تجلیل از عملکرد بانک ملت در سطح کشور

بینا- استاندار کردستان در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان، از نحوه پاسخگویی و سرعت عمل کارکنان این بانک در انجام امور بانکی مردم و به تبع آن، جلب رضایت مشتریان سپاسگزاری کرد.
به گزارش بینا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کردستان نیز با تقدیم لوح سپاسی به رییس شعبه مرکزی بانک ملت در شهرستان بانه، از دست اندرکاران این بانک بابت پرداخت به موقع تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به معرفی شدگان این کمیته قدردانی کرد.
همچنین مدیرکل بنیاد مسکن استان کردستان در نامه ای، مراتب تشکر خود را از عملکرد بانک ملت در پرداخت تسهیلات مقام سازی مسکن های روستایی اعلام کرد.
معاون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و رییس اتاق بازرگانی استان کرمان هم در جلسه صادرکنندگان پسته، با اشاره به نقش سازنده و موثر بانک ملت به عنوان بانک عامل این نهاد، از حمایت های دست اندرکاران این بانک در راستای رشد و توسعه استان اظهار رضایت کرد.
در همین حال، شهردار کرمان در دیدار با مسوولان بانک ملت از خدمات متنوع و برخورد شایسته کارکنان شعب این بانک با مشتریان اظهار رضایت کرد و خواستار تجهیز نواحی مختلف شهرداری استان به سامانه مدیریت حساب های بانکی شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.