تجاوز به ۳ زن در یک گالری توسط جوان هوسران

۲۶م آذر ،

 خبرگزاری ایسنا:  یک متجاوز سریالی در آمریکا به جرم تجاوز و سوءاستفاده اخلاقی از سه زن به ۳۷۳ سال حبس محکوم شد.

فردریک دوزییر ۳۳ ساله، پس از ۱۸ ماه تحقیقات و پس از محاکمه‌ای طولانی به سبب ۲۵ مورد ارتکاب جرم، از جمله تجاوز، سوءاستفاده اخلاقی، آدم‌ربایی و دزدی، در دادگاه محکوم شده است.

وی که صاحب یک گالری در یکی از شهرهای کالیفرنیا بود، سال قبل به طور جداگانه این زنان را به گالری خود کشانده و آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود.

قاضی پرونده پس از ادای احترام به قربانیان که دو تن از آنها در دادگاه حضور داشتند، این مجرم را به تحمل ۳۷۳ سال زندان محکوم کرد.

 همچنین در جایی دیگر یک مرد جوان به جرم سوءاستفاده اخلاقی از دو نفر از اقوامش، زمانی که آنها تنها هفت سال داشته‌اند، به ۸۴ سال حبس محکوم شد.

ژوزه انریکه هرناندز ۳۵ ساله، در سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ دو دختر بچه که هر دو از اقوام نزدیکش می باشند را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود.

وی پس از اینکه در آوریل ۲۰۱۱ توسط پلیس دستگیر شد به جرایمش اعتراف کرد اما بعدتر در دادگاه مدعی شد که دخترها علیه او شهادت دروغ داده‌اند و وی بی‌گناه است این در حالی است که قاضی در نهایت او را به ۸۴ سال زندان و پرداخت غرامت به قربانیان محکوم کرد.

هرناندز قرار است به ازای صدمات روحی که به این دختران وارد کرده، به یکی از این قربانیان ۹۰۰ هزار دلار و به یکی دیگر نیز ۱۰۰ هزار دلار پرداخت کند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.