تجاوز جنسی این هکر فیسبوک به ۳۰۰ دختر جوان!

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

دختری ۱۸ ساله با مراجعه به پلیس فتا عنوان کرد که صفحه شخصی‌اش در فیسبوک توسط فردی هک شده است و از آنجایی که این دختر در صفحه فیسبوکش عکس‌های شخصی خود را بارگذاری کرده بود، این مسئله مورد سوء استفاده هکر قرار گرفته بود. هکر با برقراری تماس با این دختر گفت در صورت عدم تمکین به خواسته‌های غیراخلاقی وی، عکس و مطالب شخصی وی را منتشر می‌کند.

پلیس فتا رد‌پای این متهم را در یکی از شهرستان‌های استان قزوین پیدا و با اخذ دستور قضایی و نیابت توانستند این متهم ۲۵ ساله به نام «میثم» را شناسایی و دستگیر کنند.

این فرد لینکی تحت عنوان «آسان به فیسبوک بروید» را منتشر کرده و پس از مراجعه افراد به این صفحه جعلی فیسبوک، User و رمز عبور این افراد را ذخیره و به تغییر رمز و هک کردن آن اقدام می‌کرد و با تهدید دختران جوان نسبت به انتشار عکس‌های شخصی‌شان، از آنها می‌خواست که با وی از طریق چت و پیامک رابطه غیراخلاقی برقرار کنند.

هکر فیسبوک و تجاوز به 300 دختر!!

ماموران پلیس در بررسی رایانه شخصی وی، پرده از راز بزرگی برداشتند، چرا که مدارک و ادله موجود در رایانه «میثم» نشان می‌داد که این فرد بیش از ۳۰۰ نفر را طعمه خود کرده بود.

این فرد عمدتا طعمه‌های خود را از بین دختران نوجوان انتخاب می‌کرد، گفت: بررسی‌ها نشان داد که عمده طعمه‌های این فرد، دختران بین ۱۶-۱۲ ساله بودند که به دلیل ترس از خانواده و منتشر نشدن عکس‌هایشان، تن به خواسته‌های این فرد می‌دادند.

«میثم» علاوه بر برقراری ارتباط جنسی از طریق چت و پیامک با این دختران جوان، آنها را وادار به ارائه کارت شارژ‌های ۲۰ هزار تومانی می‌کرد، گفت: تاکنون این فرد به ۳۰۰ فقره بزه بدین شیوه اعتراف کرده است و تحقیقات نشان داده است که این فرد در استان‌هایی همچون تهران، کرج، هشتگرد، کیش، نهاوند، مشهد، اراک، ساری، رویان، چالوس، خرم‌آباد، گرگان، کرمان، کرج، سنندج، قزوین، مرو‌دشت، سبزه‌وار، گنبدان، نیشابور، جیرفت، بوکان، گناب، ایلام، اصفهان و ارومیه چتر اقدامات مجرمانه خود را گسترانده بود.

پلیس فتا پس از دستگیری متهم، با account و شماره متهم، به تمامی افرادی که مورد ظلم قرار گرفته‌اند، خبر دستگیری «میثم» را اطلاع می‌دهد، گفت: از خانواده‌ها تقاضا می‌شود که در کنار فرزندانشان در هنگام پرسه‌زنی در دنیای مجازی قرار گیرند و دقت لازم را داشته باشند.

در هنگام تهیه این خبر تعدادی از شکات این پرونده که عمدتا دختران دبیرستانی بودند نیز در محله حضور داشتند که یکی از این دختران که در رشته تجربی در مقطع دوم دبیرستان تحصیل می‌کرد، با تاکید بر اینکه نمی‌خواهد نامش فاش شود، گفت که در مدرسه ما ۳۰ نفر از دانش‌آموزان طعمه این مرد شیاد شده بودند؛ به گونه‌ای که این فرد با هک فیسبوک یکی از دانش‌آموزان، توانسته بود آدرس مابقی دانش‌آموزان را اخذ و با بهانه اینکه آسان به فیسبوک بروید، لینک جعلی فیسبوک را برای مابقی فرستاده و از این طریق توانسته بود ضمن نفوذ به صفحه فیسبوک ۳۰ نفر، از آنها به روش‌ فوق‌الذکر اخاذی کند و آنها را به خواسته شوم خود راضی کند.
 


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.