تجاری‌سازی علوم انسانی در زاویه

۲۶م دیماه ،

جام جم آنلاین: پخش سری تازه برنامه « زاویه » از ۲۷ دی ماه از شبکه چهار سیما آغاز می‌شود.

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، « زاویه » تنها برنامه تخصصی تلویزیون در حوزه علوم انسانی است که به صورت مناظره‌ برگزار می‌شود و از چهارشنبه با اجرای مسعود معینی پور به روی آنتن می‌رود.

«زاویه» در ادامه نشست های نقد و مناظره خود این هفته به موضوع تجاری سازی علوم انسانی می پردازد. دکتر محمد مهدی نژاد نوری معاون پژوهشی وزارت علوم و دکتر قاسم پور حسن عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی با حضور در این برنامه در باب امکان، ضرورت و فوائد تجاری سازی علوم انسانی گفت و گو خواهند کرد.

ادامه برنامه زاویه از این هفته با تغییراتی در اجرا و دکور برنامه همراه است، مناظره‌ها همچنان ادامه می یابد البته با رویکردهایی نوین در مباحث کلان علوم انسانی و بهره گیری از میهمانانی که هم در حوزه های دانشگاهی و هم به علوم حوزوی مسلط باشند تا یک موضوع از همه زوایا مورد بررسی قرار گیرد.

برنامه « زاویه» عمری دو ساله دارد و تا کنون حدود ۶۰ برنامه روی آنتن رفته که بعضی از آنها در نوع خود کم نظیر بوده‌اند، سبب آن را هم شاید بتوان رویکرد تازه و متفاوت این برنامه به حوزه علوم انسانی و فرم مناظره ای بودنش دانست. برنامه « زاویه » با ارائه مناظره های جذاب توانسته است مباحث علوم انسانی را به میان خانواده‌ها ببرد.

 «زاویه» به تهیه کنندگی علیرضا حائری چهارشنبه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می گردد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.