تجاوز به “مهرانه” دختر ۱۸ ساله کرجی توسط مرد افغان!

ممتازنیوز.کام پایگاه سرگرمی و تفریحی

شرق در گزارشی نوشت: کارآگاهان جنایی در عملیات‌های جداگانه راز چهار جنایت را فاش و قاتلان را دستگیر کردند یکی از این متهمان که مردی افغان است دختری ۱۸ ساله را به قتل رسانده بود!

ماموران پلیس یزد بعد از اطلاع از ناپدیدشدن دختری ۱۸ساله به نام «مهرانه» تحقیقاتی را در این رابطه انجام دادند. به آنها گزارش شده بود مهرانه همراه مردی افغان به یزد رفته اما به طرز مرموزی ناپدید شده است. تجسس‌های پلیسی برای یافتن این دختر و مرد همراهش تا روز یکشنبه ادامه داشت و سرانجام ماموران توانستند مرد افغان را بازداشت کنند. او که ابتدا مدعی بود از مهرانه خبری ندارد وقتی تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت، به قتل این دختر اقرار کرد و گفت: «من با مهرانه در کرج دوست شدم و پیشنهاد دادم با هم به یزد بیاییم او هم قبول کرد در اینجا به وی تجاوز کردم و بعد برای اینکه مشکلی برایم پیش نیاید تصمیم گرفتم او را بکشم بعد از قتل مهرانه جنازه او را در چاهی اطراف «خلدبرین» انداختم.»

ماموران بعد از شنیدن این اعترافات به محل رهاشدن جنازه رفتند و با کمک آتش‌نشانان جسد دختر جوان را پیدا کردند. آنها در ادامه چند نفر از دوستان متهم اصلی را که در این جنایات به وی کمک کرده بودند به دام انداختند. متهمان در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

در همین حال مردی که برادر معتادش را به قتل رسانده بود نیز به دام افتاد و در بازجویی‌ها جرمش را قبول کرد. ماموران پلیس آگاهی اصفهان ماه‌گذشته طی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، در جریان کشف جسدی ناشناس زیر یکی از پل‌های بزرگ حاشیه شهر قرار گرفتند و برای بررسی موضوع به آنجا رفتند. ماموران در محل اعلام شده جنازه مردی را دیدند که بر اثر واردشدن چندین ضربه جسم سخت به سرش به قتل رسیده بود.

اگرچه مقتول هیچ مدرک شناسایی همراه نداشت اما کارآگاهان با بررسی‌های بیشتر نام و مشخصات او را در بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار یافتند و فهمیدند قربانی مردی به نام کاوه است که پیش از این چهارمرتبه به دلیل ارتکاب جرایم مختلف در رابطه با سرقت و موادمخدر دستگیر شده و به زندان رفته است.

افشای این موضوع نخستین گره پرونده را باز کرد و کارآگاهان در ادامه متوجه شدند کاوه به دلیل اعتیاد شدید به موادمخدر شغل و منبع درآمدی نداشت و هزینه‌های خود را از راه دزدی تامین می‌کرد. تحقیقات محلی پلیس فاش کرد مقتول بارها به منزل همسایگان دستبردزده و آنان را به ستوه آورده بود کاوه علاوه بر این از منزل برادر خودش نیز سرقت می‌کرد و همین مساله سبب شده بود دو برادر به‌شدت با هم اختلاف داشته باشند. این سرنخ سبب شد برادر کاوه به عنوان مظنون به قتل شناخته شود. او بعد از دستگیری ابتدا سعی کرد خودش را از ماجرای قتل کاوه بی‌خبر نشان بدهد ولی در ادامه به کشتن او اقرار کرد و ضمن تشریح اختلافاتی که با مقتول داشت به کارآگاهان چنین گفت: «شب حادثه مثل همیشه به دلیل اعتیاد و سرقت‌های متعددی که انجام داده بود با هم مشاجره شدیدی داشتیم و در همین حین کنترلم را از دست دادم و با میله‌آهنی چند ضربه به سرش وارد کردم و سپس جسد او را درون پارچه‌ای پیچیدم و در زیر یکی از پل‌های اصفهان رها کردم.»

