تجمع اعتراضی کارکنان سازمان محیط زیست

همچنین گفته می شود اقدام اخیر موجب شده حقوق کارمندان این سازمان بعضا تا ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافته و به حدود ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان برسد.

بولتن نیوز: ظهر امروز تعداد کثیری از کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست مقابل دفتر مرکزی این سازمان دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گزارش عصر خبر، کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز پس از مراجعه به محل کار خود با فیش های حقوقی مواجه شدند که در آن رقم درج شده مقابل اضافه کار و حق ماموریت صفر بود.

در پی این امر جمعی از کارمندان این سازمان در تماس‌هایی با خبرنگار ما اعلام کردند که به آنها اعلام شده که از این پس حق ماموریت کاری برای آنها محاسبه نمی شود.

حال برای سازمان نظارتی و حفاظتی مانند سازمان محیط زیست سوال اینجاست که اگر قرار بر نرفتن به ماموریت باشد تکلیف مناطق تحت حفاظت چیست؟

از سوی دیگر آنطوری که گفته شده جمعی از کارمندان این سازمان ساعت ۱۲:۳۰ در مقابل ساختمان مرکزی تجمع کرده و نسبت به حذف ردیف‌های حقوقی خود اعتراض کرده اند.

همچنین گفته می شود اقدام اخیر موجب شده حقوق کارمندان این سازمان بعضا تا ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافته و به حدود ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان برسد.

گفته می شود حذف ردیف های حقوقی در راستای اظهارات اخیر یکی از مسوولان معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در خصوص احتمال کاهش اضافه کاری کارمندان بوده است.


بولتن نیوز | bultannews.com

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. سلیمی:

    چرا پرت و پلا نوشتین … از آب گل آلود ماهی گرفتین…. کارمندان فقط افزایش حقوق و رفاهیات خود را خواستار شدند

  2. کارمند محیط زیست:

    سازمان محیط زیست را افرادی همچون شیخ نیا آلوده کرده اند، آقای شیخ نیا و سردبیر ممتاز نیوز چرا حقوق ماهانه ۳۱ میلیونی را انکار می کنید؟

  3. کارمند سازمان:

    آقای شیخ نیا باز هم بدروغ وعده و عید دادند اما جواب ندادند که چرا مدیران کل ماهانه هفت میلیون تومان دریافت می کنند و ما کارمندان در این گرانی ها باید حقوقمان کاهش یابد؟ این چه معادله ای می باشد؟

  4. کارمند سازمان محیط زیست:

    امروز مورخ ۱/۱۲/ مجددا در نمازخانه سازمان محیط زیست تجمع اعتراضی انجام گردید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.