تجربه استقلال بر احساسات پرسپولیس غلبه می کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

غلامرضا عنایتی_ه

رضا عنایتی درخصوص شرایط تیم فوتبال صبا اظهارداست: اگر بدشانسی ها به ما اجازه دهند و بازیکنان هم با همین انگیزه به کارشان ادامه دهند می توانیم در پایان فصل رتبه ای یک رقمی را به خودمان اختصاص دهیم. ما حتی بعضی از بازیهایی که واگذار کردیم را باید می بردیم.

وی دربارهٔ پنالتی هایی که این فصل در صبا از دست داده، افزود: فکر می کنم باید چند هفته پنالتی نزنم چون مدتی ست که دارم روی این موضوع حساسیت نشان می دهم. برای هر بازیکنی ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد و موضوع بسیار خاصی نیست. اگر پنالتی ها را گل کرده بودم الان ۶ گله بودم اما ترجیح می دهم فعلا پشت پنالتی های صبا نایستم.

عنایتی درخصوص دربی تهران، گفت: هر دو تیم امسال شرایطی دارند که می توان گفت تقریبا برابر می باشند. استقلال تیم با تجربه ای است و پرسپولیس بازیکنان جوان و سرعتی دارد که هفته به هفته دارند در ترکیب این تیم جا می افتند. ته دلم دوست دارم استقلال برنده دربی شود چون از شادی هواداران خوشحال می شوم اما امیدوارم در کل دربی زیبایی را شاهد باشیم.

وی دربارهٔ حضور خلعتبری در پرسپولیس، خاطرنشان کرد: حضور خلعتبری به پرسپولیس روحیه داده است. خلعتبری بازیکنی است که در خدمت تیم و تاکتیک پذیر است. او عصای دست دایی خواهد شد و امیدوارم بعد از بازی با استقلال به دایی و پرسپولیس کمک کند.

مهاجم سابق استقلال افزود: بازیکنان استقلال با تجربه تر از پرسپولیسی ها می باشند. دیدید که پرسپولیسی ها قبل از دربی خودشان را به آب و آتش زدند و یک بازیکنشان هم اخراج شد اما استقلال پیش بازی دربی را با آنکه باخت در آرامش گذراند. تجربه استقلال بر احساسات پرسپولیس غلبه می کند

عنایتی در پایان گفت: دوست دارم در بازی روز جمعه آرش برهانی گل بزند تا نه تنها به فوتبال برگردد بلکه دوباره خودش را به استقلال هم ثابت کند چون او هم فوتبالیست خوبی است و هم اخلاق خوبی دارد.

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.