیری می کنیم.

 محمدجعفر محمدزاده؛ معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ گفت: طبق قانون مختص به نشریات، نشریات توقیفی از جمله کیهان کاریکاتور و شرق در نمایشگاه مطبوعات نمی توانند حضور داشته باشند.
وی در خصوص اقدام اتحادیه اروپا در خصوص حذف شبکه های ایران از ماهواره هاتبرد؛ افزود: اقدام ناخوشایند و غیر رسانه ای اتحادیه اروپا در جهت حذف شبکه های ایران از ماهواره هاتبرد باعث شد تا ما از اتحادیه اروپا برای حضور در نمایشگاه مطبوعات دعوت نکنیم و فقط خبرنگاران رسانه های مسلمان این کشورها حضور خواهند داشت.
معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد در خصوص مشکلات اخیر کاغذ؛ گفت: بی ثباتی بازار کاغذ امروز حل شده و گرانی های موجود در بازار به صورت معقول، با واردات کاغذ به بازار تا حدودی مشکلات کاغذ حل شده است.
وی افزود: قیمت کاغذ ۲۲۰۰ تثبیت شده و امیدواریم با وارد محموله های جدید و با افزایش تولید کاغذ، اوضاع کاغذ ثابت شود و حذف تعرفه واردات کاغذ نشان دهنده آمدن تعادل و ثبات به بازار کاغذ است.
محمدزاده در مورد برخورد معاونت مطبوعاتی با شیطنت های مطبوعاتی در دوره انتخابات؛ گفت: ما دو قانون انتخابات و مطبوعات را در این زمینه اجرا می کنیم که با تبلیغات زودتر از موعد و تخریب چهره ها برخورد می کنیم و بعضی از این تخلفات به ناظرین اجرایی انتخابات مربوط می شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.