تجربه‌های مرداخانی می‎تواند کمک بزرگی برای هنر کشورمان باشد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آرشیو خبرموسیقیسنتی کد مطلب: ۳۴۷۶۹     

حسام‌الدین سراج در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

ارسال به دوست    نسخه چاپی نسخه چاپی   

حسام‌الدین سراج در پی دریافت حکم علی مرادخانی از سوی علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: علی مرادخانی طی سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی ثابت کرده که یک چهره هنری است و می‌تواند در این عرصه سال‌های سال فعالیت داشته باشد و خدمت کند.

دوشنبه ۴ شهریور ساعت ۱۶:۲۳

حسام الدین سراج؛ خواننده عرصه موسیقی سنتی در گفت‌و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین دربارهٔ انتخاب علی مرادخانی به عنوان معاون هنری علی جنتی؛ وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: علی مرادخانی با مدیریت خود در دوره های قبل ثابت کرده که می تواند در جایگاهی که دارد به خوبی عمل کند. همچنین با توجه به تجربه هایی که وی در حوزه موسیقی دارد، مشکلات این حوزه را می شناسد و می تواند از نزدیک به حل این مشکلات اقدام کند.

وی افزود: ایشان زمانی که در حوزه موسیقی فعالیت می کردند تجربه موفقی به دست آورد که به کمک این تجربیات می تواند کمک بزرگی به عرصه هنر این مرز و بوم کرد. به هر صورت آینده تعیین می کند که ایشان چه عملکردی خواهد داشت و در این عرصه چگونه فعالیت خواهد کرد. ما حضور ایشان را به فال نیک می گیریم و امیدواریم بتوانند حضور مفیدی در عرصه هنر داشته باشند. این انتصاب را به ایشان و جامعه هنری تبریک می گویم و امیدوارم تجربه هایی که ایشان در سالهای حضورشان داشته اند، مفید واقع شود.

پایان پیام/۴۳


Loading...


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.