این متهم نیز بعد از اعتراف به جرم خود با قرار قانونی راهی زندان شد تا تحقیقات قضایی از وی تکمیل شود.

جنایت سوم به دست جوانی ۱۸ساله رقم خورده، او پسری را که رقیب عشقی‌اش بود از پا درآورده است.

ماموران پلیس از طریق مسوولان بیمارستانی در جریان این قتل قرار گرفتند و وقتی تحقیقات‌شان را آغاز کردند فهمیدند، پسری ۱۷ساله به نام مهدی به دلیل وارد شدن ضربه مهلک به گیجگاهش جان باخته است.

افرادی که مقتول را به بیمارستان رساندند در بازجویی‌های پلیسی عنوان کردند، شاهد جنایت مرگبار بودند و می‌دانند پسری جوان به نام اکبر مرتکب این قتل شده است. به این ترتیب گروهی از ماموران با به دست آوردن نشانی محل سکونت متهم ۱۸ساله به خانه او رفتند و وی را در حالی دستگیر کردند که از مرگ دوستش خبر نداشت.

اکبر که از شنیدن خبر مرگ مهدی به‌شدت شوکه شده بود به ماموران گفت: «من چندی قبل با دختری دوست شدم و بسیار به او علاقه داشتم و می‌خواستم هر طور که شده به رابطه‌ام با وی ادامه بدهم اما بعد از مدتی باخبر شدم مهدی که از همکلاسی‌هایم بود نیز با این دختر روابطی برقرار کرده، این موضوع برایم خیلی‌گران تمام شد و تصمیم گرفتم کاری کنم تا مهدی دست از سر دختر مورد علاقه‌ام بردارد.»

متهم به قتل ادامه داد: «روز حادثه برای اینکه مهدی را بترسانم او را به کوچه‌ای کشاندم و بعد از بحث درباره موضوع مورد اختلاف‌مان با مشت ضربه‌ای به او زدم و بعد هم به سمت خانه راه افتادم و اصلا فکر نمی‌کردم اتفاقی برای وی بیفتد. من نمی‌خواستم دوستم را بکشم و از کاری که کرده‌ام به‌شدت پشیمان هستم.»

بنابراین گزارش این متهم نیز با قرار بازداشت در اختیار ماموران قرار دارد.

در چهارمین جنایت پدرجوانی که بر اثر توهم ناشی از مصرف شیشه با ضرب چاقو، دختر یک‌ساله‌اش را در رباط‌کریم به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

فردی روز یکشنبه در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، قتل دختربچه‌ای را گزارش کرد، سپس در بررسی‌های ماموران و تحقیقات از خانواده مقتول مشخص شد، ساعت چهار صبح مرد جوانی به نام «غلامرضا.ز» هنگامی که همسر و دوفرزندش در خواب بودند اقدام به مصرف شیشه کرده و بر اثر توهم ناشی از موادمصرفی، با چاقو، دختر یک‌ساله خود را به قتل رسانده است. مرد جوان پس از آنکه به هوش آمد، متوجه کار فجیع خود شد و فرار کرد. ماموران متهم را پس از چندساعت جست‌وجو در یکی از باغات اطراف شهرستان رباط‌کریم دستگیر کردند.

او با پذیرش اتهام قتل گفت: «از سه سال قبل پس از آنکه از محل‌کار اخراج شدم، به مصرف شیشه روی آوردم، در طول این مدت، مرتب با همسرم بر سر مسایل خانوادگی درگیری لفظی پیدا می‌کردم. شب حادثه پس از درگیری لفظی که با همسرم داشتم، خوابیدم اما حدود ساعت چهار صبح بیدار شدم. همسر و دو فرزندم کنار همدیگر در اتاق خوابیده بودند، لامپ را روشن کردم و با به قتل رساندن دخترم ملیکا، از منزل متواری شدم اما اکنون پشیمان هستم.»

گردآوری شده توسط ممتازنیوز . کام

چت روم ممتازنیوز.کام

گروه ممتازنیوز


اس ام اس,عکس,دانلود آهنگ,اخبار,سرگرمی تفریحی | ممتازنیوز.کام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.