تجربه طبیعت گردی در”روستای پاشاکلا”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

اگر علاقه مند به پیاده روی در جنگل و گذر از حاشیه شالیزارهای روستایی میباشید، تور دو روزه روستای پاشاکلا، ۲۴ مرداد ۹۲ برگزار می شود.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، “روستای پاشاکلا” به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری سوادکوه در استان مازندران واقع شده است.
 
شهرستان سوادکوه یکی از شهرستان ‌های استان مازندران در شمال ایران در ناحیه البرز مرکزی و در مجاورت استان سمنان قرار گرفته ‌است.
 
 سوادکوه در دوران مختلف تاریخ، محدوده ثابتی نداشته و همواره حدود و مرز آن در اثرعوامل طبیعی، اقتصادی و سیاسی تغییر یافته‌است.
 
کشفیات باستان‌شناسی و اسناد تاریخی حاکی از آن است که سوادکوه از نواحی کهن طبرستان وایران بوده به طوری که این ناحیه همواره در تعیین مسیر تاریخ طبرستان حضور موثر داشته و انسجام بافت اجتماعی و فرهنگی آن در دوران اساطیری ایران ریشه دارد.  
 
اگر علاقه مند به پیاده روی و کوه پیمائی در جنگل و مرتع میباشید، تور دو روزه روستای پاشاکلا سوادکوه، ۲۴ مردادماه ۹۲ برگزار می شود.
 
در قالب این تور می توانید، پیاده روی در جنگل و حاشیه شالیزارهای روستا همچنین عبور از مسیری رودخانه ای و … را تجربه کنید.
 
قیمت تور طبیعت گردی روستای پاشاکلا، به علاوه ۶% ارزش افزوده، به مبلغ ۱٫۵۵۰٫۰۰۰ ریال می رسد.
 
وسیله نقلیه متناسب با تعداد نفرات، یک شب اقامت در خانه روستایی، ۲ وعده صبحانه و ۱ وعده شام به همراه میان وعده، راهنمای طبیعت گردی و بیمه از جمله خدمات این تور دو روزه است.
 
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۶۸۰ (۱۰ خط) تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.