تجاوز هولناک به ۱۷ زن در کرج با روش انرژی درمانی

این خبر به نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/12/de66bcc2975724e99cca26dc9b00f1cd6.jpg

سین ۴۵ ساله با برگزاری کلاس‌های عرفان در شهرک وحدت و همچنین منطقه مهرشهر کرج و با عنوان مشاوره خانواده طی هفت سال اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی کرده و در این مدت چندین زن و دختر را مورد اذیت و آزار قرار داده است.

ممتازنیوز به نقل از اعتماد: مردی که با برگزاری کلاس‌های عرفانی در شهرستان کرج اقدام به اغفال زنان و سوءاستفاده از آنها می‌کرد در حالی با شکایت ۱۷ زن دستگیر شده که قرار است چهار شنبه این هفته اتهاماتش در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شود.

حسین ۴۵ ساله با برگزاری کلاس‌های عرفان در شهرک وحدت و همچنین منطقه مهرشهر کرج و با عنوان مشاوره خانواده طی هفت سال اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی کرده و در این مدت چندین زن و دختر را مورد اذیت و آزار قرار داده است.

متهم برای عملی کردن نیات خود با چهار زن به نام‌های مریم، صدیقه، فریده و مریم همدست بوده که مریم همسر و فریده مادرزن متهم می باشند. اولین شکایت از متهم این پرونده توسط شاکی اصلی او مریم، اوایل اسفندماه سال ۸۸ تسلیم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج شده که تنها سه روز پس از اعلام این شکایت حسین در خانه‌اش توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی این شهرستان دستگیر و برای بازجویی فراخوانده شده است.

دراین پرونده که تحت نظر قاضی کاظمی دادیار شعبه ۸ دادسرای عمومی و انقلاب استان البرز رسیدگی شده است ۱۷ زن از مردی به نام حسین دربارهٔ اذیت و آزار شکایت کرده‌اند. به نقل از شکات این پرونده، متهم در جلسات مشاوره خانواده که در کنار کلاس‌های عرفان برگزار می‌کرد مدعی شده بود که تنها راه و روش درمان مشکلات مراجعانش اعمالی است که او آنها را مجاز می‌شمرده ولی از نظر اخلاقی جامعه آن را مطرود می‌داند.

وی که با شگرد خاصی طعمه‌های خود را مورد اغفال قرار می‌داد وانمود می‌کرد که به مباحث عرفان شرقی تسلط دارد و این روش از درمان را از فرقه‌یی یاد گرفته و تدریس می‌کند. متهم ضمن ترویج زنا برای حل مشکلات جسمی و روحی زنانی که به این کلاس‌ها مراجعه می‌کردند مدعی شده بود که برای حل کامل مشکلات باید در مرحله آخر دست به اعمال منافی عفت با محارم خود بزنند!

بر اساس گفته‌های تعدادی از شکات وی درکلاس شاگردانی را که خطایی از آنها سر می‌زد با چوب یا لوله جارو برقی مورد ضرب و شتم قرار می‌داد به طوری که آنها تا چندین روز از شدت ضربات وارده به بدن‌شان قادر به انجام کاری نبودند.

مریم که تنها ۲۴ سال سن دارد و برای پیگیری شکایتش از این فرد بارها تهدید به قتل شده است در باز جویی‌ها به ماموران گفت: ‌سال ۱۳۷۶ از طریق مریم که خاله من است برای شرکت در کلاس‌های تربیت معنوی به این مرد معرفی شدم و سابقه اذیت و آزارهای او به ۱۲ سال پیش بازمی‌گردد. او بیکار و تحصیلاتش زیردیپلم است اما مدعی می‌شد که فردی دارای مقام مذهبی و ماورایی است. تا چند ماه پیش نیز این کلاس‌ها را برگزار می‌کرد اما به سبب شکایت چند تن از شاگردان مجبور به تعطیل کردن دفتر کارش شد.

مریم دربارهٔ نحوه آشنایی‌اش با این کلاس‌ها و اعمالی که این فرد درکلاس‌هایش انجام می‌داد، گفت: ‌قبل از اینکه ازدواج کنم زمانی که تنها ۱۳ سال سن داشتم به دلیل مشکلاتی که با خانواده‌ام داشتم از طریق خاله‌ام با حسین آشنا شدم و طی این سال‌ها با خانواده او زندگی کردم. در تمام این سال‌ها او بارها به من دست درازی کرده بود.

زمانی که ۲۰ سالم شد با شوهرم مهدی ازدواج کردم. همان موقع بود که حسین به من گفت که از طریق کارهای غیراخلاقی می‌تواند مشکلات زنان را حل کند و وانمود می‌کرد که خودش هیچ تمتعی از این روابط نمی‌برد و تنها برای حل مشکلات دست به این کار می‌زند. با این حال متهم در بازجویی‌ها تمام این اتهامات را رد کرد و مریم را یک بیمار روانی توصیف کرد که معلوم نیست به چه دلیلی این حرف‌ها را می‌زند.

وی در دفاع از برگزاری این کلاس‌ها به ماموران گفت: ‌به دلیل آشنایی که با مباحث قرآنی و احادیث داشتم چند سال پیش مجوز برگزاری کلاس‌های اخلاق را گرفتم و برای خودم آموزشگاهی دایر کردم. من ۱۰ سال است که شاکی را می‌شناسم.

زمانی که مادرش او را پیش من آورد او مشکلات اخلاقی داشت من هم به مادرش گفتم که او را نزد روانپزشک ببرد اما او خودش گاهی اوقات به کلاس‌های ما می‌آمد. او الان چهار سال است که ازدواج کرده و شوهرش هم فامیل من است و تمام این ادعایی که او می‌کند کذب است. او بیمار روانی است و نمی‌دانم چرا این اتهامات را علیه من مطرح کرده است.

در ادامه تحقیقاتی که در این زمینه اتجام شد مریم خاله شاکی نیز که یکی از متهمان است به ماموران گفت‌: شوهرخواهرم مرد سختگیری بود. مریم در نوجوانی مورد اذیت و آزار قرار گرفته بود و مادرش از من خواست تا به آنها کمک کنم، من هم او را به این فرد معرفی کردم اما شاهد هیچ‌کدام از این کارهایی که مریم عنوان کرده نبودم.

ادعای متهمان این پرونده در حالی عنوان می‌شود که ۱۶ شاکی دیگر نیز در شکواییه‌شان عنوان کرده‌اند که متهم اصلی این پرونده با چهار زن همدست خود زنان را در این کلاس‌ها مورد اذیت و آزار قرار داده و به بهانه انرژی درمانی از طریق چاکر‌ها از آنها سوءاستفاده کرده است.

شاکیان این پرونده همچنین اعلام کرده‌اند که بعد از اینکه مورد اذیت و آزار این مرد قرار گرفته‌اند تصمیم به ترک این کلاس‌ها گرفته‌اند اما متهم از آنها خواسته که در رابطه با مسائلی که در کلاس مطرح می‌شود چیزی به کسی نگویند و حتی آنها را تهدید کرده که در صورت عدم مراجعه به کلاس نوار اعترافات آنها را در اختیار دیگران قرار می‌دهد.

در حال حاضر از سوی دادستانی کرج برای متهمان این پرونده قرار بازداشت موقت به اتهام ایجاد مرکز فساد و ارتکاب فعل حرام و روابط نامشروع و همچنین نگهداری از مشروبات الکلی صادر شده و دو روز دیگر این پرونده توسط قاضی کشکولی در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری رسیدگی خواهد شد.

روزنامه اعتماد

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۵۵۱نظر ثبت شده
  1. میلاد:

    همه شون مریضن. این زنها هم مرضشون کمتر از آون متجاوز نبوده و الا کسی خودشو همینجوری دست یه نفر نمیده که هرکاری باهاش بکنه

  2. هاست ویندوز:

    بسیار عالی!
    سپاسگزارم بابت زحماتی که میکشید و مطالبی که در سایت قرار میدید.

  3. مجوز:

    سلام و درود برهمه ….نه مردها کامل مقصرن نه خانمها … طبق آیین و کیش و دین ما دختر ها چنان پاک و نجیب و زیب و دست نیافتنی هستند که پسرها برای بدست اوردن اونها باید صدها جنگ و سختی رو انجام بده تا به دختری برسه این قدر وجود و ذات دختر والا و مقدس بوده و هست
    من خودم پسر هستم
    حاضرم برای بدست اوردن عشقم هرلحظه هزار سختی پشت سر بزارم
    شک ندارم اون دختر نیز ارزش مرا درک میکنه چون من اورا شناختم و وجود مقدسش را

  4. علی:

    هیچ هم تجاوز هولناکی نب
    اون زن احمقی که عقل رو فرستاده تعطیلات و میره ملعبه چنین مرد هوسبازی میشه حقش اینه که اینجوری ازش سواستفاده بشه. بابا تجاوز رتعریفی داره معمولا با عنف و اکراه و خشونت همراهه. کسی که ملعبه شده حقشه.
    مگر دختر بچه ۱۰ ساله بوده. زنیکه خر رفته دراز به دراز خوابیده زیر مرده حال کرده انرژی مثبتشو از. … مرتیکه گرفته و نوش جون کرده حالا میگه به من تجاوز شده. حقشه. بچه بود که ه باید با یک آبنبات گول بخوره.؟
    خاک تو سر چنین زنان ابلهی. اینا میخوان مادران بچه های ای جامعه باشند؟؟
    همون بهتر که به اشد وجه دریده بشن

  5. ح-م:

    اینجاست که اشرف مخلوقات به اسفل مخلوقات تبدیل میشود

  6. پوریا:

    خدایا تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. خانه دوست کجاست:

    سلام دوستان .یه خبر تاسف باردارم اینحقیر رو به حکم قرعه محکوم به قتل کردن وعلاوه بر دیه کلی سال اب خنک خوردم فقط بخاطر اینکه مستضعف بودیم شخص قاتل نظامی وگردن کلفت .هرکی مدرک تکان دهنده پرونده ام رو خواست به شماره اس بزنه براش ارسال کنم .من با گل یا پوچ محکوم به قتل شدم وقاتل با همین گل یا پوچ ازاد شد .بهمین راحتی ۲۰سال از بهترین سالهای جوانیم دودشدرفت هوا.

    • خانه دوست کجاست:

      ازدست عزیزان چه بگویم گله ای نیست گرهم گله ای هست دگرحوصله ای نیست.سرگرم بخودزخم زدن درهمه عمرم هرلحظه جزاین دست مرامشغله ای نیست.هردوستی که علاقمندبه خوندن پرونده من باشه باکمال میل براش میفرستم تاازاعمال سلیقه بعضی ازقضات هموطنمون که به راحتی حقی رو پایمال میکنن مطلع بشین من زندگیم نابودشدوهمه داروندارم رو ازدست دادم وسوزدل من از بیگناهی وتحمل ناحق این ظلم خانمان سوزه که هنوز هم علاوه بر من گریبانگیر همسرم ودوفرزندبیگناه تراز من است خدالعن کنه بانیان وباعثان این ظلم وستم رو. ۰۹۳۷۶۱۷۴۵۶۰

  8. niloo:

    سلام.ب منوشماچه؟؟شماب فکره غنی سازی اورانیوم باشید.هع

    • پوریا:

      خدایاتاکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. hgh:

    سلام بدون مقدمه ، امکان نداره خدایی که صدای موجودات در اعماق دریاها و سایر مکان ها را میشنوه و خلق شون کرده صدا اشرف مخلوقاتشو نشنوه ، از همون خدا بخواه که راه فهمیدن این راز رو هم پیش روتون بگذار. یادمون باشه همون جایزه الخطاء هستیم سعی کنیم با تلاش از شناخت خودمون و سایر موارد کمتر مرتکب اشتباه بشیم و همیشه برای دور شده از اشتباه از خودش کمک بگیرم . خدا حافظ

  10. ابراهيم:

    تف….تف….تففففف به این دنیا…
    خخخخخخخخخخ…. تففففففف…..

  11. سلطان:

    اینا حیوانن ادم نیستن.

  12. امیر:

    سلام.فقط باید اعدامش کنن.یعنی اگه این یارو رو اعدام نکردن دیگه به همه چی شک کنین.

  13. sima:

    در این که کارشون وقیح بوده شکی نیست اما وقیح تر اینه که به بهانه ی شرکت در کلاس قرآن این کارو میکردن. تجاوز در کلاس قرآن به عنوان انرژی درمانی…
    خدا لعنتشون کنه.

  14. سرباز:

    نوشته شده برای کلاس اخلاق مجوز گرفته میشه بگید کجا این مجوز رو صادر میکنه؟!!!اصلا مگه کلاس اخلاق مجوز میخواد؟!!!

  15. سپیده:

    بیزارم از این دنیا از جنس مذکر بدم میاد همشون پستنند

    • یه عزادار امام حسین:

      اره جنسای مذکر اکثریتشون پست هستن ولی نه همشون

    • پوریا:

      سپیده چرت نگو همه نیستن بعضی از دخترا هستن که خودشون مشکل دارن

  16. فرشتع:

    افرین سیاوش خوب گفتی

    • احمد:

      شماره بفرس تا بگم

  17. عبدالرسول:

    سلام به همه هموطنان عزیز وبافرهنگم. هرگزنبایدعمل چندنفرکه حیف اسم ادم روشون بزاریم روبه حساب همه بزاریم . ولی چه خوب بودخانمهای محترم اینطور جاها همراه مرد داشته باشندمن سواداکادمیک ندارم راننده لودر هستم همه عمرم درسفر بودم وعاشق هموطنانم هستم امیدوارم خانمها حتما باهمراه مرد اینطورجاها بروند.

  18. سارینا:

    قبلنا که می رفتم بیرون چنان تیپ می زدم که نگو موها بیرون مانتوی کوتاه و………………………..
    ولی از وقتی اینو دیدم دیگه نخواستم خودم تجربه اش ………..
    نمی دونم چی بگم…………….. تاسف باره …..

  19. 888888:

    K

    • احمد:

      آفرین به تو

  20. میلاد ماورا:

    خانومای عزیز که مورد تجاوز قرار گرفتین.علت این مبحث یکی از این ۲ دلیل هست.۱عقلتون پارسنگ برداشته.۲خودتون موافق به انجام رابطه بودین(یعنی خودتون میخواستین.خوب:دلیل۲ منتهی میشه به این که عقل نداشتین(یعنی دلیل۱)و دلیل ۱ نیز منتهی میشه به دلیل ۲ چون وقتی اسم از شهوت اومده عقلتون پارسنگ برداشته واز کار افتاده 🙁 .در هر ۲ صورت مقصر اصلی خودتون بودید که چنین اجازه ای دادین به مجرم…و اینجاست که باید بگم با این که مقصرید,غلط کردین شکایت کردین.چرا که[ کسی که عقل نداره بیشتر از اینا نوش جونش]ببخشید اگه یکم با خشونت همراه بود.نظرم.مطعنن شماهم از مشاهده این خبر اعصابتون خورد شد.اخه ببینید اینجور ادمایی هستیم ماها

  21. qqqqqqqq:

    d

  22. حمید:

    دیدم همه نظر دادند از زمان این اتفاق تا کنون، گفتم منم نظرمو بگم.
    به نظر من هر اتفاقی که میافته مقصر یک نفر نیست دو طرف دعوا مقصرند ضمنا جدای از اونا محیطی که افراد پرورش یافتن و حتی افرادی که در این محیط وجود داشته دخیل در این اتفاق و اتفاقای دیگری که بوجود میاد هستن.
    اما بحث اصلی که مسبب این موارد شده و میشه بحث ناقص بودن عقل انسان هاست که در قبال کاری که میخوان انجام بدن تامل و تفکر نمیکنند.البته این انتظار زیادی هست که همیشه متفکرانه جلو بریم ولی ناممکن هم نیست.
    آدم اگه طبقه بالایی بدنش کار نکنه(عقل مبارکو میگم) حتی اگه توی دین و مذهب بهترین باشه بازم دسته گل به آب میده!
    پس دوستان بهتره واسه داشتن محیطی بهتر و عاری از اینگونه مسائل: اول تفکر بعد عمل(plan , Do)

  23. clonerKABIR:

    آقا خود ماموران به اخلال گران چه زن چه مرد تجاوز میکنن میخوای مردم یاد نگیرن این کار رفته تو خونمون همشم تقصیر عربای ملخ خوره ریدن تو ایران

  24. clonerKABIR:

    آقا خود ماموران به اخلال گران زن هیچی به پسرا هم تجاوز میکنن.میخوای مردم ملتش این کارو نکنن.رفته تو خونمون

  25. مرجان:

    :)) خانومای ایرانی ام ماشاالله
    اینجا دیگه از عقلتون باید استفاده کنید
    ربطی به مسئولین نداره

  26. شیدا:

    متاسفم.ایران.مسولان محترم هی هی برین تورمو ببرین بالا.به ساپورت دخترا گیر بدین.تو لجنیم لجن

  27. SANA:

    من کاملا با شما مخالفم تو کشورا یخارجی که دخترا آزادن چیمیشه اینا همش سر پسرا ی ایرونین که نمیتونن یه کمی جلوی خودشونو بگیرن

  28. جاوید:

    سلام
    چرا همه دنبال مقصرین؟هم قبلاهم الان هوسرانی بوده هم پسرا و هم دخترادنبال سکسن بعضیاشرعی و بعضیا بدلایلی غیرشرعی خیلیاازیناکه نظردادن اگه جای یاروبودن بدترمیکردن یعنی اگه شرایطشوداشتن هرکی مواظب خودش باشه اگه دختربدحجابه و پسرواقعابراش متاسفه نگاش نکن شایداون اینجوری راحتتره همه که مسلمون نیستن بخاطرمملکت اسلامی روسری سرش کردهشایداسلامونظریه هاشوقبول ندارن چون مسلمون متولدشدن بزورمسلمونن اگه پسرچشم چرونه ودخترواقعادلش نمیادنگاش کنن حجابشورعایت کنه بره پی کارخوش،همه دنبال مقصرن درحالی که مقصرخودشونن ازهمه هم بدترن

  29. محمد رضا:

    مقصر اصلی همین زن ها و دخترای شل و ول هستند و این فرد باید در ملا عام به دار مجازات آویخته بشهو البته این نظر منه

  30. بهنام:

    yeki do mah digeh taraf bironeh

  31. بانو:

    کاش میشد این مردای هوس باز رو کنترل کرد .دیگه به انرژی درمانی هم رحم نکردن.بعد میگن باید فرهنگ سازی بشه که انرژی درمانی تاثیر مثبت داره ……………………………………………………………………………………………………………. واقعا این جوریشو ندیدم دیگه فقط میشه گفت متاسفم

  32. افسون:

    امنیت نداریم…

  33. شایان:

    خدایا خودت عاقبت هممونوبخیرکن. امین!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خدایا ی پولی به ما بده ،ی عقل درس حسابی به این زنا،امین!!!!!!!ابجی معصومه حرف شما متین،ولی دیگ ادم نباید ایقد ساده باش که هرچی رو میشنوه زودی اغفال بشه . منم متاسفم واس ایجور رفتاراناشایست بعضی افراد سوجو،خدایا به راه راست هدایتشون کن.

  34. معصومه:

    اقای محسن و امثال محسن که میگید این چیزا مزخرفه…. شما شعور ندارید و بی سوادید. انرژیدرانی تو جهان ثابت شدست. همه جی دنیا این علم د اره تدریس میشه. من خودم انرژی درمانم. اگه مطالعه کنید میفهمید درمتن با این علم از راه دور انجام میشه و تماس با بیمار نداریم. حالا چون این اقا از اسم انرژیی درمانی سو اتفاده کرده دلیل نمیشه به بزرگترن علم بشریت بگید مزخرف. من هیلر موفقیم و علمم و به همه ثابت کردم. و این و بدونید هیلرای موفق او ایران هستن که به درمان افراد مهم جامعه کمک میکنن و کم کم جا میفته برای اقشار مختلف جامعه. به امید روزی که این علم هم مثل دنیا تو دانشگاه ایران تدریس بشه

    • Aaa:

      خوبه.بنده هم ارتباط نزدیکی با اجنه دارم و امیدوارم مردم از این موجوداتی که از آدمها خیلی بهترند ترسی نداشته باشند.

  35. Sedigeh:

    منم یه باربه این کلاسارفتم اولاش وقتی شب میخوابیدم احساس ناجوری داشتم فک میکردم یه نفرداره منوصدامیکنه بهم دست میزنه یه روزکه بهش زنگ زدم موضوع روبگم شنیدم داره پشت تلفن همون کارایی که من میکنم میگه که مثلاتوداری حالادستت روتکون میدی یه نفرروبهم معرفی کردن که کاملاباآیه قرآنی اثراون روازبین بردخیلی سخته

  36. یا حضرت عباس:

    واقعا که 🙁 لعنت ب این جور آدم ها
    عصابم ریخت بهم

  37. عارفه:

    موافقم الان اقایون انقدر رو دارن ک باحجاب بی حجاب براشون فرقی نمیکنه بعدشم شما حق ندارین ب ما خانما توهین کنید چون اخر تمام روابط دختراضرر میکنن پسرا حال میکنن

  38. سپیده:

    خدارو شکر که هستن پسرایی که از تجاوز بدشون میاد.مطمئنین که فقط مشکل به بی حجابی ختم میشه؟من که حجابمو رعایت کردم از همه بی حجابا بیشتر مشکل داشتم….غریزه شما اقایونه

  39. بهزاد:

    بایدعنوان خبروعوض کنن بنویسن
    (معضل نبودخانه های عفاف درایران)

  40. mina:

    اسمت چماله جماله نمیدونم انقدر میدونم آدم تحصیلکرده همچین ضر مفتی نمیزنه برات متاسفم

  41. فائزه:

    از قدیم گفتن کرم از خود درخته……

  42. حاجی:

    ohhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  43. پرنیا:

    …….

  44. ذبیح:

    عجب…

  45. سجاد:

    چی بگم والا!!!

  46. پریسا:

    سلام بربروبچ!هیچ حرفی ندارم جزاینکه دنیاش خیلی خراب شده ویه پیغام دارم واسه دخترااینکه از۱۰۰یکی نمیشه اعتمادکرد

  47. رضا:

    این تیتهایی که شما می زنید و می خواهید کلیک جمع کنید موجب بدبینی به اجتماع و اشاعه فحشاست و کمتر از کار آن مرد نیست. هنوز جرم او در مورد یک نفر ثابت نشده شما تیتر زدی تجاوز به ۱۷ نفر!!! یکی زنا می کند و یکی با تیتر دروغ پول حرام در می آورد و وقت مردم را تلف می کند فرق چندانی نیست

  48. مهسا:

    وای خدا چرا همچین میکنن حداقل دوران جاهلیت عرب دخترای بد بختو زنده به گور میکردن اما الان چی با این همه پیشرفت ها و علم و سواد بعضیااز دوران جاهلیت هم کمتر میفهمن این بلاهای وحشتناک رو سر دخترا میارن بعدشم کسانی ک میگن تقصیرخود دختراس ک حجابشونو رعایت نمیکنن بدونن کلا مشکل ازمردااست اینکه این حرفارو میگن واس اینکه چشم چرونی های خودشونو توجیه کنن .دنیا اونقدرکوچیک نیست ک با کار های نا پسند ما خراب بشه بلکه این ما هستیم ک خراب میشیم

  49. عسل:

    اخه این چه کاری انرژی درمانی، نمیدونم چرا مردم در آخر الزمان خرافاتی میشن، خوب بهتره کمی ورزش کنن قران بخونن تا روحیه اشون بهتر بشه،وخیلی کارای بهتره مثلا با خانواده به مسافرت یا تفریح برن حتی میتونن با کمترین هزینه ها شاد زندگی کنن والبته سالم

  50. لیلا:

    منم داشتم گول یه دعا نویس و میخوردم که بادایم اذکر بودن خدا نجاتم داد همه ی این اتفاقا به خاطر ایمان سطحی که داریم الا بذکرالله تطمین القلوب باشیم کسی نمی تونه گوولت بزنه

  51. تیرداد:

    خانم یا آقای ناشناس باید به شما با کمال احترام بگم که خیلی نظریه اشتباه و غلطی دارید چون عرفان از طرف خود خود خداوند عزیز و حکیم است.

  52. ساحل:

    من تازه یک همچین فاجعه یی را دیدم و واقعأ نمیدونم باید چی بگم

    • peyman:

      اقاسید ماکجاس

  53. ناشناس:

    وقتی راه درست را ول کنیم و بریم دنبال توهمات و این خرافات بهتر ازین نمیشه
    آخه تابلوست این کلاسها هیچ کدوم ازون چیزایی گه خدا میخواد رو به آدم نمیده

  54. ayda:

    man dg harfi nadaram

  55. سعيد:

    خوب بود بچه ها!

    • ساحل:

      میشه بگید چی خوب بود ریختن آبروی چند دختر بی چاره وبی گناه…..

  56. فاطمه:

    من بامیلادموافقم

  57. یاسر:

    برای ان های که ادعای زیادی میکنن صبر خدا زیاد اگه تموم بشه روزگار اینجور ادما سیاه است

  58. بیکار:

    عووووووو بخدا این زنا خیلی شوتن

  59. پیمان:

    دارین نظراتتونو میدین یا با هم چت میکنین؟به نظر من هر کی از فکرش استفاده نکنه ایراد از خودشه حالا چه خانم و چه اقا!!!

    • نیلو:

      شما هم از فکرتون استفاده کردید که نظر دادید

    • ayda:

      ino movafegham

  60. نیلو:

    هر دو طرف مقصرند.دخترا باید مواظب خوشون باشن.این همه دارن از کلاهبرداری و شیادی بعضی از دعا نویسا و فالگیرا و کلاسهای عرفان میگن.اول از همه تقصیر دختراست چون باید حواسشون جمع باشه.تو این دنیا کسی بهشون رحم نمیکنه.دوم از همه تقصیر این ادمای متجاوزه که سیرت و ذاتشون بیشتر شبیه حیوونه نه ادم.من از این ناراحتم که چرا چهار تا زن باید همدست این ادم بشن و به همجنسای خودشون رحو نکنن؟بیخودی نیست دیگه به همجنسای خودم اعتماد ندارم.این روزا ادم نباید به سایه خودشم اعتماد کنه…

  61. amin:

    این ها همش ناشی از خرافاتی بودن مردمه …. این انرژی درمانی ها همش دروغه

  62. محمد:

    سلام مقصرخودشون هستن بهسرخانوم هرچی بیادکم

    • رضا:

      اینهاخودشون نفهمن .مقصر کسی نیست.

  63. ariyayi:

    in kelasa serfan vase daramad zayi va ,ahak zadan albate bishtar vase mahak zadane chon pooli ke vase in kelasa mipardazi nachize va bishtar mokhatabesh khanoomha hastan chera?chon ke marda baes mishan etemad be nafseshoon payin biyad chon hame tahghireshoon mikonan va zanha ham mikhan gheyre ino sabet konan man zire nazar ostade azam taelim didam ke alan too evine va har shab vasash tooshei nefrin vase akheratesh mifrestam. in kelasa omuman janbeye ino dare ke eteghadate tarafe moghabel mahak zade mishe va too har marhale kasayi ke eradashoon bishtare hazf mishan va mimoonan ye tedade kami ke vaghean moti hastan va esme oonharo mizaran dastyar va beheshoon migan ke bayad chizayiro ke ma yadetoon dadimo ravaj bedin afrade zirdaste ina mishan barde yaeni kasayi ke bi choono chera bayad amaliro anjam bedan ta be samte enrji beran va be samte enerji miran ama nemidoonan in enerji manfiye chon faghat dar donyaye mantegh ye chize manfi harchi ke bekhayro behet mide ama dar avazesh be khastehash ham bayad amal koni. IN ASRE SHEYTAN PARASTIYE VA SHEYTAN AZ TARIGHE BARDEHASH DARE SEPAHESHO VASE JERJISIYA YA HAMOON ARMAGEDOON AMADE MIKONE.HAL BE YAD HARFE NABIYE KHODA BIYOFTIN KE MIGE SHEYTAN DAR KHANEHAYE SHOMAST VA SHOMA OORA NEMIBINID. ba khoda hamrah bashid ke oo harchan karhayi ke az ma khaste ra anjam nemidahim ama baz rooz be rooz nemathash bishtar mish

  64. ariyayi:

    in kelasa serfan vase daramad zayi va ,ahak zadan albate bishtar vase mahak zadane chon pooli ke vase in kelasa mipardazi nachize va bishtar mokhatabesh khanoomha hastan chera?chon ke marda baes mishan etemad be nafseshoon payin biyad chon hame tahghireshoon mikonan va zanha ham mikhan gheyre ino sabet konan man zire nazar ostade azam taelim didam ke alan too evine va har shab vasash tooshei nefrin vase akheratesh mifrestam. in kelasa omuman janbeye ino dare ke eteghadate tarafe moghabel mahak zade mishe va too har marhale kasayi ke eradashoon bishtare hazf mishan va mimoonan ye tedade kami ke vaghean moti hastan va esme oonharo mizaran dastyar va beheshoon migan ke bayad chizayiro ke ma yadetoon dadimo ravaj bedin afrade zirdaste ina mishan barde yaeni kasayi ke bi choono chera bayad amaliro anjam bedan ta be samte enrji beran va be samte enerji miran ama nemidoonan in enerji manfiye chon faghat dar donyaye mantegh ye chize manfi harchi ke bekhayro behet mide ama dar avazesh be khastehash ham bayad amal koni. IN ASRE SHEYTAN PARASTIYE VA SHEYTAN AZ TARIGHE BARDEHASH DARE SEPAHESHO VASE JERJISIYA YA HAMOON ARMAGEDOON AMADE MIKONE.HAL BE YAD HARFE NABIYE KHODA BIYOFTIN KE MIGE SHEYTAN DAR KHANEHAYE SHOMAST VA SHOMA OORA NEMIBINID. ba khoda hamrah bashid ke oo harchan karhayi ke az ma khaste ra anjam nemidahim ama baz rooz be rooz nemathash bishtar mishe

  65. ariyayi:

    salam ma ozve sabeghe yeki az kelasaye enerji darmani hastam age soali dashtin mitoonam be bar mala kardane in kesafat khoone komaketoon konam

  66. ندا:

    چی بگیم؟خودمونم موندیم

  67. turec:

    داداش خو هرخری هم باشه نباید اطمینان میکرد واقعا من به این حرفی که میگن دخترا روخداتو مستی خلق کرده واندازه ی گاوهم نمیفهمنداعتقاد پیداکردم
    یکی نیس بگه دخترخوب تو انرژی میخوای چیکار اونم ازیه مرد میخوای وزنه بلن کنی؟خو همین بلاهم سرت میاد

    • محمد7:

      چند جا دیگه هم چندتا نظر دادی ک من ی نتیجه گرفتم اینکه شما هیچی حالیت نیس شما تو مستی داری کامنت میذاری نمیدونی چی داری مینویسی
      خواهشا اول ی کم فک کن بعد بنویس
      شما ک خیلی میفهمی اینفد توهین نکن ب دخترا اینجوری ثابت میکنی ک شماهم اندازه ی گاو نمیفهمی

      • سایه:

        محمد۷ ممنون که ازمون دفاع میکنی

        • محمد7:

          خواهش میکنم سایه خانوم
          درسته بیشتر خانوما زود باورن و ب همه چی زود اعتماد میکنن ولی نباید بهشون توهین کرد بیشتر اقایون خودشونوسرتر از خانوما میدونن و همش اونا رو تحقیر میکنن. من ک نمیدونم چرا اینطوریند شما میدونید؟؟؟؟

      • ؟؟؟؟؟:

        احسنت اقا محمد دمت گرم خب ب تو چه که رفته دوس داشته رفته اصلا حالیت نمیشه انرژی درمانی چی هست چرا ربطی ب ورزنه بلند کردن داشت نفهههههههم این جملتم افتضاح بود دخترا رو خدا تو مستی خلق کردی این توهین ب مقدسااات نیست چقد راحت باهمچی برخورد میکنی دراز گوووش

  68. arash:

    ارمقان جون منم متاسفم اما نه واسه این وضعیت بیشتر واسه وضعیت املایی تو هههههه.

