تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) در افتتاحیه جشنواره موسیقی مقاومت

گلریز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد:

تنی چند از اعضای ستاد جشنواره موسیقی مقاومت به همراه مسئولان بلند پایه وزارت ارشاد، ۲۷ شهریور ساعت ۹ صبح با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق می‌کنند.

محمد گلریز دبیر چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: ۲۷ شهریورماه ساعت ۹ صبح به همراه اعضای ستاد جشنواره موسیقی مقاومت و تنی چند از مسئولان بلند پایه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حرم مطهر امام خمینی(ره)  رفته و با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهیم کرد.
وی ادامه داد: شب ۲۷ شهریور، افتتاحیه چهارمین دوره از جشنواره موسیقی مقاومت در تالار وحدت برگزار می‌شود که از یکی از هنرمندان شاخص موسیقی سنتی کشورمان نیز برای اجرا در مراسم افتتاحیه دعوت به عمل آورده‌ایم.
دبیر چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت همچنین اظهار داشت: از جمله اعضای ستاد جشنواره موسیقی مقاومت امسال می‌توان به علی ترابی و سید محمد میرزمانی اشاره کرد.
گلریز با اشاره به اینکه در افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره، هنرمندانی بنام مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند و تصریح کرد: در جشنواره موسیقی مقاومت امسال از ۱۰ نفر از افرادی که در راستای مقاومت فعالیت‌هایی داشته‌اند تقدیر به عمل می‌آید که از این تعداد، ۲ نفر را خواننده، ۲ آهنگساز، ۲ شاعر، یک مداح و ۳ نفر از اعضای فعال در راستای این جشنواره تشکیل می‌دهند که از این افراد، تعدادی را در مراسم افتتاحیه و تعدادی را در اختتامیه مورد تقدیر قرار می‌دهیم.
گفتنی است، چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت از ۲۷ تا ۳۱ شهریور ماه در تهران و کرمانشاه برگزار می‌شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.