تجلیل شهرداری منطقه ۱۰ از ذاکرین اهل بیت

خبرگزاری آریا-مراسم تجلیل دو تن از مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) با حضور فرامرز عظیمی شهردار منطقه ۱۰ ، مصطفی خورسندی رییس کانون مداحان کشور و جمعی از ذاکران و مداحان پیشکسوت در روز شنبه در فضایی گرم و صمیمی برگزار شد.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ ، در این دیدار صمیمی شهردار منطقه با اشاره به جایگاه ویژه مداحان اهل بیت (ع) در جامعه گفت : مداحی عنایت خاص خداوند است و این قشر کار بزرگی در جامعه انجام می دهند و دور از شان این عزیزان است که فراموش شوند و خدمت به نوکران امام حسین (ع) افتخار بزرگی برای هر کس است.
وی خاطر نشان کرد: شما امروز در جهت زنده نگهداشتن اسلام با بازگویی مصیبت ها و رنج های ائمه و بزرگان دین تلاش می‌کنید و پرچمدار این فرهنگ هستید و نقش اساسی و کلیدی دارید.
شهردار منطقه با یادآوری تاثیر مداحی بر رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس افزود : مکتب اهل بیت (علیهم السلام) است که ما را سر پا نگه داشته است و در دوران دفاع مقدس نیز اگر فرهنگ عزاداری و حضور مداحان نبود ، در میدان جنگ قوه مقاومت نداشتیم.
عظیمی تصریح کرد : در آینده نزدیک با هماهنگی کانون مداحان و شعرای آیینی استان تهران ، مشکلات پیش روی مداحان و شعرای منطقه بررسی و حل خواهد شد.
در ادامه این جلسه رییس کانون مداحان کشور در سخنانی با قدردانی از حضور شهردار منطقه و پیشکسوتان عرصه مدح و مرثیه در این دیدار توجه و حل مشکلات مداحان و شعرای آیینی پیشکسوت را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست.
مصطفی خورسندی افزود : بر اساس دستور شخص دکتر قالیباف مبنی بر دیدار شهرداران مناطق بیست و دو گانه با ذاکرین و ستایشگران پیر غلام اهل بیت (ع) ، هر منطقه به زودی مراسم تجلیل عمومی از ذاکرین و شعرای آیینی در تهران را برگزار خواهد کرد.
گفتنی است در این دیدار صمیمی فرامرز عظیمی با اهدا لوح تقدیر به آقایان حاج محمد منصوری با ۸۶ سال سن و حاج سید آقا فاطمی با ۷۶ سال سن از زحمات این عزیزان تجلیل کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.