تجلیل از شاعران آیینی سرا در «نخستین کنگره شعر آیینی شفق»

سه شنبه ۲۳ خرداد – ۰۴:۲۸:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

ناصر فیض از مسئولان برگزاری «نخستین کنگره شعر آیینی شفق» خبر داد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- ناصر فیض از مسئولان برگزاری «نخستین کنگره شعر آیینی شفق» گفت: در ایام برگزاری این کنگره از پیشکسوتان شعر آیینی و شاعران جوان که شاخص ترین آثار آیینی را خلق کردند، تجلیل خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، ناصر فیض با بیان این مطلب افزود: جامعه ادبی وظیفه خود می داند با قدردانی از چهره های برجسته شعر آیینی، شاعران جوان را به توجه گونه های پرمحتوای شعر و ادبیات فارسی با مضامین آیینی ترغیب کند . در این راستا  قصد داریم در «نخستین کنگره شعر آیینی شفق» از جوانان و پیشکسوتان شعر آیینی که شاخص ترین آثار را در این زمینه خلق کردند، قدردانی و تجلیل کنیم.
فیض در ادامه اظهار داشت: در این کنگره دو بخش «شعر» و «پژوهش و تحقیق» وجود دارد که هر کدام از این بخش ها زیر شاخه هایی دارند. از جمله در بخش شعر موضوعاتی همچون شعر نبوی،  شعر علوی و غدیر،  شعر فاطمی، شعر عاشورایی، شعر رضوی، شعر مهدوی و انتظار، شعر کودک با مضامین آئینی، شعر امامان معصوم؛ و در بخش پژوهش و تحقیق موضوعات مقاله یا کتاب پیرامون شعر و ادب آئینی و همچنین مقاله یا کتاب پیرامون شعر و جایگاه ادبی زنده یاد آیت الله محمد حسین بهجتی (شفق) در نظر گرفته شده است.
لازم به ذکر است، علاقه مندان برای شرکت در این کنگره می توانند آثار خود را تا پایان خرداد ماه سال جاری به دبیرخانه دائمی جشنواره های حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به نشانی  www.artfest.ir  مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات دقیق تر درباره شرایط شرکت در کنگره شعر آیینی شفق می توانند با شماره تلفن ۲-۸۴۱۷۲۲۰۱  تماس بگیرند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۲۱۶۲۸۱۴۰۰۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.