تجدید بیعت وزیر و کارکنان صنعت نفت با آرمان های امام خمینی(ره)

خبرگزاری آریا- در آستانه فرارسیدن بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، وزیر نفت و جمعی از مدیران و کارکنان صنعت نفت با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های امام راحل و شهدا بیعت دوباره کردند.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  رستم قاسمی امروز(سه شنبه ۹ خرداد) با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن ادای احترام به معمار کبیر انقلاب اسلامی، با قدردانی از یادگار حضرت امام خمینی(ره) گفت: حضرت امام (ره) با انقلاب اسلامی دنیا را متحول کرد و امروز استقلال و آزادی کشور، از برکات ایشان است.
وزیر نفت ادامه داد: کارکنان صنعت نفت در همه مراحل انقلاب اسلامی در زمان جنگ تحمیلی، پیروزی انقلاب و پیش از آن حاضر بودند و اکنون در شرایط تحریم، قدرتمند در خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی قرار گرفته اند.
در این آیین، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی با تاکید بر حفظ و ارتقای روحیه خودباوری مردان صنعت نفت در زمان تحریم افزود: طبیعی است تلاش هایی که در زمان تحریم صورت می گیرد، بیش از هر زمان دیگری در یادها باقی خواهد ماند.

ثمره اندیشه های امام راحل خودشکوفایی صنعت نفت است
معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت در حاشیه آیین بیعت کارکنان صنعت نفت با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شانا اعلام کرد: امروز صنعت نفت بر خلاف قبل از انقلاب بر دو محور ارزش های اصیل و آرمان های امام راحل (ره) و خودباری و خوداتکایی استوار است.
خجسته مهر با مقایسه وضیعت کنونی صنعت نفت با دوران پیش از انقلاب افزود: هم اکنون به برکت اندیشه های حضرت امام در صنعت نفت به خودشکوفایی و صادرات دستاوردها دست یافته ایم.
وی با یادآوری صدور فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر تاسیس شرکت ملی حفاری در ابتدای انقلاب گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با بیانات خود افق روشنی را از همان آغاز برای صنعت نفت ترسیم کردند و امروز فرزندان حضرت امام در صنعت نفت به ثمره اندیشه های والای امام راحل دست یافته اند.
 این مراسم با شکوه و معنوی، با حضور جمعی از مدیران وکارکنان صنعت نفت برگزار و با قرائت دعا و فاتحه یاد و خاطره آن امام راحل گرامی داشته شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.