  69. سیاوش:

    دخترای عزیز خواهشن مواضب خودتون باشین خیلی این زمونه گوه شده خواهشن نصیحت بردارنه کمش کمش یه چاقو پلاستیکی با خودتون حمل کنین ضرر نداره والا بری دفاع از خودتون

  70. ارمقان:

    واقعن متسفام

  71. hoseine.3$:

    چقدر میگیم خانوم حجابتونو رعایت کن رعایت نکنی پسرهاشهوتی که میشن وهمین کارو با شما دخترهای امروزی میکنند درسته بچه ها.

    • بهاره:

      درست لباس بپوشید جامعه ما جنبه ندارند , هیزن

  72. maryam:

    سلام منم بانظر های آقامعین موافقم خیلی حرفای خوبی میزنی.آفرین

  73. عباس:

    به نظر من تنها کسانی مقصرن که جامعه را به این روز انداختن ًفقط یه نفره حاضرم زره زره اش کنمخونخار مملکتوقتی یه چوپان نمیتونه گله اشو کنترل کنه،هم دزد هست، هم گرگ،بیماری و،،،،،،اصل کاریو دریاب،

    • Tabasom:

      خدایا در این تاریکی های زمانه مانده‌ام چ کنم ب چ پناه برم
      دوستانم میگویند پاسخ بندگانت رانمیدهی
      پروردگارا تمام وجودم درد میکند میترسم ک ناگاه قدم کج گذارم و با این همه دام و چاه روزگار دیگر پلی برای بازگشت نداشته
      بچه‌ها خیلی ناراحت شدم تنها چیزی ک میتونه قلبمو بشکنه دیدن جهله اونم از ادمایی ک متمدن‌ترین بودند بهترین دین رو دارند و ب گمانم باهوش ترین مردم شناخته شدند
      نادانی از مردم ایرانی و اسلامی ک میدوننن پای کارنامه ازادیشون خون ریخته شده واقعا کمال بی انصافیه
      خدایا پس ان وعده شیرین ان مهدی موعود کجاست

  74. 09102704265:

    ازنظرمن تغصیر زنه هم بوده بیچاره میخواسته دوپینگ کنه
    من متاسفم

  75. 09102704265:

    ازنظرمن تغصیر زنه هم بوده بیچاره میخواسته دوپینگ کنه

  76. 09357369054:

    هم خوب بود وهم بد.

  77. نویداحمدی:

    تنها مشکل مردا نیست مشکل از خود زنا است

  78. سمیه:

    حالم ازاین دنیا بهم می خوره.اهههههههههههههههه

  79. صادق:

    ایشالا به حق حضرت زهرا همچین ادمای سگ صفت رو از روی کره ی زمین محو کنن

  80. امام زمان:

    چیزخوبیه مارازییم زنا کلا اسکلامن درراهم شما وایستین

  81. محسن:

    مقصر خودخانمها هستن که به اینجور خرافاتها اعتقاد دارن.

  82. فکر کن:

    درد داشتن رفتن انرژی درمانی

  83. mehr:

    امیدوارم سطح شعورودرک خانمهاانقدبالابره که دیگه شاهدهمچین موردهایی نباشیم.

  84. آيدا.:

    اقا میرزا اگه اصرار شما مردا برای درست کردن خودمون نبود وگرنه ما زنا غلط میکردیم بریم توی این کلاسای من دراوردی.پس مشکل از شما اقایون نه ما خانوما.

  85. میرزا:

    چرا فقط به متهم گیر میدید. ؟ ایراد از خانم های بی عقل و بی شعوری ست که به عنوان درمان به انها تجاوز شده و تشویق به تجاوز می شوند . اینها لجن هستند.

  86. sara:

    سلام به همگی.چرا اینقد ناامیدی؟؟؟مطمئن باش خدا دقیقه ۹۰ یه حال اساسی بهت میده اگه اینجوری نشد بیا بزن تو گوشم…و اما اینا خوبه حالا بعد چن سال سر عقل اومدن و از اونج اومدن بیرون…عجب زمونه ای شده

  87. ناامید:

    بعضی از مشکلات توی زندگی بیش میاد که انقدر به آدم فشار میاره که عقلش رو ضایل میکنه و انسان برای خلاص شدن از این مشکلات به هر چیزی چنگ میزنه شاید شما تجربش نکردین اما من تجربه کردم قدرت فکر کردن ازم گرفته شده ی همچین چیزی هم سرم اومده به دست ی دعا نویس زجرشو کشیدم اما با خودم به گور میبرمش وقتی خدا صدامو نمیشنوه منم مجبورم به چیزای دیگه بناه ببرم….

  88. نام شما...:

    متهم دل نترسی داشته که اینکارها راکرده فوق لیسانس حقوق این تجویزرابرای ننه وآبجیت بکن

  89. فیروزه:

    من نمیدونم اینا خودشون ناموس ندارن که به ناموس مردم تجاوز میکنن.الهی خدا از رو زمین محو کنه یه همچین آدمایی رو.

  90. Vahid:

    هر کسى تاوانه خریتشو میده ادمیزاد عقل داره.

    • عسل:

      آخه اینا نه آمیزادن نه عقل دارن برادر من.

      • اق محمد:

        س خوبی؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

        • sara:

          مرسی.تو خوبی؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

        • ای سودا:

          خوبم ب خوبیه تو………………..

        • ای سودا:

          خیلی زشته
          ………….

      • شهیاد:

        عسل جان تورو خدامواظب باش دیگه به هیشگی نمیشه اعتماد کرد

  91. چمال:

    سلام خدمت تمام هموطنان عزیز…انرژی درمانی دیگه چیه؟خب مشخصه که یک اقا چه بلایی سر خانوم ها میاره…همه چیز ساده اس… البته باید از دواج موقت رو ترویج کرد من فوق لیسانس حقوق هستم پرنده ای بسیار زیادی رو میبینم که راجع به تجاوز هستش…ادواج موقت اقایون مخصوصا پسرهای سنین ۲۰تا۲۸مشکلات بسیاری رو حل میکنه

    • سميه:

      هموطن تحصیلکرده شما لابد مجردید واسه خودتون له له میزنید,ازدواج مزقت یه کلاه شرعیه واسه کثافت کاریایی اینچنین!بعدشم امثال شما حتمأ براساس همون پرونده های رومیزشون افزایش آمار طلاق رو بدلیل خیانت درقالب ازدواج موقت رو مشاهده کردن!!!پس لطفأخموش.

    • زهرا:

      فازت چیه؟؟؟؟چمال تو فازی اونم بد…….روانی

    • سارا:

      چندشب با کسی بودن با ۲تا جمله خوندن حللله؟؟؟؟؟؟
      واقعا برای کوته فکریت متاسفم

  92. سجاد:

    من که واقعا نمیدونم چه بگم اینا یک مشکل ندارن که بزنم رو هدف مثلا منم یه نظر بدم بعضیها کلا از ریشه مشکل دارن تو رو خدا دست بردارید

  93. مارتیا:

    به نظر من کرم از خود درخته-اگه دخترا و خانما کرم نریزن و فاز مثبت ندن و عشوه نیان و رعایت کنن هیچ کس جرات نزدیک شدن و تجاوز بهشون رو نداره….دخترای ایرانی یکم رعایت کنید…

    • حمیدرضا:

      آفرین

    • گلاره:

      برخورد جدی و با مجازات کردنشون در ملع عام
      تا درس عبرتی برای کسانی که غیرت و شرف ندارن و با این کسافط کاریاشون اسم ایران و ایرانی رو لکه دار میکنن.آقایی که می پرسید این چه مملکتی با ۷۰ تا علامت سوال.در جواب شما باید گفت مملکتی که با آرامش داری زندگی میکنی مملکتی که هزاران جوون شهید شدن تا امسال منو شما راحت باشیم خجالت داره واقعا حیف از این مملکتی که یک سری آدمهای بی ارزش زندگی کنه.بهترین مملکت رو داریم شما لیاقت ندارید.

  94. p.sh:

    این جور ادما مریضن هبچ جور هم درست نمیشن اما خانمها هم با این همه اطلاع رسانی و فیلم و روزنامه و …نمیدونم چرا هنوز انقدر کارهای پیش دبستانی میکنن

  95. لیلی:

    واقعا که بعضی ها کرکره عقلشون رو دادن پایین و چشم بسته به هر چرندیاتی تن میدن اینا همه از بی ایمانی هستش خدا نصیب نکنه

    • Vahid:

      خدا وکیلى دمت جیز

  96. ناشناس:

    من اگر مجاز بودم گردن تک ک شون در معابر عمومی قطع میکردم تا کسی فکر تجاوز به سرش نزنه

  97. آرش:

    عقله زناتو چششونه آخه یکی نیس بشون بگه خر ک نیسین

    • ياس:

      بیچاره زنا. بیشتر مردا به زنا تجاوز می کنن تا زنا به مردا !!!! یکی نیست به مردا چی زی بگه …

      • سایه:

        همیشه زنا مقصرن …کاش بجای اینکه مدام بگن خواهرم حجابت یه بار بگن برادرم نگاهت ….

        • علی:

          وقتی این خواهرا لباس هایی میپپوشن که پستی بلندی های بدنشونو از اونی که هست بیشتر نشون میده خوب باس چی گفت ، باید بگن لخت شو راحت باش . اگه دختری حجابشو گذاشت زمین و افتاد خیابون این دختر برا کی این کارا رو میکنه ؟ برا همین نگاها دگه ، اگه یک خواهر نخواد کسی بهش نگاه کنه هیچوقت اینطوری خودشو به حراج نمیزاشت.

          • ......:

            شمام که فقط واسه این که دل این خواهرامونو شاد کنی نگاه میکنی دیگه….اینا همش بهانس…شما برادری کن نیگا نکن.

          • بنیامین:

            likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

            • uhhhhh:

              کوفت لایک مسخره کردن که نداره هرهرهر ترترتر

              • بنیامین:

                مگه دروغ میگم خاک بر سر خودم

        • روح الفدا:

          تماما حق با شماست خواهر گرامی….کنترل کردن چشم و پایین انداختن سر بهتر از ملامت کردن دختر خانم هاست….اون دختر خانومی ک بی حجاب میاد بیرون اگر ۲بار بهش نگاه نکنن بدون شک به اشتباهش ( بی حجابی) پی میبره….وای ب حال پسران چشم چران که چشم چرانی خودش یک تشویقه واسه بدتر شدن حجاب دختر خانم ها…
          بهتره اول آقا پسرای عزیز نگاهی به اراده و تقوای خودشون بکنن…

          در پناه حق

  98. لاله:

    من که فکر میکنم اکثر آدمها خود آگاه یا نا خود آگاه از حالت آدمیت خارج شدن.مدام داریم خدا رو صدا میزنیم ولی چرا به دادمون نمیرسه؟

  99. yaser:

    اوووووووووووووففففففففففف کار خیلی خیلی بدی کرده باید فورا تیکه تیکش کنید

  100. ugd:

    رسول الله فرمود کتاب خدا و اهل بیتم چرا حرفهای مزخرف این کلاشها را باور مکنید کجای کلامشان بوی خدا و ائمه را میدهد اصلا شما غیر مسلمان در هیچ دینی در هیچ مرام انسانی خیانت تایید نشده وفعل ناپسند است

  101. سامان 0111:

    هر کس ادرس زندگی رو بلد نباشه ونپرسه طبیعتا باهمچین مشکلاتی هم مواجه میشه،، قابل توجه خانما..

  102. مریم حبیبی:

    اول از همه که واقعا,در مملکت اسلامی باعث تاسف است در ثانی اموزش در سطح پایین است که هنوز ما شاهد این افراد کوته فکر هستیم که معنای. فرهنگ را درک ننموده وبه راحتی اغفال میشوند

  103. محمد مصطفی مشهور:

    هرگاه از اسلام فقط نامی باقی بماند در یک مملکت و عده ی انرا به زور بالای دیگران تحمیل کنند اینچنین حوادث طبیعی به نظر خواهد آمد یگانه را نجات حجاب اسلامی با اندیشه اسلامی است

  104. negar:

    …….تقصیر خودشون بوده….

  105. y:

    از چی بگم..?

  106. علی:

    صد راه درست هست برای هدایت شدن ،ولی تعجب می کنم چرا مردم چاه را انتخاب می کنند.راستی مردم اگر مشکلی دارند باید مشکل خود را با یک آدم هوس باز و نامرد و بی سواد در میان بگذارند؟ آیا ما در این کشور آدمهای با سواد ، دلسوز و خیرخواه کم داریم؟

  107. یعقوبی:

    برای مملکتی که دم ازاسلام میزنه خبر هولناکی کاش مسلمان شناسنامه ای نبودیم.

  108. alireza:

    واقعا برای ایرانیان متاسفم حتی خودم که تو این سایت آمدم

  109. علی:

    چه وضعیه تو مملکت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  110. میلاد:

    انسانی که علمش بالا رود
    زیبایی هایش ( بدنش ) را به هر کسی نشان نمیدهد

    • تینا:

      موافقم . در ضمن چون منطقه مهرشهر دارای خانه های ویلایی با متراژ خیلی بالا هست راحت تر بعضی کارها رو می تونن بکنن ! متاسفانه قشر ثروتمند خانه های ویلایی دوبلکس و سوبلکس با امکانات خاص رو در این منطقه یا مناطق شمالی کرج ( رجایی شهر – جهانشهر و عظیمیه ) می خرن و بعضی هاشون مبادرت به گرفتن مهمانی مختلط و عروسی های آنچنانی و .. می کنن. من دوره دانشجویی کرج بودم . در مناطق تاپ که اسم بردم بعضی وقتها خانمها رو کاملا بی حجاب تو کوچه می دیدم ! یا سر خیابون ! عروس و فامیل کاملا بی حجاب توی کوچه در حال فیلمبرداری و … اصلا تهران و حومه تهران واقعا ….

    • مهمان:

      منم با شما موافقم.
      ب نظر من هرکی از اینجور بلاها سرش میاد حقشه.

  111. صادق:

    سلام ما چیکارکنیم آخر فروتنی وتواضع هستیم بهتره بی خیال شی عزیز آخه بعضیا سرخوررده میشن >>>فقط مواضب زیبایی هات باش

  112. صادق:

    سلام چیکار کنیم که ما مردیم از متواضعی و از این کارا نمیکنیم////میدونی هرچیزی زکاتی دارد وزکات زیبایی استفاده درست ازآن است>>>>ممکنه بعضیا سرخورده بشن بیخیال شو عزیز

  113. حامي:

    اینجا چخبره سایت چته!!!!!!!
    یسریا اینجا دارن لاس میزنن عجب!!!!!

  114. زلیخا:

    سلام صادق جوووووون میگم موافقی عکس هامون رو به عنوان خوشگل ترین پسر و دختر ایرانی بذاریم تو نت پسرم؟ ها چی میگی؟

  115. صادق:

    سلام با زلیخا موافقم ولی نه با آخرش اگه تو خوشگلی بس من چیم؟یه کم بیشتر در نوشتن نظراتت دقت کن
    اینحا برا خودش چت روم شده والا به غران

  116. زلیخا:

    واقعا هم!!! اگر ایمان تزلزل داشته باشه همینه دیگه… پا میشه میره پیش مرد نامحرم که بیا منو درمان کن خب راه وسیله ی درمانی یه مرد شیاد چیه غیر یه چیز! هنوز ادعاشون میشه بعضی از خانمها که ما ناقص العقل نیستیم؛ خب به این چی میگن پس چرا تا به حال نشنیدیم یه رمال یا جادوگر یه مرد رو گول بزنه شماها اول خودتون باید مجازات بشین به جرم… ای خدا این زبون من و این خوشگلیم اخرش کار دستم میده…

  117. baran:

    سلاااااااااام بر همه شما کچلا چه کامنتهایی گزاشتید خدایش هنگم هنوز خخخخخخخخخخخخ

  118. shantia:

    باسلام اون زن ودختری که از نسل آدم باشن اسلامی باشن حسین که کسی نیست حضرت عزرائیلم برای گرفتن جونشون دچار مشکل میشن اون خانومایی که رفتن پیش اون یارو اول باید مجازات بشن چقدم پر رو ان که میان شکایت میکنن زن باید سنگین باشه

  119. فری چش قشنگه:

    سلام از اینکه یه مشت عملی چش چرون دور و برم هستن خیلی خوشحالم؟

  120. ملی:

    سلام من کامنت هارو خوندم جالبه واقا ی سری این جارو با چت روم اشتباه. گرفتن…واقا متاسفم…..

  121. عاصی:

    ما ادم نمیشیم
    فقط عذابه که مارو آدم میکنه
    بهشتمونو چشیدیم نوبت جهنمم فرا می رسه
    خاک بر سرمون که لافرارلحکومتک

  122. mona:

    حالمون بهم خورد…عـــــــــــققققققق

  123. كيان:

  124. شام:

    بکشید همو.لااقل فرهنگ داشته باشید.

  125. کوروش:

    ب جون هم بیفتید ؛تو این هرکی به هرکی لازمه.برینین به هم.

  126. میم احمد:

    شفای دسته جمی شما دوستان گرامی را از خداوند بزرگ درخواست مینماییم انشاال…

    • صادق:

      انشااااااللله

  127. afsane200@:

    s

  128. @afsane200:

    s

  129. محمدامین:

    جانزززززززززز یا به عبارتی (جان)ببینم مختار من کی بهت توهین کردم مرد حسابی .یه چیزو بدون تو با زهره دوست بودی اما قدرش رو ندونستی و از دستش دادی همیشه تا بوده همین بوده چیزی رو که قدرش رو نمیدونی از دست میدی . زهره جون که فقط با من دوست نیست اون با خیلی های دیگه دوست تازه زهره با اون همه کاری که قبلا باهاش کردی بخشیدتت و باهات دوست شد الانم اگه بخوای زود میبخشدت کلا ما شمالی ها همه اینجوری مهربونیم اره عزیزم

  130. مهدی:

    میگما اینجا چه خبرس…

  131. مختاز:

    ممنون سارینا جون عیبی نداره ولی در مورد زهره جون که من فروخت به محمد امین واقعا من کاملا از یاد بردی با اینکه سارینا قریبه هست انسانیت مرا درک کرد ولی تو درک نکردی وبا محمد امین که به من توهین کرد رفیق شدی

    • زهره.ز:

      تو یکی دیگه دم از دوستی نزن این تو بودی که گذاشتی رفتی نه من . اخرین کامنت هم من برات گذاشتم و بعدش تو غیب شدی .در ضمن با این که خیییییلی ازت دلخورم اما تو سایت “۱۸ ساعت تجاوزبه دختر دانشجو “منو سیف الاسلام در مورد تو صحبت میکردیم . بازم بگو زهره منو فروخت

  132. افشین:

    سلام به همه اگه دارید چت میکنید

  133. افشین:

    دارید چت میکنید؟؟؟؟؟؟؟

  134. jf.mamal@yahoo.com:

    سلام” سارینا
    تو گلی, گل رو با لجن چیکار! !!!

  135. ایدا:

    چه خبره اینجا

  136. پری:

    inja chat roome ya bakhshe marbot be comment dar rabete ba khabar……farhangemono bala bebarim

  137. زهره.ز:

    ههههههه کیف کردی دنیاجون اونم چی چشم عسلی هههههههههههههه. درمورد روحانی اشتباه میکنی عزیزم.

  138. yas bahar:

    ادم اینارو میبینه دیگه زبونش بند میاد چی بگه…..

  139. حامد اسعدی:

    سلام متاسفانه ساده لوحی مردم از بی توجهی مسئولین وعدم اطلاع رسانی صحیح ناشی میگردد چند سال پیش هم فردی بنام علی اکبری درکشور دوره افتاده بود وبا ورود به هرشهرستان پولهای هنگفتی را به جیب میزد که خوشبختانه بعدها دستگیر وشرش کم شد

  140. زهره.ز:

    دنیا جون مگه اون کامنتی که اسمش نوشته دنیا:گفته ایول دنیا جون خوب اومدی حالم از ادمای ج ن د ه بهم میخوره . مگه تو این کامنت رو نذاشتی ؟

  141. پری:

    بچه های خوب!لطفا هرحرفی روسرجای خودش بزنیدودر مکان مناسب.احترام بذارید تا احترام ببینید.نسبت بهم انقدکم لطف نباشید

  142. نادر:

    دنیااااااااااااااااا دنیاییییییییییییییی
    الوووووووووووووووووووووووو

    • دنیا:

      انتن نمیده بیخودی سروصدانکن!

  143. لیلا:

    عجب…. چه تبادل نظر جالبی!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  144. میمون:

    بابانیکی روولش کنیدتواین زمونه این کارهاعادی شده حالااین بیچاره هالورفتند

  145. میمون:

    ن

  146. محمدامین:

    نه بابا راست میگی فاطمه خانم با وجود ادمایی مثل شما این مملکت دیگه چی کم داره ادمی که انقد نگران مملکتش میشه معلوم نیست که چقد خانواده دوست میشه.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ فاطی تو هم با خودتم درگیریهاااااااا

    • زهره.ز:

      چی دارم میبینم نه به فاطی که انقد قاطی نه به مونیکا انقد لاتی .خخخخ

      • محمدامین:

        ههه عمرا جایی که تو باشی بیام مونیکا جون

        • مونیکا:

          اخه چراعزیزم؟

          • دکترحسن روحانی:

            باسلام کامنت های بیهوده راحذف نمایید ازجمله کسانی که این سایت راباچت روم اشتباه گرفتند !

          • دنيا:

            خاک تو سرت مونیکا میخای مخ محمدامینو بزنی اره؟؟؟برو بچه دهنت بوی شیر میده دختربچه ی ۱۵ ساله رو چه به این حرفا!!!

            • دنیا:

              ایول دنیاجون خوب اومدی حالم ارادمای ببخشید ج ن د ه بهم میخوره .

              • زهره.ز:

                واه دنیا جون این چه کاریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                • دنیا:

                  کدوم کارزهره جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                • زهره.ز:

                  همین که با اسم خودت کامنت گذاشتی و گفتی ایول دنیاجون خوب اومدی …….. و اینا و اون کلمه زشتی که نوشتی. عزیزم از تو بعید

                • دنیا:

                  اه شرمنده هرچی کامنتت رومیزنم نمیاد نمیدونم چرا فردا میام ببینم چی نوشتی فعلابای .

                • دنیا:

                  ؟؟؟؟!!!!!اینترنتمون بدجورهنگیده نمیدونم چرا!!!!!

                • دنیا:

                  الووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                  • زهره.ز:

                    ههههه اینترنت من که روزهاست تو هنگه . دشمنت شرمنده

                    • دنیا:

                      سلام زهره جون متوجه منظورت نشدم یعنی چی بااسم خودم کامنت گذاشتم؟خب همیشه بااسمم کامنت میزارم شانسی اسم این دختره هم مثل من دنیابودازش خوشم اومدطرفداریش روکردم درضمن میدونم کلمه ی زشتی بود ولی واقعالایق این مونیکاهه بود !

                    • زهره.ز:

                      سلام دنیاجون ببخشید عزیزم فکر کردم با اسم خودت کامنتت رو تایید کردی .شرمنده عزیزم

                    • دنیا:

                      سلام زهره جون این چه حرفیه دشمنت شرمنده راستی دیدی دکترروحانی تواینترنت پخش شده؟

                    • زهره.ز:

                      ای بابا نکنه اون کامنتهایی که به اسم روحانی گذاشتن رو میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جدی باور کردی جالبه ها !!!!!!!!!!!! اخه عزیزم مگه رئیس جمهور بیکاره که بیاد اینجا پرسه بزنه باور نکن عزیزم

                    • دنیا:

                      ولی به نظرمن که خودشه اخه چندروزپیش تواخبارگفت توسایت هایه سری زده باورکن خودشه هرچی سوال داری ازش بپرس منم میپرسم راستی زهره جون شنیدم یه خواستگار۱۰ساله پیداکردی مبارک باشه عزیزم !خخخخخخخخخخخخ ههههههههههههه !

                    • زهره.ز:

                      نیست عزیزمن نیست . مرسی انشاالله قسمت شما شه هههههههههههههههههه راستی من انقد چشم عسلی هارو دوست دارم طرف چشم عسلی خخخخخخخخخخخخخخخخ .

          • محمدامین:

            چون از ادمایی مثل تو خوشم نمیاد خانمی /خخخخخخخخخخخ

  147. زهرا 71:

    فاطمه جون مشکل عقب موندگی جامعه است مشکل فکرای کهنه ست

  148. فاطی:

    خوب عزیز دل نیروی انتظامی هم متشکل ازهمین دخترپسرای بی حیا وهوس رانه دیگه.اگه نبود وضعمون اینی نبود که الان هس

    • زهره.ز:

      فاطی جون مگه این کامنتها چشه خیلی هم خوفه شما زیاد سختگیرین عزیزم

  149. فاطی:

    میدونین بچه ها الان جاشه که بگم خاک تو سرهمتون که کامنت های این شکلی گذاشتین.
    ای خاک…………..
    افرادی مثل شما دخترا وپسرا جامعه رو به گند کشیده.متاستفم براتون.متاستفم.

    • محمود:

      فاطمه خیلی باحالی مملکت به این باحالی دختر پسرای گل مردهای هوس ران زنان بی حیا
      نیروی انتظامی خوب.
      شما کدوم افرادومیگی

  150. amin:

    salam
    lotfan vasam payam bzarid
    mamnoon

  151. سارينا:

    م امین روانی و ارش خفففففففففففففففففففففففففف
    پسره ولگرد منحرف .نه جون تو…تو بمیری من خیلی دوست دارم مشنگ!!!!چه سر خودشم گره خورده!!!خیلی دلت میخواد توجه دیگرانو به خودت جلب کنی نه؟؟خب اینم از بدبختیته دیگه.اصلا ببین من تو رو آدم قاطی میکنم که حالا داری ول ول میکنی!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخ

    • محمدامین:

      روانی جدوابادته بچه پررو. خانم کوچولو خفففففف نه خففففففه ه اخر هرگز نشه فراموش هههههههه.

      • سارينا:

        امین خخخخخفففففففففففففففف!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخ.چیه قرصاتو نشسته خوردی به این روز افتادی روانی؟؟؟هههههخخخخخخخخ

        • یوسف:

          سلام به همه دوستان دور و نزدیک
          من امشب همه کامنت ها رو خوندم. باید بگم سارینا جون از همه منظقی تر کامنت گذاشته. زهره خانم! سارینا جون هر حرفی زد نه نگو. از م.اف. و م.خ خیری به تو نمی رسه جز دردسر. شک نکن. اگر فردی مثل سارینای گل اینجا نبود، پانو توی این سایت نمی ذاشتم.

          • زهره.ز:

            سلام اقا یوسف . من نه میخوام خیر کسی بهم برسه و نه شر کسی . من فقط میخوام برای سرگرمی تو این سایت باشم و از اونجایی که خیییییییییییییییلی دلم میخواست پسر بودم برا همین با جنس مخالفم زود تر جور میشم و دوستی من با مختار و محمدامین فقط سرگرمی منه. همین. از راهنماییتون ممنون

  152. آرش:

    اااااااااااااااااه اه حالم بهم خورد!!!!!!!!!!!!

