تجلیل از۱۱۰ خانواده سادات ایثارگر جنوب تهران

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

در آستانه عید سعید غدیر خم از ۱۱۰ خانواده سادات ایثارگر با حضور شهردار منطقه ۲۰ تهران طی مراسمی باشکوه و عرفانی تجلیل iبه عمل آمد.

 
 
به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران iبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران، یکصد و ده خانواده سادات ایثارگر این منطقه طی مراسمی باشکوه و عرفانی که با حضور شهردار منطقه، قائم مقام و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰، رئیس اداره ایثارگران شهرستان ری و مدیرکل امور ایثارگران شرق استان تهران برگزار شد، تجلیل شدند.
 
عظیم بابایی شهردار منطقه ۲۰ تهران در حاشیه این مراسم با اشاره iبه اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: بازدیدهای مستمرهفتگی ، برپایی مسافرتهای زیارتی و تفریحی و برگزاری همایش های مناسبتی از جمله اقداماتی است که iبه منظور دلجویی و ارج نهادن iبه مقام شامخ شهدا و ایثارگران، برای خانواده آنان انجام می گردد.
 
بابایی iبه اهمیت ترویج فرهنگ ولایت مداری در دهه ولایت نیز اشاره نمود و اظهار نمود: علاوه بر برپایی مراسم تجلیل از سادات ایثارگر، همزمان با دهه ولایت یکصد و ۵۰ برنامه فرهنگی مذهبی از جمله جشن های ویژه اعیاد، همایش مروارید آفرینش، همایش خانواده سادات شهید، جشن ولایت علوی، توزیع کتاب غدیرخم، برپایی تور گردشگری، بازدید از خانواده شهدای سادات و شب شعر ولایت با محوریت مساجد در سطح محله های ۲۲ گانه و با مشارکت مدیران محله در حال اجراست.
 
این مراسم که شامل برنامه های متنوع، شاد و عرفانی بود با حضور ۳۵۰ نفر از خانواده سادات ایثارگر در فرهنگسرای ولاء برگزار شد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.