تجدیدبیعت ایران اسلامی با رهبری در سالروز حماسه ۹دی

۹ م دیماه ،

همزمان با یوم الله نهم دی اجتماع بزرگ عاشورائیان بصیرت و میثاق با ولایت در مدرسه فیضیه قم برگزار شد .

به گزارش واحد مرکزی خبر ،‌ در این اجتماع باشکوه که با حضور  آیت الله نوری همدانی ، تعدادی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری،مدیر حوزه های علمیه، گروههای مختلف مردم  ولایتمدار  به ویژه طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم برگزار شده است ، حاضران با سردادن شعارهایی بر پایبندی خود  به آرمان های والای انقلاب اسلامی تاکید و با مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کردند.
سخنرانی آیت الله مصباح یزدی  و قرائت بیانیه  از دیگر برنامه های اجتماع بزرگ عاشورائیان بصیرت و میثاق با ولایت در قم است که همچنان در حال برگزاری است. 

گرامیداشت حماسه ۹ دی در بوشهر
مردم ولایتمدار بوشهر در سومین سالگرد حماسه نهم دی با حضور در مصلای این شهر با آرمان های انقلاب و رهبری تجدید پیمان کردند.
مردم با سردادن شعارهای ولایت فقیه اصل دین است محور اتحاد مسلمین است، ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم، رهبری ملت ما الهی است ولایتش ولایت حیدر است، خواص بی بصیرت مایه ننگ امت، اقدام فتنه گران را محکوم کردند.
حجت الاسلام رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه نهم دی یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ انقلاب است گفت:  نزدیک به ۲۵ میلیون ایرانی در نهم دی ماه ۸۸ به صورت خودجوش وارد صحنه شدند و از آرمان های امام و انقلاب دفاع کردند.

گرامیداشت حماسه ۹ دی در بندرعباس                                 
مردم ولایتمدار بندرعباس به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی فریاد حمایت و بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی سر دادند.
هیات منا الذله ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر انگلیس ، مرگ بر منافق ، سلام بر حسین و شهیدان کربلا از شعارهای امروز تجمع کنندگان در بندرعباس بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم گفت : حماسه ۹ دی با حضور خودجوش مردم به یکی از روزهای تاریخی انقلاب اسلامی تبدیل شده است.
صفار هرندی افزود : ملت ایران در حماسه ۹ دی به همه ثابت کردند که همیشه همراه ولایت می باشند و هیچگاه ولایت فقیه را تنها نخواهند گذاشت.

 

 

 


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.