  153. محمدامین:

    زهره جان اگه تو اخرین نظرات کامنت منو دیدی حتما یه سر بیا اینجا . راستی تو یکی از کامنتت گفته بودی شمالی هستی اره . منم شمالیم . ازت نمیپرسم کجای شمال چون میدونم بهم نمیگی به هر حال من خیلی خوشحالم از همشهری بودنمون. از سارینا هم بدم میاد فقط به خاطر اینکه تو یه سایت مسخرت کرد من دوست ندارم کسی همشهری هامو مسخره کنه خواهر گلم

    • زهره.ز:

      سلام محمدامین جان .شما لطف داری منم از همشهری بودن با شما خوشحالم

      • سارينا:

        آخه زهره جون این کجاش خوشحالی داره که با یه روان پریش همشهری باشی؟؟؟؟من همینجا از مختار معذرت میخوام که با این پسره اشتباهش گرفتم والا این مختار ۱۰۰ شرف داره به این پسره بی جنبه

        • زهره.ز:

          چرا بچه خوفی که من ازش خوشم میاد شما هم کوتاه بیا سارینا جون

          • سارينا:

            آره جون خودش خیییلی بچه خوفیه!!!!!!!!!بیشتر خوفناکه تا خوف!!!برا اینکه چشم نخوره باید برا خودش بمب دود کنه!!!!!!خخخخخخخخخخ.

            • زهره.ز:

              حالا بیخیال سارینا جون / شما کامنت محمدامین رو بخون لطفا کوتاه بیا و بهش توهین نکن. اینم یادت باشه هر کامنتی ارزش جواب دادن نداره . هر چند که من رعایتش نمیکنم اما لطفا تو رعایتش کن

      • محمدامین:

        زهره جان ممنون که به حرفم گوش دادی و اومدی مرسی عزیزم . خلاصه ما در خدمتیم هر موقع ادمای فضولی مثل سارینا بهت گیر دادن شما یه کامنت بذار تا من حلش کنم عزیزم

        • زهره.ز:

          ممنونم از حمایتتون اما یه خواهشی دارم به این سارینای ما کمتر گیر بده لطفا

          • محمدامین:

            ده نه دیگه نشد زهره جون ما یه چیزی گفتیم شما به دل نگیر . اووووووم بذار ببینم شاید بشه یه کاری کرد : اما یه شرطی داره :اونم اینکه سارینا بعد از این کامنتی که گذاشتم بهم توهین نکنه منم چشم به روی چشمم خواستتون.باشه ابجی “قبول”

  154. محمدامین:

    چی داری واس خودت زر زر میکنی سارینافضول / خانم نسبتا محترم من کمبود ندارم که با اسم مختار یا کس دیگه بخوام کامنت بذارم ههه الان مثلا میخواستی مچ منو بگیری برو بچه مال این حرفا نیستی پس گل بگیر اون دهنت رو باشه جوجو

  155. آرش:

    سارینا میگم نکنه تو هم یکی از اون ۱۷زن داستانی کلک
    آرررررررره؟

  156. آرش:

    تو دیگه چی میگی گلاببببببببی؟
    واسه من معلم املا شدیی؟؟؟؟؟؟؟؟

  157. زهرا 71:

    دستت طلا سارینا جیگرم خنک شد ارش همش به من بند کرده

  158. زهرا 71:

    نه کاش بیکار بودم هم دارم میوه میخورم هم دارم مقالمو تایپ میکنم هم دارم کامنت میزارم هم دارم ترانه گوش فراااااا میدهم سرم شلووووغه….

  159. آرش:

    زهرا۷۱
    یه کم به خودت استراحتم بدی بد نیس

  160. آرش:

    زهرا ۷۱
    میشه همه جا خودتو غاطی نکنی ؟ بیکاریا!!!!!

    • سارينا:

      منظورت همون قاطی دیگه نههههههه غلاااااام !!!!!خخخخخخخ.هر جا دلش بخواد میره.چیه نکنه باید از تو اجازه بگیره فنقلی؟؟؟؟

      • محمدامین:

        سارینا به همون اندازه که از تو بدم میاد به همون اندازه از زهرا ججججونم خوشم میاد . زهرا جون قول میدی مال خود خودم شی بگو دیگه ناز نکن زودتر بگو تا نا توانی جنسی نگرفتم باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        • زهرا 71:

          محمدامین اخه من با این اخلاق مهربونم چطور مال تو شم اگه بشم کشته میشم

          • محمدامین:

            اخی جیگرت و . اخه کی میخواد جوجو منو بکشه شما به من بله بگو بقییییییش حله عسلم

            • سارينا:

              ایییییییییییییی این دیگه عنده چندش بود!!!!!زهرا عزیزم مراقب باش ریگ که چه عرض کنم صخره تو کفششه

              • محمدامین:

                زهراجون شما به حرف این سارینای احمق گوش نده از حسودیش داره چرت و پرت میگه . بیچاره حقم داره هیچ پسری بهش محل نمیذاره اخی سارینای بیچاره نترس عزیزم ترشی هم اگه بشی بازم خریدار داری ههههههههههههههههههههههههه/خخخخخخخخخخخخخخخخ

                • زهرا 71:

                  محمد امین زیر لفظی میخوام

              • farzad:

                ddeeeeee

      • amin:

        salam
        khobin
        payam bzarid lotfan
        mer30

      • xax:

        lashi to jashon bodi chi zer mizadi

      • حامي:

        سارینا خداییش تک افتادیا همه هم بر علیه توهستن

  161. زهرا 71:

    شما باید حافظه تون کلا پاک شهدوباره نصب شه دیگه حله

    • محمدامین:

      باید راجبش فکر کنم و بعدش تصمیم بگیرم زهرا جون . راستی تو یکی از کامنتت گفتی از کی عذر خواهی کنم ؟از سارینا // هههههه حتما !!!!!!!! مادر نزاییده که بخوام از کسی معذرت خواهی کنم در حالی که حق با منه . راستی ببینم زهرا جون فکر کردی من مختارم که هر چی زهره بهش میگه گوش بده نه عزیزم نه من مختارم و نه تو زهره . ههههههههههههه

      • سارينا:

        اوه این م امین از بیماری اعصاب رنج میبره ها بچه ها مراقب باشین!!!میگم یه وقت ……!!!!انگار تو توهم و خیالاتم گیر کردیا چه خودشم تحویل میگیره!!خخخ.حالا یه ذره بهت خندیدیم پررو شدی فنقل؟؟؟؟؟
        چرا یهو یاد مختار افتادی؟؟؟خوب خودتو لو دادی مختار!!!خخخخخخخ.

  162. زهرا 71:

    صمیمی نشو اقای محمد امین
    برو رو ذهن مریضت کار کن

    • محمدامین:

      ای بابا شما هم زود به دل میگیریا زهراجونم . یعنی اگه من روی فکرمریضم کارکنم حله دیگه ؟

  163. mahsa:

    زهرا۷۱ باهات موافقم عزیزم.
    خخخخخخخخخخخ

  164. بی طرف:

    زهرا ۷۱
    زدی تو خال

  165. زهرا 71:

    امین
    الهی همه اقایون ناتوانی جنسی بگیرن

    • محمدامین:

      اه . اگه ناتوانی جنسی بگیرن همه چی حل میشه نه بابا چی مییییییگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟زهرا جوننننننن

      • زهرا 71:

        اره باور کن ۷۰% مشکلات حل میشه محمدامین جوننننننننننننننننننننننننننننن

        • محمدامین:

          خب اگه من باور کنم همه چی حله؟ خب باشه باورم شد تا حالا هر کی که با من بوده تونستم راضیش کنم حالا تکلیف من چیه زهرا جون میشه یه کم راهنماییم کنی چه جوری ناتوانی جنسی بگیرم ؟

          • سارينا:

            م امین از اسمت خجالت بکش !!!!!!!ولی این جمله آخریو خوب اومدی خخخخخخخخخخخ یه وقت از چکش استفاده نکنیا خطرناکه خخخخخخخ

            • محمدامین:

              اه سارینا به تو چه ربطی داره . خجالت نمیکشی بدون اجازه وارد بحث بسییییار داغ منو زهراجون میشی اخه مگه فضولی تو دختر . برو و نخود داغ تر از آش نشو بچه .

              • زهرا 71:

                سارینا گله اقا محمدامین کارش نداشته باش

                • سارينا:

                  نه نه منم بازی!!!خخخخخخخ…. م امین پسله بدیه باهات قهل میکنما!!!خخخخخ
                  زهرا دختله خوبیه دوسش دالم…

                  • زهرا 71:

                    محمدامین از سارینا عذر خواهی کن بگو ببخشید افرین عزیزم

                  • محمدامین:

                    خیلی هم دلت بخواد باهات خوب باشم هه. برو بابا قد این حرفا نیستی چه……………………..

  166. mahsa:

    سلام.
    خدا هممون رو ب راه راست هدایت کنه.
    آمین.

  167. [جهان:

    پدرام جان ممنونم دست دردنکنه خیلی قشنگ بود .کاش میشد درس عبرت گرفت .

  168. جهان:

    پدرام جان ممنونم دست دردنکنه قشنگ بود.کی میشه ماانسانها درس عبرت بگیریم کاش میشد

  169. مروارید:

    به اون آقابگید میشه بیشتر توضیح بده درباره نوشتش

  170. mahshid:

    دختر خوشگل
    یادبگیر که تو دختری
    یادبگیر تو کلاس بذاری،تو ناز کنی
    اون بی جا می کنه تو رو ناراحت کنه ،خیلی بی خود می کنه اشکتو دربیاره
    اصلا برای چی به یه پسر اجازه می دی شادی زندگیتو بگیره؟
    خودتو گول نزن،هیچوقت غمگین نشو همیشه شاد باش،
    کسی که عاشق توباشه هرگز نمی تونه غمتو ببینه چه برسه خودش عامل غمت باشه
    دخترونه ناز کن
    دخترونه فکر کن
    دخترونه احساس کن
    دخترونه زندگی کن
    اما بدون غم یه عمر زندگی کن
    و حواست باشه با حسای الکی که این روزا به عشق تعبیر می شه به زندگیت خدشه ای وارد نکنی …?

  171. mahshid:

    ای دنیـــــا مــــواظبــــم بـــاش

    قلبـــــم هنــــوزدختــــرانــــه مــــی تپــــــد

  172. پدرام:

    امروز دختر ۱۴ ساله ای مادر شد…

    امروز دختری در ماشین شیشه دودی با پسری همخواب شد…

    امروز دختری در التماس چشمانش در چهار دیوار زن شد…

    امروز مادری در مقابل پسر سه ساله اش با مردی همخواب شد…

    امروز عشق دختر باکره را با اسکناس سبز سنجیدند…

    امروز دلم برای امروزم گرفت…

    نمیدانم دنیای شما کثیف است یا چشمان من فاحشه؟

    • دنیا:

      سیاپوسته لباس نداشته لخت میره عزاداری به تورکه میگه تیپم خوبه؟ تورکه میگه اره ولی کرباتت خیلی پایینه!

    • turec:

      داداش خیلی حرفات خوبه مرسی ازارشادخخخ
      داش مشتی

  173. پدرام:

    حتما ً قبـل ِ خواب ببـوسیـدش !…

    حتی اگه با هم دعـوای ِ بـدی کرده باشیـد . ببـوسیـدش !

    حتی اگه بهتـون گفته باشه از این زنـدگی ِ کوفتـی خسته شـده .. ببـوسیـدش !

    حتی اگه برچسـب ِ ” بد اخـلاق ” بهـتون چسبـونده باشه . ببـوسیـدش !

    حتی اگه بهتـون گیر ِ بیخـود داده باشه .. ببـوسیـدش !

    گفته باشه از لباسـی که شما عاشقشین متنفـره ! .. نفهمیـده باشه شما موهـاتون رو مِش کردین !ببـوسیـدش ..

    حتی اگه بـوی ِ عرق و خستگی میـده .. ببـوسیـدش !

    حتی اگه یـادش میـره جواب سلام ِ شما رو بـده .. ببـوسیـدش !

    حتی اگه خیلی وقته براتـون گُـل نخـریده . ببـوسیـدش !.

    وقتی زیرپیـرهنی سفیـد ِ حلقه ای پوشیـده و بـازوهای ِ سفیـدش رو با اون پیـچ ِ ماهیچه ای ِ مردونه انداخته بیـرون ..

    وقتی صورتش ته ریش ِ جذابی داره .. وقتی صداش خسته ُ خمار ِ خوابه . ببـوسیـدش !

    حتی اگه شما رو رنجـونده و غـرورش نمیذاره دلجـویی کنه .. ببـوسیـدش !

    حتی اگه گرسنه اس و با شما مثل ِ آشپـز ِ دربـارش برخـورد می کنه .. ببـوسیـدش !

    حتی اگه یادش میـره ازتـون تشـکر کنه . ببـوسیـدش !

    وقتی براتـون یه آهنگ ِ جدیـد میذاره و می گه : ” اینـو برای تـو آوردم ! ” .. وقتی تو چشـاش پـُر ِ خواستنه ..
    وقتی دست های ِ ظریـف ِ دختـرونه تـون میـون ِ دستای ِ زمخت و مردونه اش گم می شن .. ببـوسیـدش !

    حتی اگه از عصبانیت داریـد دیوونه می شید .. ببـوسیـدش !

    حتی اگه شما رو با مادرش مقایسه می کنه .. ببـوسیـدش !

    حتی اگه با حرص می خوایید از خونه بزنیـد بیـرون و اون محـکم بـازوهاش رو دورتـون حلقه می کنه و
    وسـط ِ جیـغ های ِ شما با خنـده می گه : ” عزیـزم ؛ کجا می خـوای بـری این وقته شب ؟ . ببـوسیـدش !

    وقتی ناغافلی لباسـی رو خریـده که هفته ی پیش ، پشت ِ ویتریـن دیدین و فقـط یه کلمه گفتین این چه خوشگله ! ..

    وقتی دست هاش پـُر از خریـد خونه هست و درُ با پـاش می بنـده ..
    وقتی با نگاهـی پـُر از تحسین سر تا پاتـون رو برانـداز می کنه .. ببـوسیـدش !

    حتی اگه تـوی ِ شرکـت پیـاز خورده و تا موهاش بـو میدن .. ببـوسیـدش !

    حتی اگه با دوست هاش تلفنـی یک ساعـت حرف می زنه و شامتـون سـرد شده ..

    حتی اگه رو دنـده ی ” نه ” گفتن افتـاده .. ببـوسیـدش !

    وقتی شمـا رو وسـط ِ آرایش کردن می بوسه .. وقتی باهاتـون کُشتـی می گیـره و مثل ِ پـَر از رو زمین بلنـدتون می کنه .. !
    وقتی تو دلتنگی هاتون داوطلبانه می بردتـون بیـرون و شما رو تو شهـر می گردونه .. ببـوسیـدش !

    حتماً قبـل خـواب ببـوسیـدش .. !شایـد فـردایی نباشـه …

  174. مریم:

    واقعا خجالت بکشین. این چرت و پرت ها چیه. چرا الکی اسم عرفان خراب میکنین. از خدا بترسین. اه اه به شماها

    • اناهیتا:

      وا ! مگه چیه ! اگه ناراحتی برویه سایت دیگه مریم خان ! این فضولیا به تونیومده ! بیخودخون خودتوکثیف نکن ادم خوار !!!!

  175. مجید:

    آن مرد باید در جلو دیده گان عموم به صورت شدید ترین وضع ممکن به سزای عملش برسد وگرنه باید به قاضی شک کرد

  176. مختار:

    اومدم زهره جون چه شذه

    • زهره:

      آخی سلام مختارجون اومدی واقعا خوش حال شدم ، مختارجون چندروز پیش داشتم لپ تاپ رو میبردم که ویندوزش رو عوض کنم تو راه. ازم دزدیدن بیچاره شدیم،فیلم وعکس عروسیمو پایان نامه شوهرم توش بود بیچاره شوهرم قراربود به این زودیا بره دفاع کنه . الان دارم با موبایلم کامنت میذارم هوف اگه بدونی چقدر رو. اعصابمه این موبایل هر کامنتی که میذارم اجدادم جلوم شیرجه میرن

  177. ajab:

    باید همشونو زندان کنن و چهار نفر اصلیو اعدام
    همونایی هم که بهشون تجاوز شده هم باید زندان شن چون چرت و پرتای مردرو باور کردن

  178. احسان:

    دیگه اینا خیلی بیشعورن تجاوز به ۱۷ زن اونم اینطوری خیلی بده

  179. علی:

    پدرام خوشم آمد از مطالبی که درج میکنی خواندنی بود

  180. ناشناس:

    خدا به داد قبرتون برسه دم از دوستی علی می زنید و چیزی میگید که علی راضی نیست

  181. پدرام:

    سال ها برای برابری زنان و مردان تلاش کردیم و بالاخره توانستیم حق مش کردن مو،سوراخ کردن گوش و برداشتن ابرو را به آقایان تقدیم کنیم!

  182. پدرام:

    اینقد بدم میااد از پسرایی که میگن امروز یه کلیپس دیدم… امروز یه چکمه دیدم….آخه این کلیپس و چکمه بوخوره تو سرت کصافط تو همهونی هستی که تا کلیپس و چکمه میبینی مث جوجه دنبالش را میوفتی و به به و چه چه میکنی 😐

  183. پدرام:

    پسرایی که دوست دختر دارید یا دخترایی که دوست پسر دارید
    به اطلاع می رساند:

    کسی که راحت با شما دوست شده،میتونه با دیگران هم ب همین راحتی دوست بشه!

    راستی شما چندمی هستی؟

  184. پدرام:

    اگر فقیر به دنیا آمده‌اید، این اشتباه شما نیست اما اگر فقیر بمیرید، این اشتباه شما است.

  185. پدرام:

    بدانکه، نماز زیاده خواندن، کار پیرزنان است

    و روزه فزون داشتن، صرفه نان است

    و حج نمودن، تماشای جهان است

    اما نان دادن، کار مردان است
    (خواجه عبدالله انصاری)

  186. پدرام:

    سر خاک من…!!

    اونی که بیشتر اذیتم کرد بیشتر گریه میکنه…!!

    اونی که نخواست ما رو بالاخره میاد دیدن جسدم…!!

    اونی که حتی نیومد تولدم زیر تابوتمو گرفته…!!

    اونی که سلام نمیکرد میاد برا خدافظی…!!

  187. پدرام:

    مَـــرد بودن …. با پسر خوشگل بودن فرق داره
    مَـــرد بودن ‍….با مانکن بــودن فرق داره
    مَـــرد بودن ….با پول بابا پُز دادن فرق داره
    مَـــرد بودن ….با الَکی خالی بستنُ و دروغ گفتن فرق داره
    مَـــرد بودن یعــــــــــنی وقتی قول دادی ..
    حرفت دو تا نــــــشه!!

  188. پدرام:

    روزی پسربچه ای وارد بستنی فروشی شد و پشت میزی نشست. خدمتکار برای سفارش گرفتن سراغش رفت.
    پسر پرسید بستنی با شکلات چند است؟
    خدمتکار گفت ۵۰ سنت
    پسر دستش را در جیبش کرد وتمام پول خردهایش را در آورد و شمرد. بعد پرسید بستنی ساده چند است؟
    خدمتکار با توجه به اینکه تمام میزها پرشده بود و عده ای هم بیرون منتظر خالی شدن میز بودند با بی حوصلگی و با لحنی تند گفت ۳۵ سنت.
    پسر: لطفا یک بستنی ساده بیاورید.
    خدمتکار
    بستنی را آورد و صورتحساب را روی میز گذاشت و رفت. پسر بستنی اش را تمام
    کرد و پولش رابه صندوقدار پرداخت. هنگامیکه خدمتکار برای تمیز کردن میز
    بازگشت، گریه اش گرفت. پسربچه روی میز کنار ظرف خالی، ۱۵سنت برای او انعام
    گذاشته بود

  189. علیرضا:

    یه روز یه آقا پسر یه دختر خانم خیلی زیبا تو خیابان میبینه به دختره میگه خانم افتخار همراهی میدی دختره میگه با کمال میل و یه چند قدمی با هم راه میرن یه مرسدس بنز کنارشون میزنه رو ترمز دختر به پسره میگه ببخشید دیگه نمی تونم بیشتر از این پیاده با شما راه بیام و میره سوار مرسدس میشه تا سوار ماشین میشه راننده ماشین به دختر خانم میگه ببخشید خانم من راننده اون آقام و لطفا پیاده شید

  190. پدرام:

    ﻟﯿﺴﺖ ﺗﻠﻔﻦ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ :

    ﻣﺎﻣﯽ
    ﺩﺩﯼ
    ﺍﻣﯿﺮ “ﭘﺮﺷﯿﺎ”
    ﺍﻣﯿﺮ “ﻓﺮﻣﺎﻧﯿﻪ”
    ﻣﺎﻧﯽ BMW
    ﻣﻬﺴﺎ ﺟﻮﺟﻮ
    ﻋﺒﺎﺱ ﮔﻠﺪﯾﺲ
    ﻋﺒﺎﺱ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺯﻣﯿﻦ
    ﻋﺒﺎﺱ ﻋﺸﻘﻢ
    ﻣﻬﺘﺎﺏ
    ﺳﻌﯿﺪ ﺧﺎﻟﻪ
    ﺳﻌﯿﺪ ﭘﺴﺮ ﺧﺎﻟﻪ ﻣﻬﺘﺎﺏ
    ﺳﻌﯿﺪ ﻋﺸﻘﻢ

    ﻟﯿﺴﺖ ﺗﻠﻔﻦ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ :

    ﺑﺎﺑﺎ
    ﻣﺎﻣﺎﻥ
    ﻣﺤﺴﻦ
    ﺩﺍﯾﯽ ﺍﮐﺒﺮ
    ﻋﻤﻪ ﻓﺎﻃﯽ
    ﺳﺤﺮ ﻋﺸﻘﻢ
    ﺟﻮﺍﺩ ﻗﻠﯿﻮﻥ
    ﺍﺻﻐﺮ ﮐﺒﺎﺏ
    ﺧﺎﻟﻪ ۱
    ﺧﺎﻟﻪ ۲
    ﺧﺎﻟﻪ ۳
    ﺍﺩﻣﻮﻧﺪ ﺳﺎﻗﯽ

  191. پدرام:

    قبل و بعد از ازدواج

    ۱- قبل از ازدواج:

    مرد: دیگه نمی تونم منتظر بمونم
    زن: می خوای از پیشت برم؟
    مرد: فکرشم نکن.
    زن: منو دوست داری؟
    مرد: البته.
    زن: تا حالا به من دروغ گفتی؟
    مرد: نه، چرا این سوال رو می پرسی؟
    زن: منو مسافرت می بری؟
    مرد: مرتب.
    زن: منو کتک می زنی؟
    مرد: به هیچ وجه.
    زن: می تونم بهت اعتماد کنم؟

    ۲- بعد از ازدواج: همین متن رو از پایین به بالا بخونید!

    • دنیا:

      واااااااای ! خداییش خیلی باحال بودپدرام ! افرین به تو ازکجانوشتی به ماهم بگوبریم پیداکنیم ! ههههههههه !

      • پدرام:

        سایت جوک در فیس بوک

  192. پدرام:

    روزگاری در اولیـن صبح عروسی ، زن و شوهـری توافق می‌کنند که در را بر روی هیچـکس باز نکنـند .

    در همیـن زمان ، پدر و مادرِ پسـر ، زنگِ درِ خانه را به صدا درآوردند . زن و شوهر نگاهی به همدیگـر انداختند اما چون از قبل توافـق کرده بودند ، هیچکدام در را باز نکـردند.

    ساعتی بعد زنـگ خانه دوباره به صدا در‌آمد و این بار ، پدر و مادرِ دختـر پشتِ در بودند.
    زن و شوهر نگاهـی به همدیگـر انداختـند .

    اشک در چشمانِ زن جمع شده بود و گفـت : نمیـتوانم ببیـنم که پدر و مادرم پشتِ در باشند و در را به رویشان باز نکنـم . شوهر مخالفـتی نکرد و در را به رویشان باز کرد .

    سالـــها گذشت … خداونـد به آنها چهار فرزندِ پسر اعطا کرد . سالِ بعد پنجمـین فرزندشان دختر بود .

    پدرِ خانـواده برای تولدِ این فرزند ، بسیار شادی کرد و چند گوسفـند را سر برید و مهمانیِ مفصلی به راه انداخت . مردم متعـجبانه از او پرسیدند : علتِ اینـــهمه شادی و مهمانی دادن چیست ؟ همه این شادی و مهمـانی را برای تولدِ پسرهایـشان به راه می‌اندازنـد …

    مـرد به سادگی پاسخ داد ؛ ” چـــون این همـــان کسی است که در را به روی من باز خواهد کـــرد “

    • نازنين:

      پدرام جون سایت سرگرمی خوبی راه انداختیامنکه خیلی استفاده بردم

  193. پدرام:

    ﻣﺴﺎﻓﺮ ﮐﻨﺎﺭﯼ ﻣﺪﺍﻡ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺭﻭﯾﻢ ﻣﯽ ﺍﻧﺪﺍﺯﺩ، ﺩﺳﺘﺶ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺟﯿﺒﺶ ﻣﯽ
    ﮐﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ، ﻣﻦ ﺑﻪ ﺷﯿﺸﻪ ﭼﺴﺒﯿﺪﻩ ﺍﻡ ﺍﻣﺎ ﻫﺮ ﻗﺪﺭ ﺟﻤﻊ ﺗﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ
    ﺍﻭ ﮔﺸﺎﺩﺗﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . ﻣﻮﻗﻊ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺷﺪﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻀﻼﺕ ﺑﺪﻧﻢ ﺍﺯ ﺑﺲ منقبض
    ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﺩﺭﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻨد.
    ( ﺗﻘﺼﯿﺮ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻮﺩ ﺑﺎﯾﺪ ﺟﻠﻮ ﻣﯽ ﻧﺸﺴﺘم! )

    ﻣﺴﺎﻓﺮ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﭘﺸﺖ ﺯﺍﻧﻮﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳﺘﻮﻥ ﻓﻘﺮﺍﺗﻢ ﻓﺮﻭ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ، ﯾﺎﺩﻡ
    ﻫﺴﺖ ﻣﻮﻗﻊ ﺳﻮﺍﺭ ﺷﺪﻥ ﻗﺪ ﭼﻨﺪﺍﻧﯽ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺷﺖ، ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﻣﺤﮑﻢ
    ﺑﮑﻮﺑﻢ ﺗﻮﯼ ﺳﺮﺵ، ﭼﯿﺰﯼ ﺩﻡ ﺩﺳﺘﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﺣﺘﻤﺎﻻً ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﺧﻮﺷﻢ ﺁﻣﺪﻩ ﮐﻪ
    ﺣﺎﻻ ﺩﺳﺘﺶ ﺭﺍ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻣﻦ ﻣﯽ ﺁﻭﺭد.
    ( ﺗﻘﺼﯿﺮ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻮد ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﻣﯽ ﺁﻣﺪم! )

    ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﭘﺮ ﺍﺳﺖ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ ﺍﻡ ﻭ ﺩﺳﺘﻢ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﻠﻪ ﻫﺎﺳﺖ، ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﺯﯾﺎﺩ ﻫﻢ
    ﺷﻠﻮﻍ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺍﻭ ﻫﻢ ﻧﺎﺑﯿﻨﺎ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ ﻭﻟﯽ ﺩﺳﺘﺶ ﺭا
    ﺩﺭﺳﺖ ﺩﺭ ۱۰ ﺳﺎﻧﺖ ﺍﺯ ۱۰۰ ﺳﺎﻧﺖ ﻣﯿﻠﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﺳﺘﻢ ﺭﺍ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍم
    ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﺩ. ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻢ ” ﭼﻪ ﺗﺼﺎﺩﻓﯽ” ﻭ ﺩﺳﺘﻢ ﺭﺍ ﺟﺎﺑﻪ ﺟﺎ ﻣﯽ کنم
    ﺍﻣﺎ ﺗﺼﺎﺩﻑ ﻣﺪﺍﻡ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﻣﯿﻠﻪ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﯽ ﺍفتد.
    ( ﺗﻘﺼﯿﺮ ﺧﻮﺩﻡ ﺍﺳﺖ ﺑﺎید ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﻗﺪﻡ ﺭﺍﻩ ﺭﺍ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﻣﯽ ﺁﻣﺪم! )

    ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺭﻭ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻫﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﺭﯾﮏ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﻣﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﺍﺯ ﻣﻨﺘﻬﺎ ﻋﻠﯿﻪ ﺳﻤﺖ من
    ﻋﺒﻮﺭ ﮐﻨﺪ، ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ۸ ﻧﻔﺮ ﮐﻨﺎﺭﺵ ﺟﺎ ﻫﺴﺖ ﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ
    ﮐﺮﺩ . ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺟﺎﯾﺶ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﺪ، ﺑﺎﯾﺴﺘﺪ، ﺟﺎ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺪﻫﺪ، ﺭﺍﻩ ﺑﺪﻫﺪ ﻭ
    ﻣﻦ هستم.
    ( ﺗﻘﺼﯿﺮ ﺧﻮﺩﻡ ﺍﺳﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﺁﮊﺍﻧﺲ ﻣﯽ ﺁﻣﺪم! )

    ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺁﮊﺍﻧﺲ ﻣﺪﺍﻡ ﺍﺯ ﺁﯾﻨﻪ ﻧﮕﺎﻡ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﯽ ﺯﻧﺪ . ﺳﺮﻡ ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ تا
    ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﻣﺴﯿﺮ ﺑﻪ ﺯﺍﻭﯾﻪ ۱۸۰ ﺩﺭﺟﻪ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺷﯿﺸﻪ ﺑﮕﯿﺮﻡ . ﻣﺪﺍﻡ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰند
    ﻭ ﺍﺯ ﺗﻮﯼ ﺁﯾﻨﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﺳﺖ . ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺸﻨﯿﺪﻥ ﻣﯽ ﺯﻧﻢ . ﻣﻮﻗﻊ ﭘﯿﺎﺩه
    ﺷﺪﻥ ﺑﺲ ﮐﻪ ﮔﺮﺩﻧﻢ ﺭﺍ ﭼﺮﺧﺎﻧﺪﻩ ﺍﻡ ﺩﯾﮕﺮ ﺻﺎﻑ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ . ﭼﺸﻤﺎﻧﺶ ﺑﻪ نظر
    ﺳﺎﻟﻢ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ﺍﻣﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﭘﻮﻝ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﺪﻫﺪ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ دستم
    ﺑﮕﺬﺍﺭﺩ ﺍﺯ ﺁﺭﻧﺠﻢ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ، ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻣﻦ ﺑﺎﯾﺪ ﺣﻮﺍﺳﻢ ﻣﯽ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺩﺳﺘﻢ ﺭﺍ
    ﺑﺎ ﺩﺳﺘﺶ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﻣﯽ ﮐﺮﺩم
    ( ﺗﻘﺼﯿﺮ ﺧﻮﺩﻡ ﺍﺳﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺷﺨﺼﯽ می ﺁﻣﺪم! )

    ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﭘﺸﺘﯽ ﺗﺎ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﺪ ﺧﺎﻧﻢ ﻫﺴﺘﻢ ﺩﺳﺘﺶ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺑﻮﻕ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﺩ، ﺭﺍﻩ
    ﻣﯽ ﺩﻫﻢ . ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺷﯿﺸﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻣﯽ ﺍﯾﺴﺘﺪ ﻧﯿﺸﺶ ﺑﺎﺯ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﻧﺪﺍﻧﻬﺎی
    ﺯﺭﺩﺵ ﺍﺯ ﻟﺒﺎﻥ ﺳﯿﺎﻫﺶ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺯﺩﻩ ﺍﺳﺖ . ” ﺧﺎﻧﻢ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻟﺒﺎﺳﺸﻮﺋﯽ نیست ﻫﺎ”
    ﻣﺴﺎﻓﺮﻫﺎﯼ ﺗﻮﯼ ماﺷﯿﻦ ﻫﻤﻪ ﻧﯿﺸﺸﺎﻥ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . ﺗﺎ ﺑﺮﺳﻢ ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎر
    ﻫﺰﺍﺭ ﺗﺎ ﺣﺮﻑ ﺟﺪﯾﺪ ﻣﯽ ﺷﻨﻮﻡ ﻭ ﻣﺪﺍﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﻣﺎﺷﯿﻨﻬﺎﯾﯽ که
    ﻓﺮﻣﺎﻧﻬﺎﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻣﻦ ﻣﯽ ﭼﺮﺧﺎﻧﻨﺪ ﺑﺎﺷﻢ . ﻣﻮﻗﻊ ﺭﺳﯿﺪﻥ خسته
    ﻫﺴﺘﻢ، ﺍﻋﺼﺎﺑﻢ ﺑﻪ ﮐﻠﯽ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺭﯾﺨﺘﻪ ﺍﺳﺖ .
    ( ﺗﻘﺼﯿﺮ ﺧﻮﺩﻡ ﺍﺳﺖ ﺯﻥ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺭﺍ ﭼﻪ ﺑﻪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺭفتن! )

    و مردان کشورم عجیب با غیرتند. . .!!!

