تجدید میثاق ایران خودرویی‌ها با آرمان‌های امام

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

تجدید میثاق ایران خودرویی‌ها با آرمان‌های امام

پرشین خودرو: همزمان با بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران وزیر صنعت،معدن و تجارت، معاونین، مدیران، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو و جمعی از پرسنل این شرکت با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های ملکوتی آن امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش ممتازنیوز، حاضرین ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با امام راحل تجدید میثاق کرده و پیمان بستند خط مشی امام را تا دستیابی به اهداف والای انقلاب سرلوحه کار قرار خواهند داد.
همچنین حاضرین ضمن تاکید بر تلاش و مجاهدت شبانه روزی برای تحقق آرمان های بلند امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمادگی بیش از پیش خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام کردند.

آرمانهای حضرت امام(ره) را سرلوحه برنامه ها قرار دهیم
وزیر صنعت، معدن و تجارت دراین مراسم گفت: شخصیت وارسته حضرت امام خمینی (قدس‌ره) برای تمامی دورانها الگویی جاودانه است وباید آرمانهای ایشان را سرلوحه برنامه ها واقدامات خود کنیم.
نعمت زاده گفت:حضرت امام خمینی (ره) همواره درصدد جلب رضایت پروردگار متعال و پیگیرحرف دل مردم بوده بطوریکه تا آخرین لحظات عمر گرانقدر خود این روحیه را حفظ کرد.
وی با بیان اینکه شخصیت حضرت امام یک شخصیت بین‌المللی بود، افزود: زندگی، رفتار، گفتار و حضور قلب ایشان در محضر خدا و نهراسیدن از قدرتهای بزرگ همواره زبانزد رهبران انقلابی کشورهای اسلامی و حتی غربی بوده است


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.