تجلیل از حماسه‌سازان ملبورن/ استاد اسدی از گل به خودی‌های معروف گفت

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – ایسنا نوشت:

مراسم تجلیل از حماسه سازان ملبورن صبح امروز با حضور مسئولان تبریز، عزیزاالله محمدی، غلامرضا بهروان و با همت باشگاه دبیری تبریز در هتل شهریار برگزار شد که علی دایی، کریم باقری، حمید استیلی، سیروس دین محمدی،‌ استاد اسدی، مهدی پاشازاده ، اسماعیل هلالی، علیرضا اکبرپور و سایر پیشکسوتان فوتبال آذربایجان مورد تجلیل قرار گرفتند.

نونهالان مدرسه فوتبال دبیری تبریز که در این مراسم حضور داشتند، حماسه سازان ملبورن را مورد تشویق قرار دادند. ملی‌پوشان سابق به بیان خاطرات خود از بازی ایران و استرالیا پرداختند. حمید استیلی گفت که در این چند سال مراسمی برای ملی‌پوشان سابق در کشور گرفته نشده بود و این اولین بار است که این مراسم شکل می‌گیرد و به آذری بودنش افتخار می‌کند.

وی مصاف امروز دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی را بازی آذری‌ها بیان کرد، زیرا در دو تیم آذری‌هایی حضور دارند. صحنه‌های حساس دیدار ایران و استرالیا در سالن همایش پخش شد و بازیکنان سابق تیم ملی تشویق شدند.

استاد اسدی، بازیکن سابق تیم ملی با حضور در سن در مورد گل به خودی‌های معروف صحبت کرد و مجری همایش خاطره شیرینی را از یکی از آن گل به خودی‌ها گفت .

مجری برنامه از سیروس دین محمدی سوال کرد که آیا استقلالی است یا تراکتوری که وی اظهار داشت یادگاری از تراکتورسازی دارد و این تیم در قلبش است.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.