    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!:

      پدرام تو دختری؟فکمیکردم تو پسری.معلومه دلت از مردا پره.اون داستان استاد فیزیک قشنگ بود

  194. ff:

    ss

  195. رحمت:

    قصدتهمت به کسی ندارم امازهره بسیار عاشق مختاراست و قربان صدقش میرود اوبه شدت به مختارعلاقه منده حال ماچطور باورکنیم که بامختارتماس نگرفته؟

    • زهره.ز:

      اه رحمت کی گفته که من عاشق مختارم هان . من دوستش دارم و ازش خوشم میاد اما دلیلی نداره که بخوای بگی من عاشقشم من فقط تو دنیا عاشق یه نفرم و بهش علاقه مندم و اونم شوهرم تازه شاید از طرز حرف زدنم یا کلمه دوستت دارم و قربون صدقه رفتنام شماها یه فکر دیگه ای بکنید اما من تو خانواده ای بزرگ شدم که این کلمات معنی خاصی نداره برامون بعدش ناراحت نشیا اما برام اصلا مهم نیست که شماها چی فکر میکنید راجب تماس گرفتن یا نگرفتن منو مختار . رحمت خداییش تو همون مختاری نه راستش رو بگو

  196. رحمت:

    من ۲۷سال دارم وشغل ثابتیس ندارم هم اکنون به دعوت یکی از دوستان درجنوب کشورهستم وبه تجارت مشغولم وتبادل کالامیکنم من بسیاراهل بزم هستم روزی دونوبت بادوستان بزم میگیریم وعیش ونوش میکنیم ومعمولاحالت عادی ندارم شایدبه همین دلیل نظراتم متفاوت است زهره توهم ازوجناتت پیداست که اهل بزم هستی درسته؟

    • زهره.ز:

      راستش رحمت من فقط بعضی از کلمات رو متوجه نشدم تو کامنتت مثل بزم . وجناتت و منظورت از عیش و نوش چی بود اگه جوابم رو دادی منم جوابت رو میدم

      • رحمت:

        بزم یعنی جشن بسیارشاد
        عیش و نوش یعنی شادی کردن بسیار و نوشیدن شراب و رقص و اواز و …
        وجنات یعنی حالات و احوالات

      • احسان:

        آدم نباید اینقد کولی بازی در بیاره و عاشق بشهزهره خانوم

  197. مختار:

    زهره جون من همک شرمنده پس شنبه میرم سلیمانیه

    • زهره.ز:

      مختار داری تحدیدم میکنی اصلا باشه برو به سلیمانیه منم دیگه دوستت ندارم بی مرام و بی مفرفت

  198. مختار:

    زهره جون من آدم با مرامی هستم بهت میگم بده پس میدم یعنی پس میدم من همیشه تیپ اسپرت می کنم درست ثروتمند هستم اما حالا بی پولی خورده بهم به خاطر ۵۰۰ هزار نمیشه ماشین فروخت که زهره جون آخه تو در یه سایتی گفتی از ۱۲ سالگی شوهر کردم یادتهدر ضمن من تو را اندازه جونم دوست دارم و هیچوقت به قصد اذیت شمارتو نمیگیرم که مرزاحم بشم در ضمن او دو سه کلمه آخر چه نوشته بودی متوجه نمیشم بای تا ساعت ۹ سشب

    • زهره.ز:

      اه مختار گفتم که شرمنده دوست با مرامم من اصلا نمیتونم چنین کاری رو بکنم بازم در مورد پول شرمنده . تازه مختار جون من ۱۲ سالگی صیغه کردم تا ۱۵ سالگی صیغه بودم و ۱۶ سالگی عقد و دو ماه بعد عروسی کردم . بخدا دروغ نمیگم. مختار جون نگفتی که تقریبا قیافت به کدوم بازیگر شباهت داره بگو دیگه . تا یادم نرفته مختار من پنج شنبه و جمعه نیستم دلم خیللللللللللی برات تنگ میشه . دوستت دارم تا شنبه یا جمعه شب بای . مواظب خودت باش و از طرف من پسر کوچولوت رو ببوس انشاالله خدا برات نگهش داره .

  199. مختار:

    من سه سال پیش یعنی سال اوایل سال ۸۹ ازدواج کردم اوایل سال ۹۰ هم صاحب پسر شدیم زنم هم ۱۶ سالش بود ازدواج کرد حال پسرم ۲٫۵ سال سن داره حالا قرض میدی یانه اگه نمیدی یا نه

  200. حجت اله عرفانیان:

