تجلیل از پیشکسوتان در جشن اردیبهشت استان همدان

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

رئیس انجمن نمایش استان همدان از برگزاری جشن اردیبهشت در استان همدان طی روزهای آینده خبر داد.

کیانوش بهروز‌پور رئیس انجمن نمایش استان همدان به خبرنگار هنرآنلاین گفت: روزهای هفدهم و هجدهم این ماه هفتمین جشن اردیبهشت تئا‌تر و چهارمین جشنواره نمایشنامه‌خوانی استان را در مجموعه تئاترشهر همدان برگزار خواهیم کرد.

او در خصوص برنامه‌های پیش بینی شده برای این جشن بیان کرد: طبق روال سال‌های گذشته تجلیل از پیشکسوتان نمایش استان در این جشن صورت خواهد گرفت. همچنین تقدیر از نهاد‌ها و دستگاه‌هایی که در سال گذشته در عرصه تئا‌تر فعالیت داشته‌اند و با هنرمندان این حوزه تعامل مناسبی برقرار کرده‌اند به مناسبت هفتمین جشن اردیبهشت تئا‌تر استان همدان در این رویداد پیش بینی شده است. همچنین بخش نمایشنامه خوانی با حضور هنرمندان عرصه تئا‌تر استان به عنوان یکی از بخش‌های اصلی درنظر گرفته شده است.

رئیس انجمن نمایش استان همدان همچنین در خصوص نمایش‌هایی که در همدان روی صحنه است اظهار کرد: نمایش “لباسی برای مهمانی” نوشته محمد رحمانیان به کارگردانی اینجانب تا ۱۱ اردیبهشت در پلاتوی تئا‌تر شهر، نمایش “درخت و پروانه” نوشته عباس دوست فرین و کارگردانی بهرام دوست فرین در مجتمع بوعلی سینا از ۱۳ اردیبهشت به روی صحنه خواهد رفت. نمایش کودک “نمکی و دیوشکر” کار سعید باغبانی در نیمه دوم این ماه روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/


آخرین اخبار
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.