تجدیدنظر در شماره‌گذاری سواری‌های بی‌کیفیت

۱۹م آذر ،

معاون سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در صورت ادامه روند افت کیفی در بعضی سواری‌های داخلی، در شماره‌گذاری این خودروها تجدیدنظر خواهد شد.

بهادر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ دلایل افت کیفیت بعضی سواری‌های داخلی تولیدی در آبان ماه، اظهار کرد: بررسی‌های سازمان استاندارد در حدود دو ماه پیش نشان داد که بعضی خودروسازان از بعضی استانداردهای کیفی عدول کرده‌اند.

وی با بیان این که در آن زمان به این موضوع رسیدگی و به خودروسازان مربوطه اخطارهای لازم برای اصلاح رویه داده شد، خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های سازمان استاندارد، ارزیابی‌ کیفی خودروهای سواری تولیدی در آبان‌ماه نیز نشان داد که کیفیت بعضی از سواری‌های داخلی کاهش یافته است.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: در این زمینه با خودروسازان جلساتی برگزار و تذکر داده شد که وجود مشکلاتی در روند تامین قطعات به هیچ وجه سبب موجهی برای کاهش کیفیت محصولات نخواهد بود.

کاظمی تصریح کرد: حفظ کیفیت اهتمام و تلاش خودروسازان در این زمینه را می‌طلبد بنابراین اگر افت کیفیت در بعضی از سواری‌های داخلی ادامه یابد در مورد شماره‌گذاری این خودروها تجدیدنظر خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.