    قصد تو هین ندارم به ابجد۴۶حقیقت دین ۴۶برحق ترین۴۶ لا اله الا الله۴۶ محمد ۲۰+۲۶ علی = ۴۶ ابجد بکلام خدا ی۴۶ فقط یا علی بگوئید سرتان گیج نرود ۲۲بناحقه ۲۲ به ابجد شیطان ۲۲ عمر ۲۲ ابابکر ۲۲مقصر۲۲بناحقه ۲۲ناخلفه۲۲ دروغ۲۲ کلک ۲۲نیرنگ ۲۲بناحقه۲۲نیرنگ ۲۲ ابابکر ۲۲عمر ۲۲ کلک۲۲ نیرنگ ۲۲ بظلمته ۲۲ دوزخه ۲۲لامذهب۲۲نفرت ۲۲ انزجار۲۲ناخلفه۲۲نابحقه۲۲پررو۲۲خائن هست ۲۲عمر۲۲ مقصر۲۲بمنافقا ۲۲شرابیا ۲۲ عمر ۲۲ ابابکر۲۲ شیطان به ابجدمقصر ۴۳۰- ۶۰ پلیدیها = ۳۷۰ شیطان ۳۷۰- ۶۰ پلیدیها = ۳۱۰ عمر۳۱۰+۶۰ پلیدیها = ۳۷۰ شیطان از شیطان پلیدتر بوده است۲۲ به هزار نام خدا قسم ۱۰۰۰به ابجد محمد مصطفا ۹۲ قسم = ۱۰۹۲ منهای ابجد سه خلیفه کن ۱۲۰۲- منهای ۱۰۹۲ = ۱۱۰مولا و مقتدای عالم علیست =شکر خداوندها ۶۵۱-۵۴۱= ۱۱۰ علی۱۱۰مولا و مقتدای عالم فقط و فقط ۴۰گوهر عالم ۴۰علیست =ولایت حق ۲۵۵+۱۱۰علی = ۳۶۵ روزسال لعنت ۲۲ عمر ۲۲ دوزخه ۲۲ ابابکر ۲۲ شیطان ۲۲ برای رو کم کنی کم میکنیم ببینیم ظالم واقعی در عالم کیست به ابجد ظالم ۹۷۱ منهای ۴۳۰ مقصر = ۵۴۱ ابجد ابوبکر و عمر لعنت خدا بر این ۴۹سه خلیفه ناحق۴۹ ابوبکر۲۷+۲۲ عمر = ۴۹ شیطن لعین ۴۹ این معادله سی مرحله داردظالم و مقصر را هر طور در نام سه خلیفه ملحد کم و زیاد کنی معرف یکی دیگر از این سه شیطان صفت میباشد واقعیات ۲۶بکلام خدا ۲۶راه حق ۲۶ انتخاب درست ۲۶ بیعت ۲۶ وصیت ۲۶ علی ۲۶ غدیر۲۶ شهادت به یگانگی خدا که ۷۴ فرقه ابجد ابوبکر و عمر و عثمان ۷۴ میباشد این سه خلیفه باعث ۷۴ فرقه شدن دین اسلام شدند و پیامبر فرمود فقط یک فرقه اهل نجات است به ابجد فرقه ۳۸۵ شیعه ۳۸۵ به ابجد صغیر هم فرقه ۲۵ کعبه ۲۵ شیعه ۲۵ ره حق ۲۵ میباشد فقط به ابجد اعوذبلله من شیطان رجیم ۷۷۲-۵۴۱ =٢٣١ ابوبکرعمر شیطانین۴٣٠مقصر۴٣٠ +۵۴١= ٩٧١ ظالم به دست میآید ظالم ٩٧١ منهای ۶۶١ عثمان = ٣١٠ عمر+٢٣١ ابوبکر = ۵۴١ +۴٣٠ مقصر= ٩٧١ ظالم ابوبکر و عمر۵۴١ لعنتا ۵۴۱ظالم ۹۷۱-۴۳۰مقصر = ۵۴۱ ابجد ابوبکر و عمر ۵۴۱- ۳۱۰عمر= عصیانی۲۳۱ ابوبکر ۲۳۱ خناسانی ۷۷۲ -۵۴۱=۲۳۱ مفسدینه۲۳۱ کوره ٢٣١نفاق۲۳۱ نافهمندا ۲۳۱ ابوبکر اعوذبلله من شیطان رجیم ۷۷۲-۵۴۱ لعنتا ۵۴۱ظالم ۹۷۱-۴۳۰مقصر = ۵۴۱ ابجد ابوبکر و عمر ۵۴۱= ۲۳۱ عصیانی۲۳۱ ابوبکر ۲۳۱+٣١٠عمر= ۵۴١ عمر ٣١٠ کفری٣١٠ نیرنگ ٣١٠ خناسانی ۷۷۲ -۵۴۱=۲۳۱ مفسدینه۲۳۱ نفاق۲۳۱ نافهمندا ۲۳۱ ابوبکر به ابجد دین اسلام۱۹۶ضرب۱۴معصوم در ۱۴ و اسلام به ابجد صغیر و کبیر۱۴۴ضرب ۱۲امام در ۱۲میباشد اسلام ۱۲حق۱۲ ساعت ۱۲بماه ۱۲ارباب ۱۲امام شیعه راه حق۲۶ علی۲۶ میباشد به ابجد ظالم ۹۷۱-۴۳۰مقصر = ۵۴۱ ابجد ابوبکر و عمر ۵۴۱خداوندسال را بخاطر ۵ تن و ۱۲امام و ۱۴معصوم سال را ۳۶۵روز قرار دادضرب ۵تن درخودش و ضرب دوازده ۱۲امام درخودش و۱۴معصوم درخودش جمع سه ضرب ۲۵+۱۴۴+۱۹۶=۳۶۵ میشود۳۶۵روزسال به ابجد اسلام ۱۳۲+علی۱۱۰+۹۲محمد+۵ تن+۱۲+۱۴معصوم =۳۶۵روز سال+ ۲۰محمد =۳۸۵ شیعه ۳۸۵پیامبر فرمود فقط یک فرقه اهل نجات است فرقه به ابجد قرآنی فرقه ۳۸۵شیعه ۳۸۵ به ابجد صغیر فرقه۲۵شیعه۲۵بهترها۲۵ کعبه ۲۵به امر خدا ۲۵ اصل حق ۲۵جلوه خدا ۲۵ بسیجی۲۵بجهادی ۲۵دلاور۲۵ جانه جانانه۲۵ محشره۲۵ عاشقی ۲۵ره رسم۲۵ اساسه ایمان ۲۵ایمان بخدا ۲۵علم خدا ۲۵بی انتها ۲۵استواره ۲۵و مخلصونا ۲۵ مخلصی۲۵ره حق۲۵ضرب ۵تن ضربدر ۵ =۲۵فقط یک فرقه اهل نجات است۲۵شیعه میباشد۲۵کعبه ۲۵ رسول خدا ۲۵شناخت امامتت۲۵ تقواء ۲۵عدالت ۲۵ بترازوی عدالتی۵۶۶-۵۴۱ عمر ابوبکر= ۲۵ به ابجد (دین حق و حقیقت کدام است ۵۶۶) منهای ابجدمرگ کافر۵۴۱ =۲۵دشمن دین مردکافر ۵۴۵-۴خلیفه =۵۴۱چه فلاکتی۵۴۱ ابوبکرو عمر۵۴۱-۵۶۶=۲۵شیعه فقط شیعه برحق میباشد به ابجدنور ۲۵۶+۱۱۰علی=۳۶۶ روزسال کسانی که به دروغ اسلام آوردند و اصول دین را قبول نداشتند اصول دین ۵+ ۵۸۴ بت پرستهای نادان +شیطان رجیم ۶۱۳= ۱۲۰۲ دروغ ۱۲۱۰ منهای ۸رکن دین = ۱۲۰۲ ابجد ابوبکر عمر و عثمان چه کسانی به پیامبر و خانواده اش ۱۴ معصوم دروغ گفتند به ابجد ۱۴ معصوم۱۴ منهای -دروغگو ۱۲۱۶=۱۲۰۲ ابوبکر و عمر و عثمان دروغ گو بوده اند ابجد ۱۴ معصوم ۱۷۴۳- ۱۲۰۲ = ۵۴۱ فلاکتی ۵۴۱ مرگ کافر ۵۴۱ عمر و ابوبکر ۵۴۱ ظالم ۹۷۱ منهای ۴۳۰ مقصر = ۵۴۱ آیه ۲۲سجده برای خدا سجده نکرد ابجد سه خلیفه ان من المجرمین منتقمون ۱۲۰۲ ابجد ابوبکر و عمر و عثمان ۱۲۰۲ به ابجدمقصر ۴۳۰- ۶۰ پلیدیها = ۳۷۰ شیطان ۳۷۰- ۶۰ پلیدیها = ۳۱۰ عمر۳۱۰+۶۰ پلیدیها = ۳۷۰ شیطان از شیطان پلیدتر بوده است خنزیر۸۶۷-۶۳۶ خوکی = ۲۳۱ ابوبکر هم خنزیر بوده هم خوک ۲۳۱ ابوبکر خوک کثیفه ۱۲۵۱- ۱۲۰۲ سه خیلفه = ۴۹ ابجد صغیر ابوبکر و عمر ۴۹ دشمن امامت علی ۵۹۰-۵۴۱ = ۴۹ ظالم ۹۷۱ – ۴۳۰ مقصر = ۵۴۱ ابجد ابوبکر و عمر ۵۴۱چه فلاکته۵۴۱ فلاکتی۵۴۱ مرگ کافر۵۴۱منافق به ابجد ۵۷۱- ۳۰ جزء قرآن = ۵۴۱ ابجد ابوبکر و عمر=مرگ کافر ۵۴۱ مقصر۴۳۰+۲۳۱ ابوبکر +۳۱۰عمر = ۹۷۱ ظالم به دست میآید به ابجد ولایت حق ۲۵۵ + ۱۱۰ علی = ۳۶۵ روز سال به ابجد عنایت حق ۳۳۹ +۲۶ علی راه حق ۲۶= ۳۶۵ روز سال اصل دین ۱۸۵+۱۱۰ علی+۴۰ نور هدایت =۳۳۵+۳۰ جز قرآن = ۳۶۵ روز سال ۷۴فرقه شدن دین اسلام توسط سه خلیفه نادان ابوبکر ۲۷+۲۲ عمر+۲۵ عثمان= ۷۴همه می گویندماشیعیان برحق میباشیم درست میگویندفارسی میگم به ابجد( فارسی۳۵۱ )قرآن را قبولداری قرآن۳۵۱ +۱۴معصوم خانواده پیامبر=۳۶۵روز سال +۲۰ محمد=۳۸۵ پیامبرفرمودفقط یک فرقه اهل نجات است فرقه۳۸۵شیعه ۳۸۵ فرقه ۳۸۵ رسول خدا فرمود فقط یک فرقه اهل نجات است قرآن به ابجد۳۵۱+۱۴ معصوم = ۳۶۵ روز سال ۵+۶+۳ =۱۴ معصوم به ابجد تمدیدا ۴۵۹منهای ۵۴۱ ابجد ابوبکر و عمر =۱۲ امام قبول داری دوسال تمدید کن۲۵سال خدمت فقط دوسال ماموریت لبخند ۶۲۲۳۷فاصله ازکهکشانهاتا زمین منافق به کسی میگویند که ۳۰ جزء قرآن را قبول ندارد به ابجد منافق ۵۷۱ – ۳۰ جزء قرآن = ۵۴۱ ابجد ابوبکر و عمر ۵۴۱ مرگ کافر ۵۴۱ فلاکتی ۵۴۱ عید غدیر به ابجد ۱۲۱۴منهای ۱۲۰۲ ابجد ابوبکر و عمر و عثمان =۱۲حق۱۲اسلام ۱۲حکم خدا ۶۷۳ +۵۴۱ ابجد ابوبکر و عمر=غدیر ۱۲۱۴- ابجد سه خلیفه ۱۲۰۲= حق ۱۲ اسلام ۱۲ قلب ۱۲ جانها ۱۲ ساعت ۱۲ بماه ۱۲ حم۱۲به ابجد مردان شیطان ۶۱۵-۵۴۱ عمر و ابوبکر ۵۴۱مرگ کافر=فلاکتی۵۴۱ = ۷۴ ابجد صغیرسه خلیفه باعث ۷۴ فرقه شدن دین اسلام شدند به ابجد نقض اسلامی۱۰۹۲+ ۱۱۰ علی = ۱۲۰۲ ابجد ابوبکر و عمر و عثمان ۱۲۰۲حکم اسلام را نقض نمودندو عهد شکن شدندبعد از غدیر این سه خلیفه کافر شدند کسیکه عهد خود را بشکند کافر میشود به ابجد= دین اسلام۱۹۶ضرب ۱۴ضربدر ۱۴=۱۹۶دین اسلام۱۹۶اسلام واقعی۳۱۹+ لااله الا الله ۴۶محمدعلی۴۶=۳۶۵روز سال+۲۰ محمد = شیعه ۳۸۵ فقط یک فرقه اهل نجات است و فقط شیعه میباشدعنایت خدا ۱۱۳۶-۱۲۰۲سه خلیفه=۴۶محمد ۲۰+۲۶علی =۴۶ علامت۲۵ خداوند ۱۷شیعه با نماز زنده است وما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون بسم الله الرحمن رحیم صد کتابو صدحدیث آئینه روی محمدعلیست همین بسکه نام محمدعلیست همه شیعه گردندبه زودی عزیزسلام خدا بر امیر غدیربخوان ما به پابوس خود ای امیر بخدا اگر علی ابجدش مثل اینها بود اگر حق هم بود قبولش نمیکردم اسلام ۱۲حق ۱۲قلب ۱۲حم۱۲آیا میدانید شیطان به ابجد ۲۲ دروغ ۲۲ ابابکر ۲۲عمر ۲۲ کلک۲۲ نیرنگ ۲۲ بظلمت ۲۲ دوزخه ۲۲لامذهب۲۲نفرت ۲۲ انزجار۲۲ناخلفه۲۲نابحقه۲۲پررو۲۲خائن هست ۲۲عمر۲۲ مقصر۲۲بمنافقا ۲۲شرابیا ۲۲ عمر ۲۲ ابابکر۲۲ شیطان ۲۲به هزار نام خدا قسم ۱۰۰۰به ابجد محمد مصطفا ۹۲ قسم = ۱۰۹۲ منهای ابجد سه خلیفه کن ۱۲۰۲- منهای ۱۰۹۲ = ۱۱۰مولا و مقتدای عالم علیست =شکر خداوندها ۶۵۱-۵۴۱= ۱۱۰ علی =ولایت حق ۲۵۵+۱۱۰علی = ۳۶۵ روزسال (با قلب عالم ۱۴۴) آشنا شوید ای فریاد ای داد اسلام به ابجد کبیر و صغیر ۱۴۴ اسلام محممد هم ۱۴۴ ای فریاد ضرب عالم امکان محمد استو جمال محمد علیست ۱۱۴دوازده امام ۱۲ ضربدر ۱۲ = ۱۴۴و سوره قرآن ۱۱۴+۳۰ جزء قرآن = ۱۴۴ اسلام به ابجد صغیر و کبیر ۱۴۴ یعنی چه ۱۱۴ سوره قرآن +۳۰ جزء آن ۱۴۴ اسلام حق۱۴۴اسلام محممد ۱۴۴ است ضرب۱۲ امام ضربدر ۱۲= ۱۴۴ ابجد آیه وعتصمو بحبل الله جمیعا” و لا تفرقو ۱۴۴ میباشد(تنها برحق ترین مکتب در جهان شیعیان میباشد۱۴۴)چه کسی حق علی را غصب کرد به ابجد غصب ۱۰۹۲+۱۱۰= ۱۲۰۲ حق خدا و رسول را این سه خلیفه نادان قصب نمودند ابجد ابوبکر و عمر و عثمان ۱۲۰۲ شما را به بهترین و برحق ترین دین اسلام تشیع دعوت میکنیم اسم اعظمی۴۶حق با شیعها است۴۶راه علی حق است ۴۶ حق با علی است ۴۶ خلیفه خداوند ۴۶ ولایته فقیه ۳۴۷+۱۸ ذالحجه غدیر خم = ۳۶۵ روز سال به ابجد سربازه اسلامت ۶۵۱منهای ۵۴۱ ابجد ابوبکر و عمر = ۱۱۰ علی فقط سرباز اسلام بود غدیر ۱۲۱۴- ۱۲۰۲ ابجد سه خلیفه = ۱۴فقط حق با ۱۴ معصوم میباشد غدیر خم در ۱۸ذلحجه و بماه ۱۲ساعت۱۲ امام رگهای عصب مغز ۱۲ رگ میباشد به ابجد ۱۲ ضربدره ۱۸ ذالحجه =۳۵۱ قرآن + ۱۴ معصوم =۳۶۵ روز سال قرآن به ابجدقرآن۳۵۱+۱۴معصوم = ۳۶۵ روز سال ابوبکر ۲۳۱ -۱۱۰علی =۱۲۱یا علی ۱۲۱جهاده حق۱۲۱ بر حقترین مکتب اسلام تشیع میباشد۱۲۱ابجدسه خلیفه شیطان ۲۲ عمر ۲۲ ابابکر ۲۲ فتنه ۲۲ لا مذهب ۲۲خیانته۲۲ بمکر ۲۲ فتنه ۲۲ ابوبکر ۲۲رکب وبا ۲۲ بدشمن بشر ۲۲ آیه ۲۲سجده ۲۲ ان من المجرمین منتقمون۱۲۰۲ابجد این آیه ابجد ابوبکر و عمر و عثمان۱۲۰۲ میباشدغدیر ۱۲۱۴منهای ابجد سه خلیفه ۱۲۰۲ = ۱۴معصوم حق با۱۴ معصوم میباشد ابجد کبیرکل ۱۴معصوم را جمع کن میشود ۱۷۴۳منهای ابجد سه خلیفه کن ۱۲۰۲باور نمیکنی لعنت الله علیه ۵۴۱ الهم العن اول ظالم ظلمه حق محمد و آل محمد حق ولایت علی را ابوبکر قصب نمودبه ابجد مرگ کافر ۵۴۱ ابجد ابوبکر۲۳۱+۳۱۰ عمر= ۵۴۱ ظالم ۹۷۱ منهای ۴۳۰ مقصر= ۵۴۱ ابجد ابوبکر و عمر۵۴۱ +۴۳۰ مقصر = ۹۷۱ ظالم به دست میآید.به ابجد ولایته فقیه۳۴۷+۱۸ ذلحجه غدیر = ۳۶۵ روز سال ابجد اسلام حقی ۲۵۰+۱۱۰ علی۳۶۰+۵ تن = ۳۶۵بادینه حقی۴۶ لا اله الا الله۴۶ محمد ۲۰+۲۶ علی = ۴۶ ضربدر ۵ تن۲۳۰+۱۱۰ علی = ۳۴۰ +۲۶راه حق= ۳۶۶ روز سال ماشا ء الله لا حول ولا قوه الا بلله ۱۱۸+۱۱۰علی=۲۲۸+۹۲ محمد=۳۲۰+۴۶ لا اله الا الله ۴۶= ۳۶۶ روز سال فقط شیعه ۳۸۵منهای۳۶۵روز سال =حسین۲۰= محمد۲۰+۲۰=۴۰نورهدایت۴۰حقیقت دین۴۰ روح محبت۴۰بدرجه ایمان۴۰بمقام پیامبر ۴۰گوهر عالم ۴۰ با نور عالم ۴۰ تسخیر قلوب۴۰مذهب شیعه۴۰ راه علی۴۰ بمردان شجاع۴۰کعبه دله۴۰قدرتمندی۴۰ بشیعیانه۴۰ جعفریا ۴ راه راه حق۴۰حقیقتی ۴۰ آیت الله ها ۴۰ عشق علی۴۰ مذهب شیعه ۴۰ روشنفکر۴۰مردتشیع ۴۰انسان خلیفه خدا۴۰بمثل علی۴۰ عظمت ایران ۴۰عشق علی ۴۰ عدالت قرآن ۴۰ علی ۲۶+۱۴ معصوم =۴۰ بهشتیه جنته۴۰ شیرو عسل۴۰ محور بحق ۴۰ الله۱۹+ ۱۹ رمضان شهادت علی در صبح سپید محراب نماز = ۳۸ الله اکبر۳۸ علی ۲۶ +۱۲ اسلام = ۳۸به ابجد کبیر و صغیر علی ۱۳۶ حدیث کثاء و آیه مباهله ۱۳۶ ابجد صغیر و کبیر علی ۱۱۰+۲۶ =۱۳۶علی۲۶+۱۴ معصوم =۴۰ بمثل روز ۴۰ مومن ترین ۴۰راه حق۲۶راه اسلام ۲۶علی ۲۶جان رسول ۲۶ انتخاب درست۲۶ انتخاب بجای ۲۶ ارباب حق ۲۶ غدیر۲۶ وصیت ۲۶ بیعت۲۶به روح رسوالله حق با شیعه میباشدبه ابجدصغیر و کبیر اسلام ۱۴۴ ضرب ۱۲ ضربدر ۱۲ = ۱۴۴ امام شیعه میباشد قرآن ۳۵۱+۱۴ معصوم= ۳۶۵ روز سال جمال محمد علیست صد کتابو صد حدیث آئینه روی محمد علیست مگر نام محمدهم علی نیست ابوبکرو عمردیگر خرکیست لا اله الا الله محمد رسوالله علی ولی الله به ابجد ۱۹۶ضرب ۱۴ معصوم در ۱۴ = ۱۹۶ ضرب ۱۴ در ۱۴معصوم علی ولی الله ۶۷ ضربدر ۵ تن = ۳۳۵+۳۰کوثر = ۳۶۵ روز سال به ابجد صغیر۶۷ اشهد ان محمد ا” رسوالله ۶۷ الله به ابجد کبیر۶۷ +۶۷ =۱۳۴ +۱۱۰علی +۹۲ محمد+۳۰ کوثر =۳۶۶ روز سال خداوند سال را بخاطر ۵ تنو ۱۲ امام و ۱۴ معصوم سال را ۳۶۵ روز قرار داد ۵ضربدر ۵=۲۵ امام۱۲ ضربدر۱۲=۱۴۴و ۱۴معصوم ۱۴ضربدر۱۴=۱۹۶+۱۴۴+۲۵= ۳۶۵ روز سال پیامبر فرمودخداوند برای هر چیزی سروری قرارداد علی۲۶+۲۶ راه حق=۵۲ سروراوصیاءبعالم میباشد۵۲ جمعه+۳۱۳روز = ۳۶۵روز سال قال علی(ع )علم ابجد هزار باب دارد و مشخص کننده۱۲حق۱۲+۱۵ناحق= ۲۷ ابوبکر۲۷بناحقی۲۷اشتباکرد۲۷شتاب کرد۲۷ مرگ نادان ۲۲ لامذهبه۲۷خائنهسه۲۷شکست۲۷مجنونی۲۷ عشق مقام ۲۷جاطلبا۲۲بناحق است۲۲ شیطان۲۲مقصر۲۲بدبختی۲۲عمر۲۲ابابکر۲۲کلک۲۲نیرنگ۲۲شیطان ۲۲ مقصر۲۲ابابکر۲۲عمر۲۲دروغ۲۲بدبختی۲۲گورخر۲۲اشکخر۲۲کلک۲۲نفرت۲۲انزجار۲۲تکبر۲۲کید۲۲ تکبر۲۲باابلیس۲۲بظلمت۲۲زشتیا۲۲مجنونه۲۲هذیان۲۲ مقصر۲۲ ملحد۲۲لعنت۲۲مبتلاه۲۲بسرطان۲۲خیانته۲۲ شرابیا۲۲لامذهب۲۲ بظلمت۲۲جنگ طلب۲۲به آتشی۲۲دوزخه۲۲ دشمن اسلام ۲۲علل۲۲ بت پرستت۲۲شرابیا۲۲ تنها۱۲حق۱۲ اسلام۱۲با علی مولاست ۸۴عیدغدیر ۸۴+۲۶راه حق۲۶علی=۱۱۰فرق حیدرکعبه محراب چیست هر دو باشد یک نشان حق با علیست بی اذن علی قدم مزن بر محراب هم زاده محراب شهید محراب علیست سایه پیغمبر ندارد هیچ میدانی چرا آفتابی چون علی درسایه پیغمبراست بمرد آسمان ۲۶ مردبالا ۲۶خیلی ۲۶ مردی ۲۶علی۲۶ رستمی ۲۶ مت سر = رستم ۲طلاء ۲۶علی۲۶نور افتخار شیعه نام یا علیست مگر نام محمد هم علی نیست ابامکرو عمر دیگر خر کیست ابجد شیطان بوود نام عمر کرده وهابی همه یکجا چو خر به ابجد شیطان ۲۲ عمر ۲۲ ابابکر۲۲ مقصر ۲۲ دروغ۲۲ تکبر۲۲کسانی که در امر به معروف و نهی منکر کوتاهی کنند مقصر اصلیت ۴۹میباشند صدا و سیما تو را به خدا کمک کنید در رساندن خبر اسلام بحق۲۶ به ابجد صغیر و کبیراسلام ۱۴۴ ضرب ۱۲ امام ضربدر ۱۲= ۱۴۴اسلام بحق ۲۶راه حق ۲۶ امامت حق ۲۶ مستقیسم ۲۶ غدیر ۲۶ امانت نبی ۲۶ بیعت۲۶وصیت۲۶ پیامبرا ۲۶ علی ۲۶ امانت ارباب ۲۶ ارباب حق ۲۶مسئول۲۶ بدین خوب ۲۶ راه حق ۲۶ راه اسلام ۲۶ شیعها ۲۶ راه حق علی میباشدشما مسئولیددر برابر مردم یا ۱۲حق شیعه اسلام ۱۲ را بپذیرید یا شک نکنید که دوزخ بد منزلگاهی به ابجد قرآنی۸۲ حق درجهان با چه کسی میباشد۸۲ تنها راه علی حقست۸۲ ابجد کبیر و صغیر مولاء قائم آل محمد است قدرت چهارده معصوم نور ه عالم است۱۲۰ بحقی۱۲۰ ابجد کبیر و صغیر حضرت مهدی ۸۲ریاضی در قرآن ۱۲۴۰۰۰هزارپیامبر =مائه أربعه وعشرون ألفا نبیا=۱۱۰علی ۱۱۰محمد ۹۲یعنی ۲ضربدر۹= ۱۸ ذالحجه” غدیرخم ۱۸+۹۲ محمد=۱۱۰علی (صدوبیستو چهار هزار۷۲ )به ابجد( صدوبیستو چهار هزار پیامبر حق= ۱۱۰ ) یا اَحمَد لَولاک لَمّا خَلَقتُ الأَفلاک و لَو لا عَلِیٌ لَمّا خَلَقتُک ولَو لا فاطِمَهُ خَلَقتُکُما.ای احمد اگر تو نبودی زمین و آسمانها را خلق نمی­ کردم و اگر علی (ع) نبود تو را خلق نمی­کردم.و اگر فاطمه نبودنه تو نه علی و نه زمین و آسمان۱۱۰ تنها درجهان مذهب شیعها حق میباشد۱۱۰پیامبران الهی به ابجد (صدوبیستو چهار هزار۷۲ )به ابجد( صدوبیستو چهار هزارپیامبر حق= ۱۱۰ )بخاطر علی اگه میشد کسی دیگر که ۱۱۰نمیشد خودتان بگوئید با این همه دلیل و برهان با علوم مختلف انسانی که ۲۶حساب کتاب۲۶ کسی سرش نشود بدرد گور میخورد پیامبر خدا فرمود هر کسی به ۲۶علی۲۶ معتقد ۲۶ نباشد ایمانش کامل نیست کتاب الله و عترتی ظالم ۹۷۱منهای ۴۳۰ مقصر = ۵۴۱ ابجد ابوبکر و عمر ۵۴۱ +۴۳۰ مقصر = ۹۷۱ ظالم منهای۶۶۱ عثمان = ۲۳۱ ابومکر رکب وبا به دست میآیددوسال خلافت ناحق از دنیا رفت به درک اگر حق بود مشخص۲۷محرز ۲۷قلب سیه ۲۷لامذهبه۲۷ابومکر دوسال خلافت نکرده از دنیا رفت ابوبکر رکب وبا ۲۷ نامردانه ۲۷سوره مورچه ۲۷ ابوبکر ۲۷لامذهبه۲۷ بی دین دشمن اسلامه۲۷ دوزخی ۲۷ احمق نادان ۲۷احمقی ۲۷مقصره ۲۷ بدبختیه ۲۷قلب سیه ۲۷ سه خلیفه قاصب۲۷ احمق نادان۲۷ اشکه خره۲۷ ابوبکر ۲۷در آتشی ۲۷شیطانه۲۷ لامذهبه۲۷دشمن اسلامه۲۷مرگ نادانه ۲۷ضدخدای ۲۷ دشمنه اسلام ۲۷خارترها ۲۷باخاریه۲۷ قلدره۲۷بنامردها مقصره ۲۷ هذیانه۲۷حیوان ۲۷ زنازاده ۲۷ بابزدله ۲۷ بابت پرستها۲۷بارکجه۲۷ فسقیه۲۷ بفجوره ۲۷قصب نمود۲۷ در آتشی۲۷ دوزخی ۲۷ ابوبکر۲۷بدشمن خدای۲۷دشمن بخداوند۲۷دشمنه اسلام ۲۷ زنازاده ۲۷بابت پرستها۲۷بارکجه۲۷ فسقیه۲۷ بفجوره۲۷قصب نمود۲۷ در آتشی۲۷ دوزخی ۲۷ ابوبکر ۲۷بدشمن خدای۲۷دشمن بخداوند۲۷دشمنه اسلام۲۷ لامذهبه۲۷دشمن اسلامه۲۲مرگ ناحق ۲۷روبای ۲۷نکبتیا۲۷حرام ها۲۷المومنو یکفی بالاشاره صد با ۵ علم و هزار دلیل حق با شیعه ۵۲سیاست یعنی چه ۵۲ حواست به ۵۲ جمعه سال ۵۲+۳۱۳ روز باشد = ۳۶۵ روز سال اگربشما بگویند شما بر باطل میباشی به۲۶هزاره۲۶ دلیل ۲۶ حق چیست ۲۶ راه اسلام ۲۶ عشق اسلام ۲۶ ای جانمه ۲۶نور خداه ۲۶ بجانه جانانم۲۶ اسلام بحق ۲۶علی۲۶ راه حق ۲۶ محوری۲۶قرآنیا ۲۶حق بحق ۲۶جان رسول ۲۶ وصیت ۲۶ بیعت۲۶یر ۲۶علی ۲۶ امیدبخدا ۲۶ اساس وحی۲۶ عشق نجاتبخش ۲۶ بهشتیه۲۶اهل نجاتت ۲۶ نجاتبخشید۲۶ راه اسلام ۲۶ عشق حق ۲۶خیبرها ۲۶ بت شکنی ۲۶ بدوش نبی ۲۶ جمال حق ۲۶ مظلوم ها۲۶حساب کتاب۲۶شما را با ضرب معکوس و جمع در ابجد قرآنی آشنا میکنیم راه حق۲۶علی۲۶یعنی ۶ضربدر ۲= ۱۲حق ۱۲ اسلام۱۲ساعت ۱۲بماه ۱۲رئیس ارباب حق علی ارباب حق۱۲ امام میباشند۴۶بحدیث عشق۴۶ یعنی ۶+۴= ۱۰ فروع دین ۱۰ده انگشت داری به دست که قلب علی محمد است۲۵ شیعه۵ضربدر ۲= ۱۰ و پنج تن ۵+۵=۱۰ ۴۶یعنی۶+۴= ۱۰ فروع دین ۱۰به ابجد شیعه ۲۵ یعنی ۵ضربدر ۲ = ۱۰ فروع دین ۱۰ ( دوست دارم )یک نور واحدند محمد ۲۰+۲۶ علی =۴۶ لا اله الا الله ۴۶ضربدر ۵ تن = ۲۳۰ +راه حق ۲۶+۱۱۰ علی = ۳۶۶ روز سال به ابجد کبیر و صغیر اسلام ۱۳۲ + اسلام ۱۲ = ۱۴۴ ضرب ۱۲ امام ضربدر ۱۲= ۱۴۴ به ابجد کبیر اسلام ۱۳۲یعنی ۲ضربدر ۳= ۶+۱= ۷ نام امامان شیعه بدون تکرار در قرآن ۷ میباشد شیعه ۲۵ یعنی ۵+۲= ۷ ثبع المثانی من القرآن العظیم مراد ائمه شیعه بدون تکرار در قرآن ۷ نام و ۷بار صفا ۷ دوره کعبه میباشدهفت سنگ به سه شیطان بزن با خلوص نیت شیعه میشوی۲۵ کعبه ۲۵ شیعه ۲۵ یعنی ۵+۲= ۷ به سه شیطان در مکه ابو مکر عمر و عثمان ۷ سنگ میزنی تا حج شما مقبول افتد به ابجد قرآن العظیم ۴۶ مرادفرزندان وخانواده کتاب الله و عترتی محمد۲۰+۲۶ علی = ۴۶ لا اله الا الله ۴۶ میباشد سلام بر جمال قائم آل محمد صاحب هزار باب علم ابجد قرآنی۱۲۴۰۰۰هزار پیامبر آمدند برای غدیر خم ۱۲۴۰۰۰ ضرب ابجدش میشود ۸ +۱۳۶=علی ۱۴۴ اسلام ۱۴۴محممد۱۴۴ به ابجد صغیر و کبیر ۱۴۴ اسلام واقعی شیعه میباشد۱۴۴ تقسیم بر ۲۵ شیعه= ۵ تن آل عباء خانواده پیامبر ۳۶۵ یعنی ۵ضربدر۶ = ۳۰ضربدر ۳= ۹۰منهای ۷۴ ابجد سه خلیفه +شهادت ۱۰فروع دین=۲۶ راه حق ۲۶ علی۲۶میباشد ۱۲۴۰۰۰هزار پیامبر خداوند برای هدایت بت پرستان عرب فرستاد باز هم کودن دین اسلام ۷۳ فرقه باطل و یک فرقه حق۷۳+۱= ۷۴ ابجد کسانی که با عث ۷۴ فرقه شدن دین اسلام شدندتوسط سه خلیفه قاصب۲۷ احمق نادان۲۷ اشکه خره ۲۷ ابوبکر ۲۷ در آتشی ۲۷شیطانه۲۷ مقصره ۲۷ هذیانه۲۷ زنازاده ۲۷ بابت پرستها۲۷ بارکجه۲۷ فسقیه۲۷ بفجوره ۲۷قصب نمود۲۷ در آتشی۲۷ دوزخی ۲۷ ابوبکر ۲۷بدشمن خدای ۲۷دشمن بخداوند۲۷دشمنه اسلام ۲۷ مرگ نادانه ۲۷ضدخدای ۲۷ دشمنه اسلام۲۷باخاریه۲۷ قلدره ۲۷بنامردها۲۷ روبای ۲۷ روبای ۲۷نکبتیا۲۷ حرام ها ۲۷ خدا را شکر اسلام به ابجد سه نشده یا حق سه نشده وگرنه این پرروها ول کن معامله نبودندبه ابجد اسلام ۱۲ حق ۱۲ قلب ۱۲ حم ۱۲ بماه ۱۲ حق ۱۲ در ۱۲ حق ۱۲قلب ۱۲ ولی شکلش ۵ تنه علی ۲۶ عشق حق ۲۶ میباشدعلی۲۶راه حق ۲۶ ولی ۲۲بناحقه ۲۲ شیطان ۲۲ عمر ۲۲ ابابکر۲۲ دروغ ۲۲ کلک ۲۲ بدبختی ۲۲ مقصر ۲۲ ملحد۲۲ هذیان۲۲ شیطان با فتنه ۲۲فسقی۲۲فسدی۲۲بنفاقی۲۲ این از معجرات عالم است به ابجد قرآنی مقصر ۴۳۰+ ۵۴۱ ابجد عمر و ابوبکر =۹۷۱ ظالم به دست میآید۹۷۱ظالم منهای – ۶۶۱ عثمان =۳۱۰ عمرمیشود عثمان ۶۶۱-۲۳۱ ابوبکر =۴۳۰ مقصر به دست میآید عثمان ۶۶۱- ۴۳۰ مقصر= ۲۳۱ ابوبکر به دست میآید ابجد ابوبکر و عمر ۵۴۱ – ۲۳۱ ابوبکر = ۳۱۰ عمر و ابجد سه خلیفه ۱۲۰۲ – ۶۶۱ عثمان= ۵۴۱ ابوبکر و عمر ۵۴۱ +۴۳۰ مقصر= ۹۷۱ظالم به دست میآید عثمان ۶۶۱ +۳۱۰ عمر ۹۷۱ ظالم بدست میآیدابوبکر ۲۳۱- ۱۲۰۲ ابجد ابوبکر عمر و عثمان = ۹۷۱ ظالم به دست می آید ظالمه ۹۷۶ – ۳۱۰ عمر =۶۶۶ علامت شیطان پرستان۶۶۶ بدترینی ۶۶۶ الله نورسماوات والارض۱۸۶۸منهای ۱۲۰۲ سه خلیفه= ۶۶۶ ظالم ۹۷۱-۳۱۰ عمر =۶۶۱ عثمان – ۲۳۱ ابوبکر =۴۳۰ مقصر اصلی دین ابوبکر عمر و عثمان میباشند عثمان ۶۶۱-۲۳۱ ابوبکر =۴۳۰ مقصر به دست میآید عثمان ۶۶۱-۴۳۰= ۲۳۱ ابوبکر به دست میآید مفسدیه ۱۹۹ به ابجد۱۹۹ مفسدیه + ابوبکر ۲۳۱= ۴۳۰ مقصر۴۳۰ -۹۷۱ ظالم =۵۴۱ ابوبکر و عمر ظالم ۹۷۱- ۲۳۱ ابوبکر =۷۴۰ مقصر عمر ۴۳۰ مقصر۴۳۰ +عمر ۳۱۰= ۷۴۰- عمر ۳۱۰= ۴۳۰ مقصرو مقصر عمر به ابجد میشه ۷۴۰ مقصر عمر اهرمن به ابجد ۲۹۶+۳۶۵ روز سال = ۶۶۱ عثمان میباشد اهرمن۴۳۰مقصر +۳۱۰ عمر= مقصر عمر ۷۴۰ مقصر عمر ۷۴۰+۲۳۱ ابوبکر =۹۷۱ ظالم به دست میآید ۹۷۱ ظالم – ۷۴۰ مقصر عمر = ۲۳۱ ابوبکر ظالم و مقصر دین میباشد و ۶۶۱عثمان + عمر ۳۱۰=۹۷۱ظالم + ۲۳۱ ابوبکر =۱۲۰۲ ابجد سه خلیفه ۱۲۰۲-۹۷۱ظالم ظالم=۲۳۱ ابوبکر بدست می آید ۲۳۱ ابوبکر +عمر ۳۱۰ = ۵۴۱ عمر و ابوبکر۲۳۱ +۴۳۰ مقصر =۹۷۱ ظالم به دست میآید چه ربطی داره به شقیقه ظالم به ابجد قرآنی ۹۷۱منهای مقصر ۴۳۰= ۵۴۱ ابجد ابوبکر و عمردر میآید کلمه مقصر ۴۳۰ + عمر ۳۱۰ + ابوبکر ۲۳۱=۹۷۱ ظالم ۹۷۱+۲۳۱ ابوبکر= ۱۲۰۲ ابجد سه خلیفه ابومکر عمر عثمان ۱۲۰۲به دست میآید‌۴۳۰مقصر ۴۳۰+ ابجد ابوبکر و عمر ۵۴۱ =۹۷۱ ظالم میشود مقصر۴۳۰+ ۲۳۱ابوبکر =عثمان ۶۶۱ + ۳۱۰ عمر= ۹۷۱ظالم به ابجد قرآنی ظالم ۹۷۱+۲۳۱ ابوبکر = ۱۲۰۲ ابجد سه خلیفه ابومکر عمر عثمان ۱۲۰۲به دست میآید‌ مقصر ۴۳۰+۲۳۱ ابجد ابوبکر= ۶۶۱ عثمان =و ابوبکربا وعمر ۵۴۱ +۴۳۰ =۹۷۱ ظالم میشود مقصر۴۳۰+ ۲۳۱ابوبکر =عثمان ۶۶۱ + ۳۱۰ عمر= ۹۷۱ظالم و بر عکس مثل نام ابوبکر رکب وبا هست اگر کلمه ظالم ۹۷۱- مقصر ۴۳۰ کنی= ۵۴۱ جمع ابجد ابوبکر و عمر ۵۴۱+۴۳۰ مقصر =۹۷۱ ظالم به دست میآید ابوبکر چون ظالم بود دو سال خلافت نکرده از دنیا رفت صحیح مسلم ج ۵ ص ۱۵۲، کتاب الجهاد باب ۱۵ حکم الفئ حدیث ۴۹، فتح الباری ج ۶ص ۱۴۴در باره دوری کردن و کراهت داشتن