تجلیل از مرد کسوف ایران

جام جم آنلاین: فرهنگسرای فردوس روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۸ در برنامه «به رنگ آسمان» از حمید خداشناس ملقب به مرد کسوف ایران تجلیل می‌کند.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، ناصر امین زاده درباره برنامه «به رنگ آسمان» گفت: این برنامه در راستای سیاست ها و ماموریت های سازمانی و به منظور تکریم، تجلیل و تقدیر از مفاخر علمی، فرهنگی در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

وی افزود: کانون نجوم فرهنگسرای فردوس از یک سال پیش فعالیت های خود را در زمینه معرفی و آشنایی عموم با علم نجوم و اخترشناسی آغاز کرده است و با پیگیری و پشتکار همکاران این فرهنگسرا موفق به برگزاری برنامه ها و کارگاه های مختلف آشنایی با علم نجوم شده که این امر مورد استقبال بسیار خوب علاقمندان در سطح منطقه واقع شده است.

رییس فرهنگسرای فردوس اظهارداشت: «به رنگ آسمان» روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۸ در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

امین زاده درباره بخش های اجرایی این برنامه گفت: از بخش های این برنامه می توان به پخش عکس، فیلم ها و گزارش های حمید خداشناس درباره رصدی که در قاره‌های مختلف درباره خورشیدگرفتگی انجام داده نام برد. سخنرانی مهندس احمد دالکی پدر نجوم آماتوری ایران و دکتر زمردیان رییس سابق ژئوفیزیک دانشگاه تهران از دیگر بخش های این برنامه است. همچنین اجرای موسیقی سنتی دونوازی، حسن ختام برنامه «به رنگ آسمان» است.

رییس فرهنگسرای فردوس خاطرنشان کرد: این فرهنگسرا یکشنبه های هر هفته ساعت ۲۰ برنامه «شب های نجومی» را برای علاقمندان به علم نجوم و اخترشناسی برگزار می کند.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه بلوار فردوس بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.