تجاوز جنسی گردشگر انگیلسی توسط چهار سارق/ قربانی پس از تجاوز کشته شد+عکس

فروردین ۱۴۰۳

به گزارش پلیس در پی حمله وحشیانه چهار سارق بنگلادشی در داکا پایتخت بنگلادش به یک گردشگر بریتانیایی پس از ربودن و تجاوز جنسی وی را به ضرب گلوله از پای در آوردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از رویترز ریهانا بگ یوم ۴۳ ساله به همراه همسر و پسر ۱۲ ساله اش برای گذراندن تعطیلات توسط تور جهانگردی در هتلی در داکا مرکز بنگلادش اقامتی چهار روزه داشتند.

به گزارش پلیس هنگامی که این مادر ۴۳ سال انگلیسی شب هنگام به قصد خرید به یکی از فروشگاه های بنگلادش پس از خروج از هتل توسط چهار سارق ربوده شد.

براساس تصاویر ضبط شده توسط دوربین های حفاظتی نصب شده در خارج از این هتل پلیس توانست پس از بازبینی این تصاویر از روی شماره پلاک خودروی آنان محل اختفای این چهار سارق را که بیشتر سابقه دزدی، تجاوز و ربودن گردشگران را از هتل های بنگلادش در پرونده خود داشتند را شناسایی و دستگیر کند.

پس از غیبت طولانی ریهانا و خاموش بودن تلفن وی سببات نگرانی همسرش را ایجاد کرده و پلیس را در جریان امر قرار داد.

چهار سارق متواری پس از ربودن جواهرات و پول نقد ریهانا و تجاوز وحشیانه به وی پس از شلیک گلوله وی را به قتل رساندند و هنگام خارج کردن جسد وی توسط پلیس دستگیر شدند.

براساس گزارش پزشکی قانونی آثار ضرب و شتم و شکنجه و تجاوز جنسی قبل از مرگ تأیید شد.

پلیس پیشتر از مسئولین هتل ها خواسته بود تا برای برقراری امنیت گردشگران آنان را از به تنهایی خارج رفتن شب هنگام و همچنین از به همراه داشتن پول و جواهرات با ارزش منع کرده و به صورت دسته جمعی هتل را ترک کنند.

هر ساله ۷۵ هزار اتباع بریتانیایی به منظور بازدید جاذبه های گردشگری مشهور از جمله معماری های سنتی، آبشارهای واقع بر دلتای بنگلادش و کشتزارهای چای این کشور را برای گذران تعطیلات انتخاب می کنند.

پلیس پس از دستگیری آنان بازجویی خود را برای قتل دو گردشگر روسی که در اوایل ماه قبل که به همین شیوه اتفاق افتاده بود و ارتباط آنان را با این پرونده آغاز کرده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.