امام علی از خلفاء مثال ضرب۱۴معصوم ضربدر۱۴=۱۹۶دین اسلام ۱۹۶میشودیعنی۶ضربدر ۹=۵۴+۱=۵۵ + ۱۷+۱۰ = ۸۲ مهدی گل سر سبد۱۴معصوم ۸۲ مهدی ۵۵+۱۷=۷۲شهیدکربلاء+۱۷نمازدر ۵ وقت بنام ۵ تن آل عبائ = ۸۲ مهدی گل سر سبد ۱۲ امام که معلوم است۱۲ضربدر۱۲=۱۴۴یعنی۴ضربدر ۴=۱۶+۱=۱۷ رکعت نماز در۵ وقت بنام ۵ تن اسلام یعنی ۱۴۴یعنی ۴ ضربد ۴=۱۶+۱= ۱۷ونماز ۱۷رکعت نمازشهید نماز علی ۱۱۴+۱۷ نماز+۱۳ رجب تولد مولاء = ۱۴۴ ضرب ۱۲ در ۱۲ سوره هود، آیه ۱۱۴: وَأَقِمِ الصَّلاَهَ طَرَفَیِ النَّهَارِ وَزُلَفًا مِّنَ اللَّیْلِ إِنَّ الْحَسَنَاتِ یُذْهِبْنَ السَّیِّئَاتِ ذَلِکَ ذِکْرَى لِلذَّاکِرِینَ؛ و در ۵۹بدوطرف روز۵۹=اول علی و آخرآن ۱۲ بدو طرف آن ۴۰ بدو طرف روزا۵۹ مهدی ۵۹ اول وآخر آن۳۱ منظور ۵ تن+۱۲امام +۱۴ معصوم = ۳۱ نور قرآن ۳۱ قرآ ن ناطق ۳۱ کلام حق ۳۱ منظور خانواده محترم پیامبر میباشدو نخستین ساعات شب نماز را برپا دار زیرا خوبیهاکسب و بدیها را از میان مى‏برد این براى پندگیرندگان پندى است خداوندآسمان را ۵۹برای تقویت چشمها۵۹آبی آبی۲۶ قرار داد۲۶بفیروزه ۴۶ ماه به ابجد۴۶ ماه عالم۳۱ یعنی۵ تن+۱۲ امام +۱۴ معصوم =۳۱ نور قرآن ۳۱ کلام حق ۳۱ قرآن ناطق۳۱ نوره چشمها ۳۱ آسمانه آبیه۳۱نور چشمها ۲۶ آسمانه آبی۲۶ آبی۱۳+۱۳ =۲۶ آبی سیزده رجب تولد مولاء در کعبه=۲۶ علی ۲۶+۴۶= ۷۲ بهفتادودوشهید ۵۹مهدی۵۹ نور چشمها را زیاد میکند تا حالا کفتر باز عینکی کسی دیده . وفروع دین۱۰ شرط پنج تن است ۵+۵=۱۰ به ده شرط فروع دین ۱۰ ده انگشت داری به دست لا اله الا الله است این نشان ۵ تن است۵ انگشت داری به دست این نشانه ۵ تن است ۱۴ بند انگشت داری به دست این نشانه ۱۴معصوم شیعه است ۱۳ رجب تولد۱۳+۹۷ کعبه ۱۱۰علی۱۳+۱۳= ۲۶ +۲۶=۵۲ در هر سال ۵۲ جمعه+۳۱۳روز= ۳۶۵روزسال میشود۵+۶+۳=۱۴ معصوم شیعه۱۹۶ یعنی۱۴ ضرب۱۴=۱۹۶ و ضرب ۱۲ امام ضربدر ۱۲= ۱۴۴ + ۵۲ جمعه در سال =۱۹۶ بخاطر۱۲ امام و علی ۲۶+۲۶=۵۲ و ۱۴معصوم به ابجداسلام ۱۳۲ + علی ۱۱۰+۹۲محمد + ۵تن+۱۲+۱۴معصوم = ۳۶۵ علی به ابجد علی۱۱۰+۹۲ محمد +۱۳۵ فاطمه+۳۰جزء قرآن = ۳۶۵ روز سال۵+۶+۳=۱۴ معصوم +۱۲ امام = ۲۶ علی ۲۶ +۵۲+۱۴ معصوم = ۹۲ محمد ۹۲+۱۱۰ علی = ۲۰۲ فاصله مکه تا غدیر خم ۲۰۲ کیلومتر میباشد به(ابجددین۲۶ علی ۲۶راه حق ۲۶) (دین حق۲۶ به ۱۲۴۰۰۰ هزار پیامبر قسم تقسیم بر۱۳۶ ابجد کبیر و صغیر علی = ۲۷ابوبکر ۲۷ خیانتی ۲۷ بی نمازا ۲۷ دوزخی ۲۷ لعنته ۲۷زنازاده ۲۷ ابوبکر ۲۷ رکب وبا ۲۷ ابجدظالم۹۷۱ منهای مقصر ۴۳۰= ۵۴۱ ابجد ابوبکر و عمر ۵۴۱ +۴۳۰ مقصر = ۹۷۱ ظالم به دست میآید به والله اگر این معادلات در باره شیعه بود دیگر حرف شیعه را هم نمیزدم به والله این یک معجزه است به ذات پروردگارقسم این یک معجزه سی مرحله ای میباشد کل ابجدچهارده معصوم کل ائمه ۱۷۴۳ منهای ابحد سه خلیفه کفر ۱۲۰۲ =۵۴۱ لعنت الله و لعنت تمام انبیاء بر ابجد ۵۴۱ اولی و دومی مقصر۴۳۰+۲۳۱ ابوبکر +۳۱۰ عمر = ۹۷۱ ظالم به دست می آید حق ۱۲ امام شیعه و اسلام ۱۲ امام شیعه میباشد ساعت ۱۲ بماه ۱۲ قلب ۱۲ حق ۱۲ اسلام ۱۲ وابجد ابوبکر و عمر و عثمان ۷۴ میباشد که دین اسلام ۷۴ فرقه ابجد صغیر سه خلیفه ۷۴ فرقه شدن امت اسلام شدندلا اله الا الله۴۶ پدر تاجداره ۴۶محمد ۲۰+۲۶ علی =جانشین بر حقه ۴۶ قل هوالله احدوهابی های نادان علی دارای علم پیامبر بود و ۴۰جانشین بر حق ۴۰با پیامبر بود۴۰ عشق علی۴۰بدرجه ایمان ۴۰ روح محبت۴۰بمقام پیامبر۴۰ الطبری:روى عن النبی ص یاعلی انت وشیعتک هم الفائزون تف به روی هر کسی نادان بوود هم طرفدار ابوبکرو عمر عثمان بوود نام امام علی (ع) یکی از اسماء اعظم خداوند متعال است و بر زمین و آسمان اثرات خود را ظاهر می سازد و تا خدا نخواهداهل ۱۲ +نا اهل۱۵ =۲۷ ابوبکر ۲۷ رکب وبا ۲۷ حق۱۲+ ۱۵ناحق= ۲۷ رکب وبا ناحق حق را ناحق نمود ظالم ۹۷۱-۴۳۰ مقصر = ۵۴۱ ابجد ابوبکر و عمر ۵۴۱ نا اهله امت محمد ۴۹ چلپاسه مارمولک ۴۹شیطن لعین۴۹سه خلیفه ناحق۴۹ ابوبکر عمر ۴۹ به ابجدکشف اولین ۴۹حیوان عالم ۴۹حیوان ۲۷+گور خر ۲۲= ۴۹ابوبکر عمر۴۹ ۷۴ فهمو شعور حیوان ۷۴ ابجد عمرو ابوبکر و عثمان ۷۴ اولین حیوان ۲۷ ابوبکر ۲۷ دوزخی ۲۷ مقصره ۲۷ ظالمی ها ۲۷ اهل ۱۲حق ۱۲ اسلام ۱۲ شناخت خدا ۱۲ ساعت ۱۲ بماه ۱۲ سال ۱۲ حق ۱۲ اسلام ۱۲ نجاتبخش۱۲هوا ۱۲جانها ۱۲بماه ۱۲قلب ۱۲فشارخون ۱۲اهل۱۲ حم ۱۲حق ۱۲اسلام ۱۲دوازدهیمن سوره قرآن یوسف زهرا ۱۲و۱۲ معجزه هم بیاوری هدایت نخواهند شد ۴۶به درجه شهیدلا اله الا الله۴۶ محمد ۲۰+۲۶ علی=۴۶ همه پیامبران الهی همه ۱۲ امام شهیدند به ابجد۷۲ شهید واقعی اسلامی ۷۲ فرزندان فاطمه و علی ۷۲ شهید کربلاء۷۲+۷۲=به ابجد کبیر و صغیر اسلام۱۳۲+۱۲ اسلام = ۱۴۴ اسلام حق ۱۴۴ ضرب ۱۲ امام در ۱۲= ۱۴۴ اسلام ۱۴۴ اسلام محممد ۱۴۴ ماه۴۶+علی = ۷۲ شهید کربلاء ۷۲+ ۷۲ = ۱۴۴ علی ۱۳۶ +۸ رکن دین = ۱۴۴ هیجده ذالحجه غدیر خم ۱۸ ضربدر ۸ رکن دین = ۱۴۴ علی نوزده رمضان ضربت خورد و در شش سطح کعبه به دنیا آمد ۱۹ضربدر ۶= ۱۱۴ قرآن ناطق علیست ۱۱۴+۳۰ کوثر ۳۰ جزء قرآن = ۱۴۴ در باره فاطمه حق با دوازده امام ۵۲کوثر قرآن یک سوره زیبا ولی در باره عایشه و حفصه یک آیه عذاب نازل شده کشته شد زهرای اطهر زان سبب چونکه در قرآن تمام آیه ها حق با علیست ابجد کبیر و صغیر مولاء در این آیه ان تنصرالله ینصرکم و یثبت۱۱۰ اقدامکم ۲۶ ان شاء الله شهیدخواهم شد۷۲ ماه عالم به ابجد فرمانده کل۴۶سالیه ۴۶ ماه عالم ۳۱ + ۱۵ شعبان تولد مولاء ۴۶ باشیعیانی۴۶ ارکان دینی۴۶بزرگترینه۴۶ نور هدایتی ۴۶ =حقیقت دین ۴۶ قرآن العظیم ۴۶به درجه شهید ۴۶ سم بداده به شهید ۴۶ محمد علی۴۶ لا اله الا الله ۴۶ با جانشینان بر حق ۴۶ شیعه علی ۴۹۵ منهای ۵۴۱ = ۴۶حق با دوازده امام شیعه ۷۷میباشد ۴۶ باشیعیانی ۴۶ نور هدایتی ۴۶ حقیقت دین ۴۶ فقط شیعه ۴۶ نوره قرآنی ۴۶ خالصتری نابها۴۶ ناب ناب نابی۴۶ نوره قرآنی۴۶ بناب ترینیها ۴۶باشیعیانی۴۶ حقیقت دین۴۶ فقط شیعه۴۶ نور هدایتی ۴۶قرآن العظیم ۴۶ محمد علی۴۶ لا اله الا الله ۴۶ باشیعیانی ۴۶ نور هدایتی ۴۶ حقیقت دین ۴۶فقط شیعه۴۶ قلوب مسلمانیا ۴۶ هزار کتابی ۴۶ لا اله الا الله۴۶ باحقایق دین۴۶ حقیقت دین۴۶ فقط شیعه ۴۶قرآن العظیم۴۶مذهبه شیعها۴۶حقیقت دین۴۶فقط شیعه ۴۶بنور ایمانی۴۶باشیعیانی۴۶نور هدایتی۴۶محمد ۲۰+۲۶ علی= ۴۶قرآن العظیم۴۶ لا اله الا الله۴۶ محمد علی۴۶ هزار کتابی ۴۶مثبت ۲۸مثبت در مثبتی۲۸+۱۸مثبت=۴۶ لا اله الا الله۴۶ مهدی به ابجد صغیر۲۳+۲۳= ۴۶ محمد ۲۰+۲۶ علی= ۴۶ +۴۶= ۹۲ ابجد کبیر محمد ۹۲ +۱۸ مثبت ۱۸ مظلوم ۱۸غدیر خم ۱۸ ذلحجه ۱۸باانتخابات ۱۸ امر خدا ۱۸ اصله ۱۸ ایمان ۱۸ اصل ۱۸دین ۱۸ = ۱۱۰ مولاء و مقتدای عالم علیست محمد ۹۲+۱۸ ذالحجه۱۸ مظلوم ۱۸=۱۱۰علی پیامبر ۱۸باانتخابات۱۸ یار باوفا داشت که ابوبکر و عمر همگی راکشته و یا تبعید نمودند غدیر خم به ابجد ۱۸ذلحجه و بماه ۱۲ساعت۱۲ امام رگهای عصب مغز ۱۲ رگ میباشد به ابجد ۱۲ ضربدره ۱۸ ذالحجه =۳۵۱ قرآن + ۱۴ معصوم =۳۶۵ روز سالغدیر خم به ابجد ۱۸ذلحجه و ماه به ابجد ۱۲ ضربدره ۱۸ =۳۵۱ قرآن + ۱۴ معصوم =۳۶۵ ۱۲۴۰۰۰پیامبر تقسیم بر۱۳۶ علی= ۲۷ باقاصب دین خداوند ۴۹ ابوبکر۲۷+۲۲ عمر= ۴۹ ۱۲۴۰۰۰ پیامبر تقسیم بر ۴۰= ۸ +۴= ۱۲ امام محمد ۹۲یعنی ۲ضربدر ۹= ۱۸ جانشین محمد در ۱۸ ذلحجه مشخص شد ۱۸ یعنی ۸ ضربدر۱= ۸ یعنی ۸ رکن دین+۱۳۶ علی به ابجدکبیر و صغیر۱۳۶ +۸= ۱۴۴ اسلام هم به ابجد کبیر و صغیر ۱۴۴ میشود جالب ضرب معکوس ابجد کبیر و صغیر علی۱۳۶ ضرب ابجد علی هم میشود ۱۸ ذلحجه +۹۲ محمد = ۱۱۰علی محمد۲۰+۲۶ علی ۴۶ = ۴۶+۴۶=۹۲ محمدبا علی یک نور واحد بوده اند علی با محمد یک نور واحد بوده اندو به ابجد شهید ۱۹ میشود کسی که در محراب کعبه بدنیا و در محراب نماز در شب قدر ۱۹ رمضان شهید نماز میشود۵۹ باشهید محراب نماز۵۹ مهدی ۵۹ آشنا شوید ۵۹بامظهر ایمان و تقوا۵۹ مهدی ۵۹ گوهر حق ادیانی۵۹ فروع دینیا ۵۹محمد رسول الله۵۹مهدی ۵۹ شیعه ها برحقند ۵۹ ان تنصرالله ینصرکم ویثبت۱۱۰ اقدامکم ۲۶ علی مهدی۵۹ یعنی ۹+۵= ۱۴ معصوم گل سر سبد ۱۴ معصوم حسین۱۲۸ بر حق ترین مکتب در جهان اسلام میباشد ۱۲۸ تنها برحق ترینا۵۹و مهدی ۵۹ اشهد ان لا اله الا الله ۵۹ ولایته فقیه۵۹ شیعه ها برحقند ۵۹ اصول مذهب شیعه ۵۹ فدایی علی ۵۹ شیعه ها برحقتند ۵۹ قدرتمند ترینه ۵۹ بعلم ریاضی ۵۹ به ابجدوصی پیامبراسلام۵۹ چه کسی ۸۲ حضرت مهدی به ابجد قلب تپنده اسلام و قرآن کیست۸۲ حضرت مهدی ۵۹امید بقلب های تپند۵۹محمد رسوالله۵۹ به ابجد ۵۹جانشین بر حق محمد و علی در آخر الزمان ۵۹ ابجدش ۵۹میباشد۵+۹= ۱۴ معصوم ۵۹ محمد رسوالله۵۹ ضلال احکامی ها ۵۹پر افتخار ترینه ۵۹ جانشین بر حق خاتمی۵۹ محمد رسوالله۵۹ کسیست که ابجد کبیر نامش ۵۹ دلاور بنام داری ۵۹ مهدی ۵۹ میباشد ۵۹باامام مظلوم شیعها۵۹ مهدی ۵۹ گنجینه معارفها ۵۹معیارحقیه۵۹ فقیه آل محمده ۵۹ اشهد ان لا اله الا الله به ابجد ۵۹+۵۹= ۱۱۸ مهدی هم ۵۹ گنج ولایت نوری ها۵۹مهدی مولای شیعیان آنقدر زیبا میباشد هر کسی چهره ماهش را ببیند بلند میگوید اشهد ان لا اله الا الله ۵۹نماینده واقعی۵۹ بخداوند متعالیه۵۹ به ابجد شهید واقعی عالم مولاعلیست ۱۱۸ ماشاء الله لا حول ولا قوه الا بلله۱۱۸ گنجینه لا اله الا الله۱۱۸ مهدی۵۹+۵۹= ۱۱۸ به ابجد ۵۹ضربدر ۲= ۱۱۸ ابجد محمد ۹۲+۲۶علی = ۱۱۸ گنج لا اله الا الله = ۱۱۸ – ۵۹ مهدی =۵۹مهدی امربه‌معروف و نهى‌ازمنکر: دو فریضه اساسى براى نظارت عمومى در جامعه اسلامى .یداالله دست غیبی۲۶ دارد و قادر به تمام امور اسلام است به ابجد چهارده۲۳ معصوما ۳۱ یعنی ۵ تن +۱۲ امام +۱۴ معصوم = ۳۱ خانواده اسلام ۳۱ نور قرآن ۳۱ قرآن ناطق ۳۱ کلام حق ۳۱ نگینه اسلام۳۱ نور دعا ۳۱ مظهر بحق۳۱ اسلام بحق ۳۱امام صالح ۳۱ دین قرآن ۳۱ سیاست دین ۳۱ مخور بحق ۳۱ مغزدین۳۱به ابجد قرآنی الله ۱۹+۱۲ =کلام حق ۳۱نور قرآن ۳۱ قمه الجبل ۳۱بجان مهدی=۳۱ یعنی ۵ تن+۱۲ امام +۱۴ معصوم = ۳۱ نور خدا ی ۳۱ علم ابجد علم محاسبات ریاضی خدا در قرآن است اساس علم عدد بر این است که عدد مفروض ذهنیت انسان نیست. بلکه عدد از عالم سرّ الهی به اراده و مشیت پروردگار عالم ظهور و بروز پیدا کرده است.الله اکبر و عالم عدد روح گنج و کنز الهی است چنانچه پروردگار عالم اوّلین ظهور عدد را خود آغاز کرد و فرمودقُل هوالله احد)۵۲ هر سال ۵۲ جمعه داریم ۵۲حق با دوازده امام ۵۲یامقلب القلوب ۵۲ جمعه با ۳۱۳ روز ۳۱۳+۵۲= ۳۶۵ روز سال به ابجد نابقه اسلامه۳۱۳نوابق اسلامی۳۱۳ خداوند لعنت کندقاصبان خلافترادو ملعون ابوبکر و عمرکه ولایت۱۴معصوم خانواده پیامبر راقصب نمودندبه ابجد شیطان ۲۲ ابابکر ۲۲ عمر ۲۲ مقصر ۲۲ دروغ ۲۲ هذیان ۲۲ کلک۲۲ تکبر ۲۲ کید۲۲لعنت ۲۲ بدبختی ۲۲ عمر ۲۲با خدعه۲۲ ابابکر۲۲لامذهب ۲۲ بدشمن بشر ۲۲شیطان۲۲ سوره سجده آیه ۲۲ ان من المجرمین منتقمون ابجد این آیه ۱۲۰۲ ابجد ابوبکر و عمر و عثمان ۱۲۰۲ میباشد غاصبان خلافت ۱۴ معصوم خانواده پیامبرچه کسانی هستند اولین ۲۷ظالم دین۲۷ ابوبکر ۲۷ احمق نادان ۲۷ ابوبکر ۲۷ دوزخی ۲۷ بدبختیه ۲۷دروغه ۲۷ هذیانه ۲۷مقصره ۲۷حقه باز ۲۷ آلوده است ۲۷ آلودهه۲۷ خدابرای امتحان امت محمد این سه شیطان را که در مکه به هر سه آنها ۷ سنگ میزنیم به ابوبکر عمر و عثمان شهادت علی ۱۹ رمضان محراب نمازضربدر تولد ۶ سطح کعبه=۱۱۴ قرآن ناطق علی مولاست فرزندان فاطمه و علی ۷۲ شهید کربلاء+۷۲= ۱۴۴ماه ۴۶+علی۲۶= ۷۲ شهید کربلاء ۷۲ان شاء الله شهید خواهم شد۷۲+۷۲=۱۴۴ ماه عالم بودند۱۱۴ سوره +۳۰ جز = ۱۴۴ ضرب ۱۲ امام در ۱۲= ۱۴۴ اسلام به ابجد کبیر و صغیر۱۴۴ اسلام واقعی ۱۴۴ اسلام محممد ۱۴۴ به ابجد متر ۳۴۰ + قمر۳۴۰ = ۶۸۰ تقسیم بر ۵ تن = ۱۳۶ علی علی ابجد صغیر و کبیر علی ۱۳۶ +۸رکن دین = ۱۴۴و آسمان هشتم فقط مخصوص خانواده پیامبر است لولاک لما خلقت الافلاک علی ۱۴۴ محممد هم ۱۴۴ اسلام ۱۴۴ تقسیم بر ۱۲= ۱۲ امام در غدیر خم انتخاب ۱۸ستاره ۱۸ بنور ۱۸ ایمان ۱۸ البته۱۸ ذالحجت۲۶ باانتخابه۱۸ مثبت ۱۸ ایمان ۱۸ استقامت۱۸ طلبا۱۸ جانشین ۱۸ +۹۲ محمد = ۱۱۰ علی انتخاب شد۲۶غدیر ۲۶ علی امانت نبی ۲۶راه حق ۲۶دوست حق۲۶ با ولای ۲۶علی ۲۶جان محمد۲۶جان رسول۲۶ امام دین ۲۶ با ایمانه ۲۶ و عمر و ابوبکر و دشمن اسلام ۲۷ ابوبکر ۲۷ مقصره۲۷ عمره۲۷ شیطانه۲۷ مقصره ۲۷دروغه۲۷ اصلیت۲۷ بفدک۲۲ به ابجدلا اله الا الله۴۶ سالیه ۴۶دین دین بحق ۴۶حکومت دین ۴۶ ماه عالم ۳۱ + ۱۵ شعبان تولد مولاء ۴۶ باشیعیانی ۴۶ نور هدایتی ۴۶ = ۴۶ لا اله الا الله۴۶ محمد علی۴۶ تولد غدیر ۴۶ هزار کتابی ۴۶+۴۶=۹۲ محمد یک نور واحد بوده اند علی با محمدیک نور واحد بوده اندبه ابجد اسلام ۱۳۲+علی۱۱۰+۹۲محمد+۵تن+۱۲+۱۴معصوم =۳۶۵روزسال ۵+۶+۳= ۱۴معصوم به ابجد اسلام ۱۳۲+ علی۱۱۰+۹۲محمد+ نور قرآن ماه عالم قرآن ناطق= ۳۶۵ روز سال باحقایق دین۴۶ حقیقت دین۴۶ فقط شیعه ۴۶ قرآن العظیم۴۶مذهبه شیعها۴۶حقیقت دین ۴۶بنور ایمانی۴۶باشیعیانی۴۶نور هدایتی۴۶محمد ۲۰+۲۶ علی= ۴۶قرآن العظیم۴۶ لا اله الا الله۴۶ محمد علی ۴۶ مهدی به ابجد ۲۳+۲۳= ۴۶ +۴۶= ۹۲+۹۲=۱۸۴+۱۸۴= ۳۶۸-۳ خلیفه ناحق=۳۶۵ روز سال درد سرهای وهابیت با تشیع کم بود علم ریاضی قرآن هم به آن اضافه شدهر کدام از نمازهای پنج گانه را ۳بار در خودش ضرب و +۱۱۰ نام علی کنیم میشود ۳۶۶ روز سال مثال نماز صبح ۲ضربدره ۲=۴ و ۴ضربدره ۴=۱۶و ۱۶ضربدره۱۶=۲۵۶+ نام علی ۱۱۰=۳۶۶ و نماز سه رکعتی را دوبار و + ۳ مثال ۳ضربدره ۳=۹ضربدره ۹= ۸۱ضربدره ۳= ۲۴۳+۱۲ امام شیعه ۲۵۵+ ۱۱۰ نام علی = ۳۶۵ روز سال الَّذِینَ۲۳ یَسْتَمِعُونَ۳۶ الْقَوْلَ ۲۳ فَیَتَّبِعُونَ۴۲ أَحْسَنَهُ۱۶ أُوْلَئِکَ۳۱ الَّذِینَ ۲۳هَدَاهُمُ ۱۹اللَّهُ ۱۹وَأُوْلَئِکَ۳۷ هُمْ۷ أُوْلُو۱۹ الْأَلْبَابِ ۱۸=۳۱۳ ابجد کل آیه زمر۱۸ ایمان ۱۸ استقامت۱۸البته۱۸ جانشین۱۸ با انتخاب۱۸ مثبت ۱۸قلوب ۱۸ مسلمانا ۱۸ ذلحجه غدیر خم۱۸ جمله ۱۸ = انتخابات دین ۳۱ صورت گرفت ابجد کل آیه زمر۱۸ ایمان ۱۸ استقامت ۱۸ ذلحجه غدیر ۲۶چرا غدیر خم جانشینه پیامبر مشخص شد چرا از بعد مسافتی هم حساب کنیم غدیر خم ۲۰۲ کیلومتری مکه میباشد ابجد محمد۹۲+۱۱۰علی = ۲۰۲ یک آیه ۲۰۲ بیشتر در قرآن نیست بقره هر کی قبول نکنه بقره ببینه ابامکر نیست علی دوست خداست ۲۶عشق حق ۲۶ علی ۲۶ وصیت ۲۶ بیعت۲۶ راه حق ۲۶ امانت نبی ۲۶جان رسول ۲۶جمال حق ۲۶ علی ۲۶ راه حق ۲۶ حساب کتاب میگویند۲۶انتخاب امام ها۲۶ انتخاب درست ۲۶ علی ۲۶ غدیر ۲۶ بیعت ۲۶ وصیت ۲۶ علی ۲۶ +۲۶ امانت نبی +۲۶جان محمد ۲۶+۲۶=۵۲ = ۵۲ جمعه +۳۱۳ روز = ۳۶۵ روز سال مرید ۲۵۴+۱۱۰علی= ۳۶۴ +۱ الله = ۳۶۵ روز سال خدا در غدیر علی را بعنوان جانشین پیامبر۳۱برگزید ۳۱امام صالح ۳۱ مظهر بحق ۳۱ نور دعا۳۱ یعنی ۵ تن +۱۲ امام +۱۴ معصوم = ۳۱نور قرآن ۳۱ کلام حق ۳۱ به ابجد از سوی خداوند علی انتخاب شده است ۹۲ محمد+ ذلحجه ۱۸= ۱۱۰ علی زمرآیه ۱۸ هیجده ذلحجه ۱۸ جانشین ۱۸ محمد۱۸+۹۲ محمد = ۱۱۰علی ای فرصت۲۶ ناب محمد به کعبه پا نهادی دوش احمد لا اله الا الله۴۶ نور هدایتی ۴۶ نتیجه اسلامی ۴۶حزب الله ی ۴۶ لا اله الا الله ۴۶ محمد ۲۰+۲۶ علی = ۴۶ نتیجه اسلامی ۴۶ با شیعیانی۴۶ به ابجد لا اله الا الله ۴۶ محمد ۲۰+۲۶ علی = ۴۶ نور واحد ۴۶+۴۶ = ۹۲ محمد پیامبر و جانشینش محمد ۹۲+۱۸ ذلحجه غدیر خم مثبت ۱۸ = ۱۱۰ علی مولای جهان است ۴۶+۲۶= ۷۲ شهید کربلاء ۷۲ان شاء الله شهید خواهم شد۷۲ الباب ۱۲ اسلام ۱۲ حق ۱۲ امام شیعه روز۱۲ ساعت ۱۲ سال ۱۲ بماه ۱۲قلب ۱۲ فشار خون ۱۲ اهل ۱۲ حم ۱۲ حق ۱۲ اسلام ۱۲ و بیاخ ابابکر بیاخ عمربیلاخ عثمان زمرآیه ۱۸ هیجده ذلحجه ۱۸ جانشین ۱۸ محمدغدیر۱۸+۹۲ محمد = ۱۱۰علی ه۳۱برگزید۳۱ نور قرآن ۳۱انتخابات دین ۳۱آشیانه حق٣١ سلسله نماز۳۱ علی۲۶حساب کتاب ۲۶ انتخاب نمود ۲۶ امانت نبی ۲۶جان رسول ۲۶جمال حق ۲۶ علی ۲۶غدیر۲۶نور دعا۳۱ بمعجزه ۳۱رمزرازی ۳۱ بازار اسلام ۳۱ زعیم ۳۱ برگزید۳۱ نور قرآن ۳۱انتخابات دین ۳۱ الباب ۱۲ اسلام ۱۲ حق ۱۲ امام شیعه روز۱۲ ساعت ۱۲ سال ۱۲ بماه ۱۲قلب ۱۲ فشار خون ۱۲ اهل ۱۲ حم ۱۲ حق ۱۲ اسلام ۱۲ و بیاخ ابابکر بیاخ عمربیلاخ عثمان . سوره قرآن ۱۱۴+۳۰ جزء قرآن = ۱۴۴ اسلام به ابجد صغیر و کبیر ۱۴۴ اسلام محممد ۱۴۴ است ضرب۱۲ امام ضربدر ۱۲= ۱۴۴ ابجد آیه وعتصمو بحبل الله جمیعا” و لا تفرقو ۱۴۴ میباشد سوره قرآن ۱۱۴+۳۰ جزء قرآن = ۱۴۴ است و شناخت نایب پروردگار=۶۳سن محمد و علی کف دستت نوشته ۸۱ – ۱۸ذلحجه غدیر خم=۶۳ سال سن پیامبر وعلی۶۳ سال حقانیت شیعه به ابجد ( سیصدو شصت پنج روز سال = ۶۳ =۶۳+۸۱ کف دستت نوشته ۸۱+۶۳ سن پیامبر و علی=۱۴۴رمز پیروزی شیعیان قائم حقانیت اسلام راستینها۷۲آلمحمداست۱۴۴اسلام ۱۴۴ به ابجد صغیر و کبیر۱۴۴ابجداسلام۱۳۲+علی۱۱۰+ ۹۲محمد +۵تن+۱۲+۱۴ معصوم =۳۶۵روزسال ۵+۶+۳=۱۴معصوم دین حق۱۷۲ منهای۱۳۲ اسلام = ۴۰ حقیقت دین۴۰ نمازو روزه ۴۰ مذهب شیعه ۴۰ خدا نموده خلقت ۴۰جمله جاودانه ۴۰ وبه ابجد دین حق اسلام ۱۷۲دین حق +۱۳۲اسلام = ۳۴۴ +۲۱ رمضان شهادت علی در محراب نماز = ۳۶۵ روز سال به ابجد سیاست کفری۴۹ابوبکر ۲۷+۲۲عمرخارجی = ۴۹وهابی ۲۴ منهای ۷۳ فرقه باطل = ۴۹ ابوبکر ۲۷+۲۲ عمر = ۴۹ چلپاسه مارمولک ۴۹ وهابی ها گمراهن۴۹ جنگ و خونریزی ها ۴۹ ابوبکر عمر۴۹ حیوان ۲۷ +گورخر۲۲= ۴۹ اول حیوان ابابکر۲۷+۲۲ عمر = ۴۹با عث شهادت شهدای کربلاءاین دو ملئون شدندبه ابجد ظالم ۹۷۱ منهای۴۳۰مقصر = ۵۴۱ ابجد ابوبکر و عمر قصب خلافت ۱۴ معصوم خانواده پیامبر نمودندبه ابجد اولین حیوان عالما ۷۴ ابجد ابوبکر و عمر و عثمان ۷۴ میباشد کل ابجد ۱۴ معصوم ۱۷۴۳ منهای ۱۲۰۲ابجد سه خلیفه= ۵۴۱ الهم العن ظالم ظمه حق محمد و آل محمد ۱۲۰۲ ابجد آیه ۲۲ سوره سجده ان من المجرمین منتقمون ما مجرمان را سخت انتقام میکشیم ابجد این آیه ۱۲۰۲ ابجد ابوبکر و عمر و عثمان میباشد لعنت الله علیه بر ابابکر و عمر و عثمان ابجد صغیرشان ۷۴ فهمو شعور حیوان ۷۴ با عث ۷۴ فرقه شدن دین سلام شدند ابجد ابوبکر و عمر مثل ظالم منهای مقصر = ۵۴۱ ابجد ابوبکر و عمر چرا ظالم ۹۷۱ منهای- مقصر ۴۳۰ میکنی ابجد ابوبکر و عمر ۵۴۱ در میآیدو مقصر ۴۳۰ + عمر ۳۱۰+۲۳۱ ابوبکر =۹۷۱ ظالم بدست میآید ظالم ۹۷۱منهای-۶۶۱ عثمان میکنی= ۳۱۰ عمر میشود مقصر ۴۳۰+۲۳۱ ابوبکر میکنی ۶۶۱ عثمان میشودعثمان ۶۶۱ -۴۳۰ مقصر = ۲۳۱ ابوبکربه ابجد صغیر ۲۷ دشمن اسلامه۲۷ ظالم دین ۲۷ابوبکر۲۷ دوزخی ۲۷ گبر بت پرست۲۷ دشمن محمد ۳۰ منهای ۲۷ ابوبکر = ۳ خلیفه احمق ابجد آیه ۲۲ سوره سجده آیه ۲۲ ان من المجرمین منتقمون ۱۲۰۲ ابجد ابوبکرو عمر عثمان هم ۱۲۰۲ میباشد میشودامیرالمومنین در کعبه دوشش کسی غیر از علی نیست خداوند ثانیه را خلق نمود دقیقه و ساعت و روزهفته و ماه۱۲ و سال ۷ مرحله مثل سوره توحید ۷ آیه دوره کعبه ۷ بار ۷ سنگ به شیطان و آیه ثبع المثانی من القرآن العظیم مراد دو هفت ۱۴ معصوم و نام ائمه شیعه بدون تکرار در قرآن هفت میباشد۴۶نتیجه اسلامی۴۶حزب الله ی۴۶کعبه دل یا ۴۶حقیقت دین۴۶ فقط شیعه ۴۶ قرآن العظیم۴۶مذهبه شیعها۴۶حقیقت دین ۴۶بنور ایمانی۴۶باشیعیانی۴۶نور هدایتی۴۶محمد ۲۰+۲۶ علی= ۴۶ لا اله الا الله ۴۶گنجینه نوره۴۶کعبه دل یا ۴۶ با دریای دل ۴۶ علی۲۶+۲۰محمد = ۴۶ حقیقت دین ۴۶ فقط شیعه ۴۶ نوره قرآنی ۴۶ خالصتری نابها۴۶ ناب ناب نابی ۴۶ بناب ترینیها ۴۶باشیعیانی ۴۶ لا اله الا الله۴۶ و به ابجد گبیرلا اله الا الله ۱۶۶+۹۲محمد +۱۱۰ علی۳۶۸- منهای ۳ خلیفه ناحق = ۳۶۵ روز سال ۵+۶+۳= ۱۴ معصوم ادْخُلُوهَا بِسَلاَمٍ آمِنِینَ (فرشتگان به آنها مى‏گویند:) داخل این باغها شوید با سلامت و امنیّت! آیه ۴۶ سوره الحجر سَلاَمٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَى الدَّارِ نور هدایتی ۴۶ نتیجه اسلامی ۴۶حزب الله ی ۴۶ فقط شیعه ۴۶ قرآن العظیم۴۶مذهبه شیعها۴۶حقیقت دین ۴۶بنور ایمانی۴۶باشیعیانی۴۶نور هدایتی۴۶رکن بدینی ۴۶ و کعبه ۶ سظح دارد بنام الله محمد علی فاطمه حسن و حسین دوره کعبه ۵ تن ۵ انگشت داری به دست این نشانه ۵ تن است برگ گلو برگ درختان عشق ۱۴ بند انگشت داری به دست این نشانه ۱۴ معصوم شیعه است به ابجدعدالت۳۰۰+۲۵شیعه+۲۶ راه حق =۳۵۱+معصوم ۱۴=۳۶۵ روز سال مهدی به ابجد مهدی ۵۹ضربدر ۵ تن = ۲۹۵+۳۱ نور قرآن = ۳۲۶+۴۰مذهب شیعه۴۰جمال علی ۴۰= ۳۶۶ روز سال۴۰نور هدایت ۴۰ حقیقت دین ۴۰ با نور عالم ۴۰ تسخیر قلوب ۴۰ مذهب شیعه۴۰ +۶ سطح کعبه= ۴۶ حقیقت دین ۴۶ محمد ۲۰+۲۶ علی = ۴۶ به ابجد مهدی ۵۹ضربدر ۵ تن = ۲۹۵+۲۶ راه حق = ۳۲۱+ شیعه۲۵=۳۴۶+۲۰محمد = ۳۶۶ روز سال دشمنان کور دل را بشناسید ۳۶۵روز سال ۳۶۵ تقسیم بر ۵ تن = ۷۳ فرقه کفر خارج از دین و۷۳+۱دین حق شیعه= ۷۴ ابجد سه بخبیث کسانی که باعث۷۴ فرقه شدن دین اسلام شدندابجدابوبکر و عمر و عثمان ۷۴ میباشدجنگو خونریزیها۴۹ ابابکر۲۷+۲۲ عمر= ۴۹جزازبین رفتن اموال مسلمین سودی ندارد نابحقه۲۲ جنگ طلب ۲۲ ابابکر ۲۲ آدم کشه ۲۲عمر ۲۲ شیطان ۲۲ دروغ ۲۲ ملحد ۲۲ نیرنگ۲۲ کلک ۲۲ بدبختی ۲۲ اسلام ناحق ۲۲مقصر۲۲ نابحقه ۲۲حقه باز۲۲ جهنمه ۲۲بی مغز۲۲بی تقوا۲۲ خیانته ۲۲ بناحقه۲۲ ظالمیا ۲۲آدم کشه۲۲ ابابکر ۲۲ عمر۲۲ ضد خداه ۲۲ بی مغز ۲۲خیانته ۲۲آدمه بد۲۲ حقه باز۲۲ جاطلبا ۲۲ آدم کشه۲۲ لا مذهب ۲۲ بدشمن بشر ۲۲ نامردان ۲۲ با خدعه ابابکر ۲۲عمر ۲۲شیطان۲۲و به ابجد قلب تپنده عالم امکان چه کسیست ۹۲ محمد +۱۸ذالحجه غدیرخم کف دستت نوشتها ۱۸ پدران تو با علی بادست راست دست بیعت دادند۹۲+۱۸ = ۱۱۰ ستاره ۱۸ جانشین ۱۸ولی۱۸ امامجن انس ۱۸ ناهل ۱۸ گمراه ۱۸ نپذرفتند زمرآیه ۱۸ هیجده ذلحجه ۱۸ جانشین ۱۸ ذالحجه غدیر خم ۱۸+۹۲ محمد = ۱۱۰علی۲۶ واقعه۲۶ وصیت ۲۶بیعت ۲۶غدیر ۲۶ علی ۲۶ انتخاب نمود ۲۶ غدیر۲۶ برگزید ۳۱ برگزید۳۱ به راه حق۳۱ مایلی ۳۱ نور قرآن ۳۱ یعنی ۵تن +۱۲ امام +۱۴ معصوم = ۳۱ نور قرآن به وبلاک راه حق ۲۶ تشریف بیاورید در گوگل بنویس عشق حق۲۶ یا راه حق۲۶

