تجلیل ازفوتبالیست های قانون مدار/بوسه دایی بر پیشانی سرطلایی آبی ها/کاریکاتوری که شبیه کفاشیان نبود!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – در مراسم تجلیل از ملی پوشان قانون مدار یاد دهداری،حجازی،قایقران،جانملکی و محراب شاهرخی هم زنده نگه داشته شد.

به گزارش ممتاز؛در مراسم تجلیل از ملی‌پوشان قانون‌مدار فوتبال ایران از غلامحسین مظلومی به عنوان اولین بازیکن قانون مدار فوتبال ایران تجلیل شد.این اتفاق در حالی افتاد که جایزه مظلومی را حسن حبیبی به او اهدا کرد و در زمان پایین آمدنش از روی سکو،علی دایی پیشانی سرطلایی سابق استقلالی ها را بوسید.

در این مراسم همچنین از اولین داوری که دربی بزرگ پایتخت را سوت زده است تقدیر شد.عبدالرضا موزون برای اولین بار بازی تیم های استقلال و پرسپولیس را سوت زده است.

پس از آن جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران تندیس اخلاق و انسانیت را به مهدی تاج،آیت اللهی،نبی و کفاشیان اهدا کرد.این در حالی است که به این اشخاص کاریکاتورهای خودشان هم داده شد که علی کفاشیان پس از دریافت کاریکاتورش به شوخی گقت:«این کجایش شبیه به من است؟»

مراسم تجلیل از ملی پوشان قانون مدار درحالی برگزار شد که برگزار کنندگان مراسم با پخش کردن کلیپی یادی هم از فوتبالیست هایی که از دنیا رفته اند کردند.ناصرحجازی، سیروس قایقران،محراب شاهرخی،عزت جانملکی و پرویز دهداری اشخاصی بودند که تصاویرشان در این کلیپ به نمایش در آمد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.