    • زهره.ز:

      اهای عمو تو چه خبرته اینها رو از کجا پیدا کردی نوشتی

    • دنیا:

      ههههههههههههههههههه !!!!!!! دستت دردنگرفت اینقدرنوشتی ؟؟؟؟؟ فکرکنم یه شبانه روزنخوابیدی ! بسه دیگه ! چشات ضعیف میشه !!!

      • man:

        مگه خودش نوشته که خسته شه گوگول
        کپی پیست کرده هههه

    • سارا:

      آقا میشه یه بار دیگه توضیح بدین؟

    • ههههههههه:

      عمو اگه میخوای کسی حوصله اش بشه نوشته هاتو بخونه مختصر تر و کوتاه تر بنویس

  201. dfd:

    dfd

  202. مختار:

    نه حححح من احتیاج دارم اگر نداشتم هیچوقت این کار را نمی کردم زهره جون به خدا دروغ نمیگم

    • رحمت:

      تو دروغ میگی ینی کسی که مهندس هست و پروزه ی پل سازی داره برای ۵۰۰۰۰۰تومن پول گدایی میکند؟؟؟تو هردوتاشو دروغ میگویی.بس است دیگر تاکی میخواهی دروغ بگویی دست از سر زهره بردار مختار واقعی کشته شده

      • زهره.ز:

        رحمت میشه بگی چند سالته یا شغلت چیه یه جوری هستی تو با بچه های اینجا متفاوتی کامنتات خیلی عجیب غریب نمیدونم چرا اما چنین احساسی دارم در موردت

  203. مختار:

    زهره جون به قرآن دروغ نمیگم احتیاج دارم التماس می کنم قرض بهم بدی کجایی چرا جواب نمیدی

    • حححححح:

      زهره خرنشیااون ازاولم میخواست توبهش زنگ بزنی بعدبه یه بهانه ای ازت پول بگیره حالاکه زنگ نزدی می خوادازیه راه دیگه ازت پول بگیره…اسکلی اگه بهش پول بدی به یه ادمی که نمیشناسی

      • زهره.ز:

        حححححح دست شما درد نکنه یعنی انقد اسکل به نظر میام

  204. مختاز:

    زهره جون نمیرم باشه ولی باید ۵۰۰۰۰۰ قرض بدی بهم ۴۰ روزه برمی گردونم به خدا آخه پسرم میخواد عمل بکنه ۳میلیون میخواد ۵۰۰ هزارم کمه تو راخدا اگر میدی جواب بده وزنگ بزن تا شماره حساب بدم یاعلی

    • زهره.ز:

      مختار خیلی دوست دارم بدونم پسرت چندسالشه/ تو گفتی ۲۵ سالته و حتما زنت هم سنش کمه نه . راستی تو چندسالت بود که زن گرفتی

    • زهره.ز:

      مختار خیلی بدی دیگه دوستت ندارم من کی بهت دروغ گفتم که گفتی دروغگو تشریف دارم بچه بد . تازه اخه مختارجون بهم میاد که انقد اسکل باشم هم بهت پول قرض بدم هم بهت زنگ بزنم که شمارمو بگیری خلاصه خوش به حالت میشه نه اما من شرمندتم تو تا چند روز پیش میگفتی وضع مالی خوبی داری اما الان …. جالبه تازه بچه بد من اول زندگیم باید پول بگیرم نه پول بدم چطوره تو یه کم بهم پول قرض بدی ههه سکته نکن شوخی کردم . مختار چرا بعضی از کامنتات به اسم مختار و بعضی مختاز . مختار تو قیافت تقریبا به کدوم بازیگر شباهت داره / لباس پوشیدنت چه جوری نکنه شلوار پارچه ای میپوشی یا کفشای نوک تیز میپوشی ههه . جدی دارم میگم جواب بده باشه . الان نیای بگی اگه زنگ بزنی بهت میگم چون از تو بعید نیست این حرفها

      • اناهيتا:

        زهره خاک تو سرت!تو و نازنین عین همدیگه این!به تو چه که مختار چی میپوشه؟فضول هستی؟دیگه گوه خوری بسه!راجب خبر ضر بزنید خواهشا!

  205. مختار:

    زهره جون نمیرم ولی به یه به شرطی که به شماره ۰۸۳۸۴۲۲۲۸۷۳ زنگ بزنی

  206. اااااااااااااااا:

    ااااااااااااااااااا

  207. رحمت:

    مختارفقط وفقط تقاص افکارمنحرف وگناهانش راپس داداومرتد بود وبایدکشته میشد عاقبت تلخ اوبایدعبرتی برای همگان باشد

    • کیوان:

      توکه داری راست میگی ولی فلان جای مامان آدم دروغ گو

  208. رحمت:

    مختار مرده است ودیگردربین مانیست بااین که اطمینان دارم جایش درقعرجهنم است برای ارامش روحش فاتحه ای قرایت کنید

  209. باران:

    سلام

  210. نام شما.rrrrr:

    eee

  211. پدرام:

    استاد سختگیر فیزیک اولین دانشجو را برای پرسش فرا میخواند و سئوال را مطرح میکند:

    – شما در قطاری نشسته اید که با سرعت هشتاد کیلومتر در ساعت حرکت میکند و ناگهان شما گرما زده شده اید، حالا چکار میکنید؟

    دانشجوی بی تجربه فورا ً جواب میدهد:

    – من پنجره کوپه را پائین میکشم تا باد بوزد

    اکنون پروفسور میتواند سئوال اصلی را بدینترتیب مطرح کند:

    – حال که شما پنجره کوپه را باز کرده اید….

    در جریان هوای اطراف قطار اختلال حاصل میشود

    و لازم است موارد زیر را محاسبه کنید

    محاسبه مقا ومت جدید هوا در مقابل قطار؟

    تغییر اصطکاک بین چرخها و ریل؟

    آیا در اثر باز کردن پنجره، سرعت قطار کم میشود و اگر آری، به چه اندازه؟

    حسب المعمول دهان دانشجو باز مانده بود و قادر به حل این مسئله نبود و سرافکنده جلسه امتحان را ترک کرد

    همین بلا سر بیست دانشجوی بعدی هم آمد که همگی در امتحان شفاهی فیزیک مردود شدند

    پروفسور آخرین دانشجو را برای امتحان فرا میخواند و طبق معمول سئوال اولی را میپرسد:

    – شما در قطاری نشسته اید که با سرعت هشتاد کیلومتر در ساعت حرکت میکند و ناگهان شما گرما زده شده اید، حالا چکار میکنید؟

    این دانشجوی خبره میگوید: من کتم را در میارم!

    پروفسور اضافه میکند که: هوا بیش از اینها گرمه!

    دانشجو میگه: خوب ژاکتم را هم در میارم!!

    استاد: هوای کوپه مثل حمام داغه!!!

    دانشجو میگه: اصلا ً لخت مادر زاد میشم!!!!

    پروفسور گوشزد میکند که: دو آفریقائی نکره و نانجیب در کوپه هستند و منتظرند تا شما لخت شی(؟!)

    دانشجو به آرامی میگوید:

    آقای پروفسور، این دهمین بار است که من در امتحان فیزیک شرکت میکنم واگر آفریقائیها هر بلایی سرم بیارن (!)باشد، من آن پنجره لامصب را باز نمیکنم…:)))))

  212. پدرام:

    از فورد میلیاردر معروف آمریکائی و صاحب یکی از بزرگترین کارخانه های سازنده انواع اتوموبیل در آمریکا پرسیدند:
    اگر شما فردا صبح از خواب بیدار شوید و ببینید تمام ثروت خود را از دست داده اید و دیگر چیزی در بساط ندارید ،چه می کنید؟

    فورد پاسخ داد:
    دوباره یکی از نیاز های اصلی مردم را شناسائی می کنم و با کار وکوشش، آن خدمت را با کیفیت و ارزان به مردم ارائه می دهم و مطمئن باشید بعد از پنج سال دوباره فورد امروز خواهم بود …

  213. پدرام:

    یکی از دوستام و خانمش میخواستن از هم جدا شن یه روز تو یه مهمونی بودیم ازش پرسیدم خانومت چه مشکلی داره که میخوای طلاقش بدی؟
    گفت : یه مرد هیچ وقت عیب زنشو نمی گه….
    بعد از چند ماه از هم جدا شدن و سالِ بعدش خانومش با یکی دیگه ازدواج کرد یه روز ازش پرسیدم خب حالا بگو چرا طلاقش دادی ؟
    گفت: یه مرد هیچوقت پشت سر زنِ مردم حرف نمی زنه….

    دمت گرم مَرد…

  214. پدرام:

    نمازش که تمام شد چادر را تا کرد و گذاشت در سجاده.موهایش را پریشان کرد

    و سرخاب وسفیدابی کرد و وارد مجلس مهمانی شد.فرشته سمت چپ لبخند
    تلخی زد و به فرشته سمت راست گفتː

    حجاب برای زن ,تاج بندگی از خداست.

    چه چیز زیباتر از بندگی؟!

  215. مختاز:

    زنده باد کرمانشاه و کرمانشاهی

  216. مختار:

    خورشید چراغکیست زنور علی ماه نقطه کوچک پرگار علیست فرارسیذن عید سعید غدیر خم میمون باد

  217. gh:

    ddddd

  218. پدرام:

    آقا پسرى که ابروهاتو نخ میکنى شبیه جارى دختر عموى من میشى…

    دیگه نباید از واژه نوکرتم و چاکرتم استفاده کنى..!

    شما از واژه هاى عجیجم اینا استفاده کن!!

  219. پدرام:

    ﺩُﺧﺘـَﺮﮮ ﻧﯿﺴـﺘـَﻢ ﮐـﻪ ﻫـَﺮﺯﮔـــﮯ ﮐـُﻨـَﻢ !
    ﺯﻧـﺎﻧﮕــﮯ ﻭَ ﻣـُـﺤَـﺒـَﺘﻢ ﺭﺍ ﺑـﺎ ﻫـَﺮ ﻣــﺮﺩﮮ ﺗﻘﺴـﯿﻢ ﻧﻤـﮯ
    ﮐﻨﻢ
    ﻋـﺸـﻘَﻢ ﺗﻨﻬﺎ ﺧــﺎﺹ ِ ﯾﮑـــ ﻧـﻔﺮ ﺍَﺳــﺖ
    ﻏـَﺮﻕ ِ ﻋـــــﺸــــــﻖ ﺧﻮﺍﻫــﻢ ﮐﺮﺩ ﺁﻧﮑﻪ ﺧﺎﺹ ِ ﻣﻦ
    ﺑﺎﺷـﺪ
    ﻃــﻮﺭﮮ ﮐـﻪ ﺑـــﮯ ﻧﯿﺎﺯ ﺷـﻮﺩ ﺍﺯ ﻋـﺸﻖ، ﺳــﯿﺮﺍﺑــ ﺷـﻮﺩ
    ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔـــﮯ …
    ﺗﺎ ﺟــﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﺭ ﺑـَﺮَﻡ، ﺁﻏﻮﺷـَﻢ ﺗﻨﻬﺎ ﺳـَﻬﻢ ﺍﻭﺳـﺘــــ

  220. پدرام:

    شرم میکنم که وزن سیری ام را با ترازوی کودک گرسنه ی کنارِ پیاده رو بکشم…

    • حجت:

      جمله ای برآمده از روح لطیف انسانی بود. کاش لابلای این کامنتها کمی هم از نداهای درون بشنویم!

  221. پدرام:

    وقتی که شما از مردم عکس رنگی میگیرید،در واقع از لباسشان عکس گرفته اید.اما وقتی که از آنها عکس سیاه و سفید میگیرید،از روحشان عکس میگیرید!

  222. پدرام:

    ﺍﻫﻤﯿﺖ ﻭ ﺍﺭﺝ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﺭ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﻮﻗﺖ
    ﺍﺳﺖ، ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﺎﯾﺪ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﮕﯽ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺟﺎﯼ
    ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻫﯽ، ﻭ ﺁﻧﺠﺎ “ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ” ﺍﺳﺖ.
    _ ﺍﺣﻤﺪ ﺷﺎﻣﻠﻮ

  223. پدرام:

    ترس من از مردن و رفتن به آن دنیا دیدن دوباره آدم های این دنیاست..

  224. پدرام:

    گوشیم مونده بود خونه ی دوستم که پرسپولیسیه رفتم بگیرمش دیدم بیست تا پیام دارم!
    بازش کردم ببینم کیه !
    دیدم دوستمه اس داده گوشیت خونه ی ما مونده بیا ببرش ! 😐
    ینی ولم کنید میخوام همینجا جون بدم :(((((

  225. پدرام:

    تمام زنان و دختران ایران ناموس منند

    رضا شاه به اتفاق هیئت همراه به ترکیه مسافرت میکنه که تنها مسافرت خارجی رضا شاه بود.
    وقتی آخر شب بعد از صرف شام و شب نشینی رضا شاه به اتاقش
    میره میبینه یه دختر جوان و زیبای ترک تو اتاقش منتظرشه،با عصبانیت یه نفرو صدا میزنه و میگه این خانم اینجا چیکار میکنه؟
    اون شخص میگه آتاتورک گفتن این خانوم پیشتون باشه که تا صبح شما تنها نباشین،رضا شاه از اون خانوم میخواد اتاقو ترک کنه.وقتی همراهان رضا شاه پرسیدن چرا دختر به این زیباییرو فرستادین رفت؟
    رضا شاه در جواب برگشت و گفت:
    من امشب رو تا صبح با این دختر می خوابیدم فردا که آتاتورک به ایران اومد من کی رو بفرستم پیشش؟تمام زنان و دختران ایران ناموس منند.

  226. پدرام:

    ﺭﻭﺯﯼ ﻟﺌﻮ ﺗﻮﻟﺴﺘﻮﯼ ﺩﺭ ﺧﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺭﺍﻩ ﻣﯽ ﺭﻓﺖ ﮐﻪ
    ﻧﺎﺁﮔﺎﻫﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺯﻧﯽ ﺗﻨﻪ ﺯﺩ . ﺯﻥ ﺑﯽ ﻭﻗﻔﻪ ﺷﺮﻭﻉ ﺑﻪ
    ﻓﺤﺶ ﺩﺍﺩﻥ ﻭ ﺑﺪ ﻭ ﺑﯿﺮﺍﻩ ﮔﻔﺘﻦ ﮐﺮﺩ .
    ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺪﺗﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺏ ﺗﻮﻟﺴﺘﻮﯼ ﺭﺍ ﻓﺤﺶ ﻣﺎﻟﯽ
    ﮐﺮﺩ، ﺗﻮﻟﺴﺘﻮﯼ ﮐﻼﻫﺶ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮﺵ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﻭ …
    ﻣﺤﺘﺮﻣﺎﻧﻪ ﻣﻌﺬﺭﺕ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺩﺭ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﮔﻔﺖ :
    ﻣﺎﺩﻣﺎﺯﻝ ﻣﻦ ﻟﺌﻮﻥ ﺗﻮﻟﺴﺘﻮﯼ ﻫﺴﺘﻢ .
    ﺯﻥ ﮐﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺷﺮﻣﮕﯿﻦ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ، ﻋﺬﺭ ﺧﻮﺍﻫﯽ
    ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﭼﺮﺍ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﻣﻌﺮﻓﯽ
    ﻧﮑﺮﺩﯾﺪ؟ ﺗﻮﻟﺴﺘﻮﯼ ﺩﺭ ﺟﻮﺍﺏ ﮔﻔﺖ: ﺷﻤﺎ ﺁﻧﭽﻨﺎﻥ
    ﻏﺮﻕ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺑﻮﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﺠﺎﻝ ﺍﯾﻦ
    ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺩﯾﺪ.

  227. مختار:

    الکی طفره نرو آدرس بگو اگه بلدی در ضمن من اونجا که نمیگویم علی پرست هستم در ضمن اهل حق هم یک فرقه از شیعه هست نمیدونی بدون من اونجا پروژه پل سازی دارم با پدرم شریک کار گرفتیم از شنبه هم اونجا هستم ده روز یک بار میام و جوابت رامیدم راستی زهره جون تو کجایی

    • زهره.ز:

      مختار بیخیالش شو.این موضوع ادرس رو باشه . مختار اگه میخوای بری برو اما باید به هر طریقی که شده جواب کامنتامو بدی باشه حالا به من ربطی نداره چه جوری اما باید بدی جوابمو افتاد

    • رحمت:

      ان شخصی که بنام مختارنظرمیدهدواقعی نیست مختاریقینا کشته شده

  228. hhhhh:

    hh

  229. علیرضا:

    بچها ازتون میخوام یکی یه بسلامتی بدین و اول از خودم شروع میکنم
    به سلامتی اون اصفهانی که رفت تو کوچه دید یه فقیری گوشه کوچه خابیده بهش گفت وای دادا چرا اینجا خوابیدی پاشو بیا تو کوچه ما بخواب
    حال کردی این بزرگترین تعارفشون بود

  230. مختار:

    زهره جون با اجازه خودت میخام برم سلیمانیه عراق کار کنم و در همین جا هم باید بگم که تو خیلی دختر خوبی هستی و از انتقادات همه به جز اهانت ها ممنونم خدا حافظ زنده باد زندگی مولا علی نگه دار همه در پایان باید بگم من یه علی پرست هستم ودین من اهل حق است و از رحمت میخام بپرسم آدرس مغازم کجاس که گفت بلدم

    • رحمت:

      مختارسلیمانیه خیلی خطرناک است چراانجامیروی انجامسلمانان تندروزیادی دارداونا حتمن تورا میکشند

    • زهره.ز:

      اه اگه از من اجازه میخوای من بهت اجازه نمیدم که بری مختار جون تو رو خدا نرو دلم برات تنگ میشه نرو باشه اخه بچه جون مگه این جا کار نیست براچی میخوای بری نرو باشه افرین پس نمیری دیگه هان

  231. زهره.ز:

    حذف کردن اون کامنتها کار درستی بود ممنون . مختار چرا نیومدی

    • رحمت:

      سلام زهره جان خوب شدکه سایت نظرات بیادبانه راحذف کردراستی من بهدوستم گفتم سراق مختارنره منم نگران شدم شایدسرپیچی کرده باشه وبلایی سرمختاراورده باشه اخه ادرس مغازشوپیداکردیم

      • زهره.ز:

        سلام رحمت جان خوشحالم که تو و مختار یه کم کوتاه اومدین ممنون از اینکه به حرفم گوش کردین

  232. رسول:

    بامامورین انتضامی است که بادایر شدن اینگونه مراکز مبارزه کنند.واگر انرزی درمانی واقعاموردتائیداست داشتن مجوزقانونی معتبر شرط لازم برای برپائی این گونه مراکزباشد.

  233. زینب:

    با اعدام مخالفم باید حبس ابد بشه.

    • سعید لره:

      اخه زینب خانم حبس همش ۳۰ ساله بعد ازاد میشه اول باید سنگ سارش کنن بعد بزنن خوارشا بگان یعنی ادم بی ناموسا باید اینکارش کنن افتـــــــــــــــــــاد؟

      • م:

        خارشا؟؟؟
        شما اول برو حرف زدن یاد بگیر خواهشا

  234. جبار سینگ:

    اعدامش کنید نامرد روزگار رو

  235. شیدا:

    باسعیدموافقم
    باریک مغزمتفکر متحرک

  236. نام شما...:

    من نمدیونم کجاش نه کجاش رمانتیک بود

  237. سعید:

    اون مرد مقصره ولی واقعا خود اون زنها از این کار لذت میبردن طرف ۱۰ ساله داره با یارو سکس میکنه حالا زبون درآورده یا اونای دیگه خب نمیرفتن حال بدن مجبورشون نکرده بودن همه این زنها خراب بودن

  238. بهروز:

    مردن هم واسه این جور ادمها کمه حقشون که صدبار اعدامش کنن

  239. صبا:

    من برای همچین دخترای ساده اون هم تو این دوره زمونه متاسفم واقعا ادم چقدر میتونه افکارشو بده دست یه بی فرهنگ

  240. a:

    VVVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY KHODAYE MAN

  241. a:

    VVVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY KHODAYE MAN CHE SEFATE HEYVAN GONE DARAN IN MARDOM BALANESBATE BAZIYA

  242. امیرحسین21:

    نااااااااااااااااااااااااااااااامردا

  243. اوش21:

    نامردا فقط زورتون ب ضعیفا میره.منم بانظر علیرضا موافقم

  244. اشکان:

    افرادی که بهشون تجاوز شده میشون بوده

  245. علیرضا:

    بایدچندباراعدامش کنن…………لعنتی رو

  246. رامان:

    ای مردم”میخواهیدفریب نخورید””” اول به عقل و باعقل به خالق خود رجوع کنید”” ع ع ع ع ق ق ق ل ل ل .

  247. امیر:

    متاسفانه از این اتفاقات در ایران بسیارزیاد است باید دید علت این کارها چیست و بد نیست تغییراتی در قانون برای اینگونه جرایم انجام پذیرد.

  248. خوزاني:

    وووو

  249. اصغر:

    حرفای تحریک کنندهای بود,مرسی

  250. پریا:

    واقعا قضاوت کار هر کس نیست دیدی می گویند’ کرم از درخت’ بعد عذاب وجدان میگیرند

    • هیچکس!:

      من با نظرت کاملا موافقم خدایی کرم از خود درخت بود

  251. علي زيباي خفته از اهواز:

    عالی بود و بسیار لطیف من که این متنو خوندم تمام هورمون های بدنم مور مور شدن ولی کارش رمانتیک نبوده

  252. feraydoon nouzari:

    کاری بسیار زشت بی ادبانه که نشانگر نداشتن تربیت .که بوی از انسانیت نبرده اند وحتمآ هم باید محکوم به مجازات سنگین شوند همکار اخلالگران افراد احمق اند مرحوم طالقانی رحمت الله ….. همدستان انها جرمی بیشتر دارند

  253. محمد:

    واقعا که فاجعه بود متاسفم

  254. armita:

    واقعن ترسناکه

  255. حسن:

    کاش از این راه سواستفاده نمیکرد.به قول عارفی ادم گناه هم میخواد بکنه بایاد خدا گناه بکنه.با اینکارش این علم شریف رو به عقب برد.اونم جایی که ادمهای بزرگی از این علمو تو حبس بدون هیچ جرمی وادار به اعتصاب غذا میکنن.الهی عاقبت به خیری عنایت کن.هوامین///

  256. علیرضا:

    واقعاجای تاسف داره که آدم با هم نوع خودش اینکار رو انجام بده من جای قاضی بودم صرب داغ تو گلو اون مرد نامرد وکلاهبردار میریختم که درس عبرت سایرین باشه.

  257. محمد۱۲:

    برای ادمهای عوام متاسفم و همسراشون

  258. كيهان:

    خدا بهر مو۴جودی عقل ؤفهم داده ایا مشکل از انزی درمانی بوده ؟ی{ا ساده لوحی افراد }

  259. بقایی:

    فقط می توانم بگویم برای ادم های بغبرت متسفما/

  260. مریم:

    بیشتراتون با حرفاتونن منو میخندونید.ولی در کل با حرفای rematy کاملاکاملاموافقم.

  261. مریم:

    بیشتراتون با حرفاتونن منو میخندونید.ولی در کل با حرفای rematy کاملا موافقم.

  262. liela:

    اون ۱۷تا خودشون کرمو بودن وگرنه هرادمی فهمه طرف مقابلش ج نیتی داره از حرکاتش از رفتارش از نوع حرف زدنش میفهمه

  263. لیلا:

    بابابیخیال اون ۱۷ تا خودشون کرمو بودن وگرنه آدم باید خرباشه نفهمه ک طرف مقابلش چ نیتی داره.هر آدمی تو برخورد اول کسی ک شهوت ران باشه میشناسه از رفتارش از حرکاتش از نوع حرف زدنش اونا اگه زنای پاکی بودن هیچ وقت هیچ وقت ب شوهراشون و عفتشون خیانت نمیکردن……

  264. فرزانه:

    متاسفم خیلی رذل بوده بیشعور احمق

  265. فرزانه:

    متاسفم هر چند حالش از تاسفم گذشته

  266. man:

    yeki javabe in soalo peyda kone? chera zanhaye irani rahat gool mikhoran.ta key akhe?

    • آقای بیطرف:

      آدمی هرگزنمی افتد به چاه/باچراغ بین ودانش گربشربیناشود./آدمی هرگزنمی بیندزسنگینی گزند./ازسبکمغزی بشرچون سنگ پیش پاشود./دوست عزیزقضاوت باشماست./متشکرم

  267. قاسی:

    خیلی از مطالبو خوندم خیلی جالب بود دموکراسی اینجا برقراره ممنون
    ولی خیلی ها فرمودند باید می رفتند پیش دکتر
    من دکتری را می شناسم که مرتکب خلاف ناشرعی شده بود
    مهم چه کاره بودن نیست مهم شعوره مهم قران ودستورات خداوپیغمبر وائمه است بازهم مهم ضعوره
    گاهی ما حاظریم با مردی که ریش داره وچهره اش مومن بنظر میرسههرجا بریم ولی اگر یه مومنی ریش نداشته باشه می ترسیم والله همه چی تقلبیش ائمده ادم نمی دونه تقصیر کیه

  268. محسن 61:

    ببینید دختره نوجوانه …خودشو بی حجاب میکنه ..یارو هم دلش میخواد ….دست ادم نیست که؟؟

    لعنت ب خانوده ای ک حجاب و عفت رو برای دخترشون ترجمه نمیکنن

    اینجا ایرانه عزیزان

  269. دینا:

    خ
    ب رضا راست میگه از این به بعد فقط باپسرای بی شوهر دوست بشین باشه دخترا رضا شعورش بالاس نظرش اینه

  270. الهه:

    وحشتناکه بخدا آخره ما زنا نباید اینقد ساده باشیم

  271. یک انسان:

    واقعا برای آقایونی که در این قضیه خانم ها رو مقصر میدونند متاسفم . خب البته مجبورند این رو بگن و از جنس کثیف خودشون دفاع کنند . بله واقعیت اینه که دیوار از دیوار خانمها کوتاهتر پیدا نمیشه .در ضمن اونهایی که گفتن خانمها ساده اند باید بگم ساده بودن بهتر از کثیف بودنه ای کاش آقایون هم ساده بودند نه پست و کثیف .

    • اهورا:

      شماخیلی طرز فکرتون محدوده که همه رو یک جورمیبینید واقعا برای طرز فکر بعضی مثل شما متاسف ام

  272. ارشین:

    حالشواوناکردن حرصشوشمامی خورین.بی خیال دوروبرهممون ازاین اتفاقازیاده شما توسروکله هم نزنین.cr7راست میگه فقط واسه رونالدو.

  273. ارشین:

    حالشواوناکردن حرصشوشمامی خورین.بی خیال دوروبرهممون ازاین اتفاقازیاده شما توسروکله هم نزنین.

  274. النا:

    وااااااااااااااااا عجبا بیچاره ها

  275. غزل:

    حالا شما مطمینین از اینکه بهشون تجاوز شده ناراحتن؟؟؟

    • سحر:

      ای ول غزل جون سوال خوبی پرسیدی.آیا اوناخودشون ناراحتن ازاین قضیه که ایناخودشونوانقدحرص میدن

  276. آرام:

    زشته واقعا زشت زشت

  277. ...:

    hageshone…

  278. عباس امیری نیا:

    اگر خانمها و آقایون بدونند که اختلاف سلیقه تو همه زندگی ها هست اولا تفاهم بیشتر میشود دوما لزوم حظور در این کلاسها شدت نمییابد.اما مشاوره یک امری حیاتی است و برای حضور نزد یک مشاور باید اولین کاری که بکنند بررسی و تحقیق در مورد اون مشاور است
    امیری نیا -فوق لیسانس روانشناسی-

  279. mahde57@masharevnd.nom:

    به نظر من پلیس ۱۱۰ به جای گرفتن افرادوتفکیک بدنی افرادمخصوصاکسانی که کمی لاغراندام هستندحتی من مواردی رادیدم که چیزی هم ازطرف مقابل پیدانکرده اما متاسفانه فردی باشخصیت وخانواده دارشب راتوی بازداشدگاه بگزراند یک فکری برای این جورادم ادم که نمیشه گفت این ارازل بکنند

  280. bgngvvcbcnv:

    ذوستان جرا انگشت اتهام همه به سمت بانوی ایرانیه جرا فکر کردین به همین ساذگی خانمها گول میخورن. اول دستیار این ملعون جند سال رو مخ خانمها کار میکرد بعد اونو مقدس جلوه میداد وبا هزار شگرد روانشناسی که همه هرروز باهاش مواجهیم ونمیدونیم کی داره ذهنمونو کنترل میکنه به کلاس این اقا میبردهو… جالبه این خانم ازادانه داره به فعالیتش ادامه میده

  281. مهسا:

    با سلام به همه ذوستان جرا انگشت اتهام همه به سمت بانوی ایرانیه جرا فکر کردین به همین ساذگی خانمها گول میخورن. اول دستیار این ملعون جند سال رو مخ خانمها کار میکرد بعد اونو مقدس جلوه میداد وبا هزار شگرد روانشناسی که همه هرروز باهاش مواجهیم ونمیدونیم کی داره ذهنمونو کنترل میکنه به کلاس این اقا میبردهو… جالبه این خانم ازادانه داره به فعالیتش ادامه میده

    • آریا71:

      خب مهساخانوم واسه اینه ما پسرا میگیم دخترا ساده ان.بخدا ساده اید ب پیر ساده اید.

  282. علیرضا:

    من کاری ندارم این یارو چیکاره بوده و چجوری زنارو خر میکرده…
    ولی عجب لودری بوده ۱۷ تا زن ؟؟/؟

  283. mahsaa:

    سلام به نظر من هرکسی مسئول کاره خودشه هرکی میخاد به تباهی کشیده بشه خودش میخاد هرکی هم میخاد سالم بمونه بازم خودش میخاد هیچکس مقصر نیست عزیزان

  284. qanari:

    ۲۰ امتیاز مرحله بعد

    • reza:

      میشه یک راهنمایی بفرمایید

  285. حامد:

    بابا کسی که دلش میخوادهرکاریشم بکنی بازم همونه عزیزانم

  286. reza:

    تازمانی که فقر فرهنگی به همراه فقرمالی ونبودن آگاهی .ومهاجرت بی رویه از شهرستانها ادامه داره این مشگلات هم ادامه دارد

    • سحر:

      اگرمنظورت مهاجرت بی رویه به کرجه بدون کرج اصالت نداره ازاول مهاجرپذیربود.البته ناگفته نماند اهوازم خیلی مهاجرداره اما ما توی اهوازآرامش داریم.بگو خب

  287. ali nazari:

    بابا دمت گرم معلومه که پرچم بچه های فلاح بالاست چسبیده به طاق.به خصوص بچه های ۱۸متری که همشون ساقین ازجمله محسن کلیوی.علی لوتا.علی فکری داوود.مجید…خیلی زیادیم.یه فلاح و یه ایران.پرچم بالاس

  288. naser:

    بابا اینارو ول سلامتیه همه بچه های فلاح.که تو لات بازی حرف اولو میزنن

  289. rematy:

    بچه ها ببخشید داشتم میرفتم بیرون،دوباره نظرارو ک مرور کردم،دیدم حرف رسیده ب دختر و پسرو دوست دخترو دوست پسرو…
    هیچوقت نگید دخترا همشون ی جورن
    یا
    پسرا همشون ی جورن
    دختر خوبو بد هست.پسر خوبو بدم هست
    من خودم از … ضربه خوردم.اما نگفتم همه ی … مثل همن
    فقط ی چیز یادتون نره
    هر وقت دیدین طرف مقا
    بلتون سر عهدش با خدا بهم نمیزنه و حتی اگه باهاتون ارتباطم داره ولی قولش ب خدا یادش نمیره یا توی طول رابططون زیر قولش ب شما و اطرافیانش نمیزنه و دنیای معرفته…اون همونیه که میمونه
    بچه ها ب خوشگلیو پولو کلاسو تیپو اندام نگاه نکید
    بخدا اینا از بین میره ی روز…همشون
    اگه هر کدومو اینا ی روز ازت کم بشه ولت میکنه
    ب معرفتو اخلاقو سوادو شخصیتو وفای ب عهدو ایمانو البته کمی پول و کمی ظاهر هم توجه کنید،چون ب هر حال مهمه
    دیگه خدافظ دوستای جوون عزیزم(جوونای ایرانی)

    • حامد:

      سلام چطوری خیلی از حرفات خوشم اومددمت گرم

  290. rematy:

    جوونای عزیز ایرانی
    باور کنید که خدا هیچوقت ما رورها نمیکنه مگر وقتی که خودمون بخوایم
    معتقد هستم،ولی خشکی مذهب نیستم.قرآن میخونم…اما شاید باور نکی ترانه هم ب شکل حرفه ای میخونم
    قبل از اسلامو مسلمونی آدم باید(انسان)باشه
    اینارو گفتم که بدونید وقتی ب ی دختری تجاوز میشه مطمئن باشید یا خودش خواسته یا اگرم ب زور … ،خودش جوری رفتار کرده که بهش تجاوز شده
    خدا هیچوقت آبروی ی انسانو(اصلا اسلام ب کنار)آبروی بنده خودشو ک خودش با دستای خودش ساخته رو نمیبره
    بیاین خوب فکر کنیم.سالم زندگی کنیم
    هم خوشتیپ
    هم با اعتقاد
    هم جوونی کنیم
    هم با خدا باشیم
    ببخشید جو ناک صحبت کردم
    فقط قصدم کمک بود
    یاعلی،جووون ایرانی
    برا منم دعا کنید

  291. خ ک چی؟:

    سلام.این آقاهمچین کاری نکرده.یه سری کثافت شرور به قصد خنک شدن دلشان(انتقام)دست به گناهی بزرگ(تهمت)زدند.برای نادیده گرفتن حقیقت کسانی مثل شما لازمند تا عقلشون دم چشمشون باشه و فقط بلد باشن نظر پرکنن.

  292. حرف آخر:

    مقصر اصلی احمقهاییند که در وزارت ارشاد و …جاهای دیگر نشسته اند بیشعورها اگر اجازه میدادند آنها که دانشمند علوم معنوی هستند مانند دانشهای انرژی درمانی و عرفانهای مختلف آزادانه مرکز میزدند یه سری کلاه بردار و شیاد از خفقان موجود سوء استفاده نمیکردند جادی که موسسه است و صدها نفر آمد و شد دارد هرگز جای شیادان نیست اما اینها چون در مقابل انرژی درمانی و … ترس دارند مجوز نمیدهند این اتفاقات می افتد
    اون که داده مال خودش و داده به کسی چه ربطی دارد اما کسی که به نام خدا عرفان و … ازین کارها میکند مقصر است نه آنها که گول خوردند

  293. مونا:

    خدای من!!!!!!!!!

  294. شیرین:

    شما که جای اونا نیستین از خدا میخوام ی لحظه به حال خودمون رها نکنه و بی ابرومون نکنه

  295. یک ایرانی دلسوخته:

    نهایت چند روز بازداشت بشن بعدش دوباره و دوباره و دوباره به کار کثیفشون ادامه میدن!!!!! آخه اصلا کسی از این کار هیچ ترسی نداره!!! از هر ۱۰۰ نفر شاید یکی اعدام بشه!!!
    فکر کنم چندتا خارجی باید بیان و به چند زن تجاوز کنند تا وجدان های خفته مردای!!!!!! ما !!!! بیدار بشه!!!

  296. maya:

    نقد هر کسی قابل احترام است براتون دعا میکنم همتون عاقبت بخیر بشین زندگی با عزت /تن سالم/ودلخوشی/سایه پدر و مادر

  297. maya:

    زندگی زیباست زشتی آن تقصیر ماست

  298. maya:

    دین جای خودش دختر خودش باید عزت نفس داشته باشه آبرو میلیمتری به دست میاد کیلومتری از دست میره؟؟؟دنیا اگر مردانگی سرش میشد /اسمش دخترانه نبود

  299. زری:

    ببینیداقاهای بددهن درست حرف بزنیدهمه ی دخترهاکه مث هم نیستن واقعاشخصیت خودتون نشون میدین که اینجورهمه روتویه ترازو میذارین من شنیدم که میگن همه پسراسروته یه کرباسن امانشنیدم به دخترابگن خب منم میگم تامردای کثیف نباشن زنای که دلشون سادس گول شماهارونمیخورن والابخدامن خودم دوس کسی دارم امابازم حاضرنیستم حرفاشوباور کنم چون میدونم همینکه ازدواج کردیم عوض میشه

  300. افشین.:

    باید مادرش را به …………

  301. حسین:

    اینا همش دروغه شما غم اینا رو نخورین

    • سارا:

      سلام چرا پیگیری نمیکنید ببینید اون دکتر فاطمی کیه و چه غلطی میکنه!

  302. mahdiye:

    سلام من نظرهمه شما دوستای عزیز رو خوندم بایسری از نظرات موافقم کاش یکم دلامون به خدا نزدیکتر بود تا ازین مشکلات نداشتیم به هرحال دوستای عزیز قضاوت کار هرکسی نیست

  303. اسفندیار:

    سلام دوستان به نظر من اول شخص باید بسنجد با کی دوستی ورفت آمد دارد وقتی چشم بسته تو دام این گرگهای از خدا بیخبر افتاد خلاصی از آن کمتر از اینکارهای که روی ۱۷ نفر رخ داده نخواهد بود.خواهشمندیم با چشم باز راه خود را انتخاب کنید نه با گفتمان فلانی و…………..

  304. mostafa goly:

    خییییییییییلی با حاله

  305. امیر:

    واقعا متاسفم برای همه اون خانواده ها ولی دخترها زیاد مقصر نیستند چون قدرت تفکر دختران در مقابل احساساتشان ضعیفتره به همین دلیل در اسلام دخترها نمی توانند قاضی باشند به همین دلیل اگر خانواده ها مراقب نباشند هر زن و یا دختری میتواند در این دام بیفتد

    • فائزه:

      مهم تربیت خانوادست.گاهی اوقات هم تقصیرمردهاست.مثلا طرف بسیارمحجبه است توتاکسی میشینه دم غروبه ومیخواد بره خونه.یهوراننده میبرتش اطراف شهروپیادش میکنه وعمل شیطانیش روانجام میده وپول وطلاهای دختررومیدزده و میره ودخترروتنهامیذاره.واقعاازدست اون دخترتنهاچی برمیاد؟خیلی بده.توکشورماواسه خانوماامنیت وجودنداره.

  306. حجت:

    ملت بگیر همسایت دزد نکن بعدشم این نشون دهنده ی کم کاری ما مذهبی هاست که کار نکردیم و مردم با اصول دین هنوز اشنا نیستن با با اخرش یه قطعه یک در دو متر اینم نتیجه ی نظریه ی فروید

    • ناجی:

      برادرمن ساده نباش مردم ازمن وتوهم بیشتربلدن.منتها دلشون نمیخوادعمل کنن

  307. ناراحت و عصبی:

    سلام.واقعابرای همه ی شما از ابتداتاانتهاخصوصا”مهرنوش” و “چهرآزاد”متاسفم.میدونید به این بنده خدا چقدر تهمت ناروا زدید؟بدون تحقیق…لطفادهانتان را آب بکشید.

  308. سیدجعفر:

    بنام خدا باسلام خدمت تمام کاربران وکامنت نویسان عزیز مطالب گوناگون ومختلف خوندم از نوش جان اقایxتا لعنو نفرین برخی خانم ها واقایان واعدام انان راستش شریعت حکم می کنه که نهی کنم این مسائل خلاف اسلام را وباید بگم مقصر بیشتر مردم ایرانن اعم از زن ومرد چرا باید کار به این جائی کشیده بشه که مسلمان جماعت دوروبر این چرطو پرتا بپره منظورم انرزی درمانی ومابغیه این کارها یا مگر بهتر از خدا وبهتر از قران مجید شما مشاور پیدا کردید اما بدانید که تمام اینها ناشی از چند چیز کوچک است اول دوری ازخداوکتاب خدا ودین محمدی(ع)ونا فرمانی از ائمه اطهار دوم جایگزین فرهنگ غربی بجای اسلام سوم تجمل گرایی چهارم تربیت نا صحیح فرزندان پنجم دوری از ارتباط با فرزندان وخانواده والبته استفاده نامشروع از ماهواره واینترنت بازم دنبال راه حل بگردین اگر اینا درست بش ازاین قبیل کثافت کاری ها دیگه پیش نمی اید

    • آرش:

      حضرت محمد با(ص)میاد نه با(ع)

      • فائزه:

        بفرما…حالایکی میادمشکل روریشه یابی کنه واین موضوع رو بررسی کنه مسخره اش میکنیم.اخه چراماباید اینجوری باشیم دوستان؟فقط منتظریم یکی یه چیزی بگه وماعیبش روبگیریم…

  309. parisa:

    سلام مطالب همه رو خوندم نظرات جالب بود منم اینو اضافه کنم درسته قضاوت کار قاضیست اما خدا یک قاضی بهتر به ما داده به اسم وجدان یعنی اون ۱۷ نفر واون آقا چطور سر وجدانشون کلاه گذاشتن؟درثانی این یکی کارش غیر قانونیه اونی که قانونی وبه اسم صیغه گری در حال ثواب الهیه!!! رو چکارش باید کرد ؟ نظر بدین…

  310. فاطی:

    به خدا وقتی این حرفا رو میشنوم دنیا رو سرم خراب میشه کاش آقامون ظهور می کرد.

  311. نوید:

    من بعید می دانم زنی انقدر خنگ باشد . این خبرها را از خودشان در می آورند یا جوری تغییر می دهندو تحریف می کنند تا مردم را از این به اصطلاح ادیان نوظهور بترسانند

  312. بیتا:

    سلام رضا ۲۳/آذر میشه بگی مردای شوهر دار چه جور مردایی هستن؟؟؟؟حالا از شوخی گذشته با نظرت موافقم بعضی ها خیلی خر تشریف دارن آدم بشو هم نیستن.آخه چند نفر دیگه باید قربانی بشن تا بعضیا به خودشون بیان و از خریت خارج بشن.خانوما شوهر با فال قهوه و این چرت و پرت اه بدست نمیاد.اینقدر خودتون و پولتون رو حروم نکنین.

  313. محمد حسن:

    تا حالا دیدید یا حتی شنیدید برای زنهای با حیا و عفت مشکلی پیش اومده باشه؟ چرا این خانوها سر کلاس یک مرد باید حضور پیدا کنند؟ در هر جامعه ای که عفت زن برود همین چیزها هم میاید . تازه خیلی موارد مشابه هم هست که فاش نشده . و این است فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی

    • بدبین:

      داستان رو دوباره بخوان ممد حسن اتفاقا این بابا به اسم دین و ارتباط با ماورا زنان محجبه را به کلاس ش دعوت کرده از خواب پاشو هر گردی لاجرم گردو نباید باشه

  314. مهدی:

    سلام واقعا این سوال رو باید کرد چرا زنان اینقدر زود باورن؟چرا ؟اون شخص وهمدستاش باید اعدتم شن ولی این جور ادما هم بی تقصیر نیستن

    • ناراحت وعصبی:

      اعدتم واژه ایست جدید در زبان فارسی.شاادم خارجیه.

  315. زهرا:

    متاسفم.فکر میکنم دلیل این اتفاقا همش دوری ما از خداست من خیلی مقید به اسلام ایرانی نیستم اما خدا رو جور دیگه ای شناختم.کاش به اصلمون برگردیم

    • ارمین:

      شما خانوما هستین که با پوشیدن لباسای هرزه کوتاه قد و فلان این مردا رو تحریک میکنین یذره خودتونو جمع کنین دیگه

      • Juzer:

        You really found a way to make this whole precoss easier.

      • Oyalid:

        You’re on top of the game. Thanks for shnairg.

  316. ebiram:

    اشکال نداره دختراوقتی میخوان کاری بکنن خیلی درموردش پرس وجومیکنن.اینامطمئنم میدونستن وشرکت کردن

  317. pesar khoshgele:

    posto vel kon goshto bechasbesh to in zamone hame be ham atajavoz mikonan khodazalileshon kone ajab kare badiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  318. CR7:

    دمش گرم BRAW BRAW BRAW BRAW BRAW BRAW

  319. نسترن:

    وای بچه ها ترکیدم از نوشته هاتون، خیلی باحال بود

    • فریبوز:

      سلام گلم خدایی راست گفتی بابادمت گرم

  320. اقبال:

    الان خیلی از روان شناسان یا روان پزشکان نیز هستند که چنین کارهایی از آنها سر میزند تا چه برسد به این زیر زمینیها- مثلا” در شهر بومهن دکتر فاطمی کیا نیز همین است اما زرنگ است و هیچ مرجعی بابت به دام انداختنش وجود ندارد .

  321. مهدي:

    علاوه بر اینکه (ح س ی ن) یک بیمار است و مقصر این اتفاقات ناخوشایند سایرین که به این شخص مراجعه می کردند از نظر ایمان بسیار ضعیف و همچنین ناآگاه بوده اند
    و اینفرد در آنها چیزی دیده که با طعمه های خود چنن کاری کرده
    در ضمن جامعه ی ما باید کلیه مکانهای مشاوره و راهنمایی را کنترل نماید

  322. amir ali:

    به نظر من زنا و دختران خوب و متشخص ایرانی باید تو خونه باشن با این وضع چون بعضی از مردا واقعا حیوونن…

  323. فتاح:

    واقعا که دختر های ایرانی…….. عین ادم میری خواستگاریشون صدتا عیبو ایراد میگیرن.

    • فاطیما:

      می خوای چشمامو ببندم بگم بله حالا اگه خودت دختر بودی تاصدسالگی منتظرپسری با اسب سفیدو…… می موندی خونه و می ترشیدی

      • فتاح:

        مشکل اینجاست که نمیدونن کی چشاشونو باز کنن کی هم ببندن.حالا همه که اینطوری نیستن.بدمتوجه نشو.

  324. حسین:

    اسم حسین باید همینجوری ازش استفاده بشه…………. .

    • علیزاد:

      منظورت چیه؟
      واضح بگو تا جواب بدم دستت

      اگه میخوای به اسلام ربطش بدی.بهتره یه نگاه به دور و برت بندازی که مشکل تمام اسلامستیزان جلوگیری اسلام از هرزگیه و بقیه‌ش دیگه حاشیه‌ست

      • فاطیما:

        عزیزم این که این چیزانمی فهمد که ولش کن

    • rematy:

      تو اسم خودت حسینه
      واس اونایی که این اسمو برات گذاشتن متاسفم
      واس خودت که کارت از تاسف گذشته
      خدا کمکت کنه
      توبه کن

      • Manish:

        Exemlrety helpful article, please write more.

  325. mahdi:

    به جای این که این همه فحش بدید فکر کنید چرا این بیچاره ها به این حال وروز افتادند واین اشتباه های واضح رو میکنند شاید به خاطر بی خبری مون از دینمونه و این که چیزی جایگزینش پیدا نکردیم تا خلل هامونو پر کنیم

  326. ماه وش:

    واقعا که چه قدر آدم باید احمق باشه که تا این حد ازش سوٌ استفاده بشه

  327. Red Heart:

    خیانت این روزای کالای رایج خیلی از خانومای مملکت ماست که واقعا خودشونم نمی دونن از زندگی چی میخوان
    خدا همه رو به راه راست هدایت کنه

  328. نادین کیانی:

    کاش خانم ها درک و شعور خودش رو بیشتر میبردن بالا و به ادمی مثل این اعتماد نمیکردن متاسفانه به جای اینکه به دنبال حل کردن مشکلاتشون از طریق مشاوره و روان شناسی بپردازند هنوز در گیر خرافات هستن من از خانمای تحصیل کرده متعجبم که اونا دیگه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  329. afshin:

    به قول آیت ا… طالقانی هر مسجدی یک دستشویی میخواهد

  330. mahsaa:

    سلام اینا که گول میخورن به قول خودشون مقصر اصلی خودشونن فقط خودشون چه بسر چه دختر هر کسی باعث بانیه کاره خودشه که به منجلاب کشیده نشه همین ممنون ازسایت زیبا وجذابتون

    • مهدی:

      سلام.چون تو ایران راجع به این موضوع به اندازه کافی اطلاع رسانی نشده “بدبختانه”بزرگترین گناه کار بنظرمن دولت و مراجع تقلیده

  331. zara:

    ایرانی های با اصالت چرا فکر میکنید هرکی ادعای انرژی درمانی و این چرت و پرتا میکنه راست میگه چرا فکر میکنید چون اون ور دنیا این چیزا رو قبول دارن شما هیچی نمیدونید و می خواین تجربش کنید مثل نوزادیکه فرق بین گوه پوره سیب زمینی رو نمی دونه و می خوره

    • داود:

      عاقبت دور شدن از خدا همینه دیگه

  332. منیره:

    تقصیر خودشونه ساده لوهای بیچاره اینقدر تو این دنیا بدبختی آدم داره که حتا دختران خراب هم از فکر پول درآوردن از دراختیار دادن بدنشان منصرف شدن چون فکرشان را بکار انداختن و فهمیدن اینکارها نونوآب نمیشه و رفتن دنبال کار وخیلی هاشون هم موفق شدن من خودم از نزدیک با بعضی هاشون بزخورد کردم…

  333. ملت:

    فکر کنید بدبختا

  334. *:

    چقدر بی ادبی!! کی گفت اینها عرب بودن؟؟! ایران به خاطر کسانی مثل تو که عفت کلام و سطح فکر بالا ندارید به اینجا کشیده شده…. در ضمن عرب هم مثل ایرانی خوب و غیر خوب داره…

  335. faeze:

    تنم به لرزه افتاد
    حیف اسم حسین که روش گذاشتن
    ماحق قضاوت نداریم…خداخودش جای حق نشسته دوستانم

    • 3321:

      ماحق قضاوت نداریم–))”حیف اسم حسین که روش گذاشتن”
      این قضاوت نیس؟

  336. بهار:

    جالبه اونایی که از ترس ابروشون نمیان بگن این اشغال چیکارشون کرده چیکار کنن.این یارو اگه دسته من بود یه کاریش میکردم که اونایی رو که کرده نیومدن شکایت بگن.

    • .:

      هروقت واس ت پیش اومد بکن خب؟

    • اقای بیطرف:

      آدمی هرگزنمی افتد به چاه××باچراغ بین ودانش گربشربیناشود×××آدمی هرگزنمی بیندزسنگینی گزند××ازسبک مغزی بشرچون سنگ پیش پاشود×

    • ساسی:

      اونایی رو که کرده….؟

  337. ABHEYNEDA:

    MJHGCDERUT5ERXXX

  338. mandana:

    خیلی مرد بیشئوری بوده

    • بابک:

      درمورد مرد ه نظرت رو گفتی اما نظرت را راجه اون زنها هم بگو جنس زن را زن میدونه یعنی اونا اغفال شدند یا خواهش بدنی داشتند

  339. مهمدعلی اسد رضا امیر:

    این درسی بشه برای اون دخترای خرافاتی احمق که دیگه سراغ این شیاطین نرن.این همه روان شناس با تجربه مثل خودم هست چرا مشکلاتتون رو به من نمیگین ها چرا؟۰۹۳۸۷۸تا۸

  340. مهدیه:

    ماقاضی نیستیم وحق قضاوت نداریم.اما خیلی ممنون که در سایتتون اطلاع رسانی خوبی دارید.اما بیایید همگی وقتی به مشکل روحی برمیخوریم بریم پیش روانشناس باتجربه ومشکلاتمون روحل کنیم تابه امید خداازاین مسایل دیگه هیچوقت پیش نیاد

    • احمد:

      ایول مهدیه خانم
      سنجیده ترین کلامو از زبون شما شنیدیم!!!

  341. کوروش:

    باسلام ببینید دوستان این خانومها تاگیر نکرده بودن به روابطشون ادامه داده بودند وجاییکه فهمیدن ته خیار تلخه شروع کردن به توجیه خودشون که چه جوری سرشون کلاه رفته بقول اون دوستمون امروز یه بچه ۱۵ساله هم میدونه که بامحارم ازدواج حرومه پس بزارید مابقی اطلاعات اقرار طرفین تکمیل بشه بعدش قضاوت کنید.درکل خداوند زناکار را نخواهد بخشید مگر به مصلحت خودش ودر جامعه امروز باید هوشیارتر ازاین ساده زیستن عمل کرد.

  342. شبنم:

    در اینکه اون زنان ساده و زودباور بودن شکی نیست ولی صرف اینکه کسی مواظب جیبش نیس و دزد میاد جیبشو میزنه چیزی از جرم اون دزد کثیف کم نمی کنه امثال این آدم باید اعدام بشن تا برای بقیه درس عبرت بشه و با اطلاع رسانی از تکرار این فضاحت جلوگیری بشه

  343. بهرام:

    بنظرم اون۱۷ زن هرزه قبل از مرد باید اعدام بشن.اون زن هاهرزه نبودن با یک دروغ ناموس خود را تقدیم نمیکردن

    • soha:

      بهرام عزیز من هم به عنوان یک زن با حرف شما کاملا موافقم وقتی زنی به همین سادگی ناموس فروشی میکنه به خاطر یک دروغ فریب حقش اعدامه …. چه عرض کنم ولی این بی حیثیتی از صد تا اعدام هم برای این زنها بدتر خواهد بود

    • بابک:

      موافقم این زنها هرزه تر بودند و اماده با یک دروغ خودشون رو ارضا کردند

  344. hesamin:

    noshe joneshhhhhhhhhhhh

  345. چهرآزاد:

    لعنت به همه اونایی که از سادگی و مشکلات خانواده ها اینجوری استفاده میکنن اون هم از راه دین و مذهب! یکبار اعدام برای این آدم کمه باید به تعداد زنایی که بدبختشون کرده اعدام بشه که خیلی بیشتر از این تعدادیه که تو پرونده هست خیلیا از ترس آبرو شکایت نمی کنن

    • !:

      یکیش تو…………………………..!

  346. ساره:

    انرژی درمانی ایرونی آخر عاقبتش همینه
    لعنت به این مرتیکه شیطان صفت حرومزاده یکبار اعدام برای این نجس کمه باید تیکه تیکه اش کنن

    • .:

      آخی حس تجاوز بهت دس داد؟نه باباخوب بلدی فحش بدی.خدا از دهان کثیف شما بگذره.

  347. مهرنوش:

    خاک تو سر زن و مادر زنش که با همچین داماد حرام زاده ای همدست بودن
    خاک توسر خود آشغالش که مثل حیوان بوده
    و خاک توسر زنا و دخترای که فریب اینو خوردن
    امیدوارم که این نجس اعدام بشه حیف اسم حسین که رو این شخصه

    • علی:

      با سلام
      امیدوارم که این درس عبرتی برای دیگران باشد. که اگر مشکلات خانوادگی دارند به دکتر متخصص مراجعه کنند نه به یک شخص بی هویت که زیر دپیلم است .ضرب المثل های خوبی در فرهنگ ما رایج است که اگر به آن توجه کنیم و به کار ببندیم دچار غفلت نمی شویم. مثل: نروند اهل نظر از پی نابینایی

    • laksk:

      ۱٫حرام زاده رو کاملا تعریف کن واسه خودت.
      ۲٫میشه بگی منظورت کدوم حیوونه؟؟
      ۳٫توجزءشون نبودی؟!!!!!!!!!
      ۴٫واقعاشما”مهر””نوشی”؟!!!!!!!!!!!!عزیز..”مهرنوشیدن”هنر نیس.تونستی به دیگران هم ببخش.هم مهر و هم “ادب”.

  348. mamad ali:

    bazya khyli khran va bi khanvade

  349. مریم:

    مقصر اصلی شاید خانم ها و زنان ساده و زودباور ممکلکت خودمونه.والا یک بچه ۱۴ ساله مسلمان هم می فهمه که زنا با محارم و غیر محارم در دین اسلام جایی نداره. نمی دونم چطور این خانم ها متوجه نشدند. کسی که خربزه می خوره پای لرزش هم باید بنشینه دیگه

  350. mohammad:

    والا زمانه ی بدی شده هر کی فن بیان قوی داشته باشه سواستفاده میکنه…

  351. زهرا:

    پناه بر خدا

  352. چهرآزاد:

    دو جلسه از دادگاه رسیدگی به اتهام این شیاد گذشته. این بابا با هیپنوتیزم و کتک و ضرب و جرح هر غلطی دلش میخواسته تو چهارچوبه تربیت معنوی انجام میداده! خدا به خودش و خانواده خائنش لعنت کنه

    • oiu:

      لعنت بر دروغگوی دروغ پرداز “اتهام زن”…….

      • Noe:

        This piece was cogent, wenrtwlit-el, and pithy.

  353. کیان:

    حقشونه زنا و دخترای ایرانی که خیلی راحت به این افراد اطمینان می کنند و گول حرفهای اونا را می خورندباید ضربشم بخورند.

    • farima:

      میشه بگی منظورت چی بو اقا کیان

  354. سهراب:

    شما کسی رو مقصر بدونید که سر تو آخور داره و برای نیاز جنسی و هر کوفت دیگه ی خودش…

  355. حسینی:

    آخه ما ما وقتی قدر دین خودمونو نمیدونیم گیر این عرفانهای دروغین وادمای کثیف و روانی می افتیم دیگه

  356. دوست رضاجون:

    رضا جون ، البته منظورت دخترهایی که با مردهای ” زن دار ” دوست میشن بود دیگه نه ؟؟!!!

  357. رضا:

    دلیلش برمیگرده به شعور پایین دختران و زنان ایرانی,از دخترایی که هر روز فال قهوه میگیرن و شدیدا هم بهش اعتقاد دارن,دخترایی که با مردای شوهر دار دوست میشن,دخترایی که با اندکی چرب زبانی بلافاصله قند تو دلشون آب میشه بیشتر ازین هم نباید انتظار داشت.

    • farima:

      ببخشید رضا جان تو این جمله که گفتی دخترا با مردای زن دار دوست میشن نه با مردای شوهر دار

      • فاطیما:

        البته باید به این هم توجه کرد هر کسی با حرفاش شعورش رو می رسونه

      • علی:

        ای ول خانوم معلم خوب غلط دیکته میگیری ها.

    • تهران:

      کاملا موافقم.احسنت.

      • فاطیما:

        شاید اگه من هم مرد بودم اینو می گفتم

    • علیزاد:

      یعنی دخترایی که با مردهای مجرد دوست میشند خیلی عاقل هستند نه؟

    • الیناز:

      مردای شوهردار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • لیلی:

        منظورش مردهای زن ذلیل این دوره ست دیگه !

  358. شاسو:

    حتما همون دفعه اول کارشو کرده این هم فهمیده و دیگه راهش نداده
    ای کاش من جای اون پام به خونت واز میشد

  359. ساشا:

    مطمئنی زود متوجه شدی ؟؟؟

  360. mehrnoosh:

    واااااااااااااااایییییییییییییی شهرک ما معروف شد
    وااااااااااااااااییییییییییییی این ادم پاش به خونه ی ما هم واشده بود شانس اوردیم خیلی زود متوجه دروغگویی شدیم

    • محسن:

      تو این دنیا به این بزرگی هیچی بعید نیست ۱۶٫۱۰٫

    • tehran:

    • حسين:

      میخای بگی من تو مهرشهر میشینم خوب منم تو محمد شهر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.